Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 3931 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 12-02-2015, 16:44
|
Пікірлер (0)
|
|
|
Кембридж бағдарламасының модульдері: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің 3.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. 4.Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу 7.Оқытуды басқару мен көшбасшылық |
Статьи / Конкурс ең үздік шығарма |
Көрсетілім: 3502 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 11-02-2015, 19:13
|
|
|
|
Грамматикалық тақырып: Үстеу. Мекен үстеуі. Cабақтың мақсаттары: Білімділік: студенттерді заңгер мамындығымен таныстырып, еңбек жолы туралы білімдерін терендете түсу. Дамытушылық: Мәтінді мазмұндауға дағдыландыру, сөздік қорын молайту, мәтін бойынша тіл дамыту жұмыстарын жүргізу. Тәрбиелік: Мемлекеттіқ тілге сүйіспеншілігін арттыру, құрметтеу. Сабақтың көрнекілігі: суреттер, тірек-сызба, оқулықтар, сөздіктер, слайдтар. Сабақтың түрі: аралас сабақ Әдіс- тәсілдері: тусіндіру, сұрақ- жауап, әңгіме. |
Задачи: 1. Образовательная: ознакомиться с биографией и особенностью ранней лирики С. Есенина. Учиться анализу лирического произведения. 2. Развивающая: учиться различать автора и лирического героя стихотворения. 3. Воспитательная: воспитывать патриотические чувства к Родине. Тип урока: усвоение новых знаний Оборудование: презентация по теме «Жизнь и творчество С.Есенина», аудиозаписи песен; мультимедиа. Методы обучения: словесный, познавательно-иллюстративный Форма проведения: литературно-музыкальная композиция. |
|
Бөлімдер
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |