Мемлекеттің атқаратын функцияларын айқындау; оқушыларды мемлекетті басқарудың заңды және өзге формаларымен таныстыру;мемлекеттік құрылулардың түрлерін ажырату; Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару формасы туралы ой қозғап отырып, қоғамның дамуының келешегіне ой жүгірту; демократизмге тәрбиелеу.
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10676 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 12-01-2015, 17:25
|
Пікірлер (0)
|
Бүгінгі біздің сабағмызы саяхат сабағы біз бүгін мына көлікпен шығып бір қалаға барумыз керек, ол қай қала екенің сабақтың барысында білеміз. Жету үшін біз әр ауыл мен қала жерлерінде тапсырмалар болады,соны біз орындауымыз қажет. Сарышығанақ ауылынан шығу үшін үй тапсырмасын тексеремін. Үйге қандай тапсыпма берілді? Мақал – мәтелдерді жаттағандарын тексеру. Кеше өткен тақырыбымыз қандай болы? Енді міне сендер қонақ болып көлікпен бара жатырсыңдар. |
Білімділік мақсаты: Оқушылармен типтің жалпы сипаттамасын, алауантүрлілігін, ішкі және сыртқы құрылысын топпен талдау. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу. |
4сынып аралық білім сайысы арқылы оқушылардың білімін шыңдай түсу,логикалық шапшаң ойлау дағдысын арттыру,дарынды ,білімді оқушыны анықтай білу,жеңімпаз, озат болуға тәрбиелеу; Ребус шешу арқылы шыққан сөз төңірегінде ой өрбіту |
Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны ашу, « Жоба қорғау технологиясы», ойтолғаныс, БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, көшбасшы. |
|
-Орынбор, Қызылорда, Алматы, Астана қалалары. - Осы қалалардың бәрі Қазақстанның астаналары. Оқушылар түрлі түсті қағаздардан ойылған математикалық фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. |
Дәл осы кезеңде үйренуші не үйренгенін саралап, салмақтап, оны қандай жағдайда, қалай қолдану керектігін ой елегінен өткізеді. Белсенді түрде өз білім үйрену жолына қайта қарап, өзгерістер енгізеді, яғни нағыз білім шыңына көтеріледі, үлкен әлемге енеді. Сол білім арқылы өзінің өзгергенін сезінеді, өзгеше сенім, тәрбиелік, даналыққа бастау алады. Толғануды тиімді етуге лайықталған «Венн диаграммасы», «Толықтыру тесті», «Сәйкестік тесті», «Семантикалық карта» сияқты әдістер әр сабақтың ерекшелігіне, ауыр-жеңілдігіне қарай лайықтала қолданылады. |
Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады, оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оларға оқу оңай, олар оқу үдерісінен рахат алады.Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. |
Әңгіме мазмұны, не туралы екендігі түсінікті болды ма? Жазылғанына қанша жыл өтсе де әңгіме мазмұны өзінің құнын, маңыздылығын, тәрбиелілігін жойған жоқ., жоймайды да. Ал, енді әңгіме аты айтып тұрғандай таза бұлақ туралы, ал бұлақ - су. Олай болса су-тіршілік көзі. Жер бетінде өздерің жазып көрсеткендей судың қажет емес жері жоқ. Жейтін тамағымызда, тіпті денеміздің көп бөлігі де судан тұрады. |