Жаңашылдық – заман талабы
Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман. Сондықтан, ой-өрісі терең, білімі ұшқыр ұрпақ тәрбиелеу ұстаздар қауымының басты міндеті деп ойлаймын. Әр ұстаз өзіндік білімі мен қатар, шығармашыл және ізденімпаз болғаны дұрыс.
«Әлемді өзгертем десең, алдымен өзің өзгер» деген сөздің берер тағылымы мол деп есептеймін. Алдындағы шәкіртін білімнің шыңынан көргісі келетін ұстаз үнемі жаңашылдықтың бел ортасында жүруі міндетті.
Қазіргі таңдағы осындай жаңашылдыққа жол ашып, оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты нығайтуға мүмкіндік беретін жаңа «Кембридж бағдарламасы» бой көтерді. Ұстаздарды үш ай бойы жаңаша бағытта оқытып, әдіс-тәсілдерін ұғындыратын бұл бағдарламаның берері мол деп ойлаймн. Біздің мектепте осы бағдарлама бойынша 3 айлық курсқа барып келген мұғалімдер саны-12. Яғни, шәкіртімізді білімнің биік шыңына жетелеу мүмкіндігіміз зор деуге де блдады. Бұлай деп отырғаным,
курсты оқып келген ұстаздар күнделікті сабақтарын 7 модульге негіздеп өткізу барысында оқушының ой еркіндігі мен сөз еркіндігінің дамуына мол мүмкіндік береді.
Әр модульдің өзіне тән ерекшелігі бар. Ақмола облысы, Егіндікөл ауданы, №1Егіндікөл орта мектебі
ның тұлғалық жағынан қалыптасып, ілгері дамуына аталмыш 7 моуль септігін тигізеді десем де артық болмас. Себебі, әр сабаққа дайындалу барысында тапсырмаларды оқушының жас ерекшелігіне сәйкес таңдау, АКТ арқылы да оқушының дүниетанымына әсер етуге болады. Сонымен қатар дарынды және талантты оқушылармен жеке жұмыс жүргізу мүмкіндігі туындайды.Ал осы модульдердің ішіндегі ең маңыздыларының бірі- диологтік оқыту. Сабақ барысындағы оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы арасындағы ынтымақтастық ахуалдың қалыптасып, жоғары дәрежелі сұрақтар қою арқылы диологті өрбіту оқушыға өзіндік ойын еркін жеткізуге зор мүмкіндік берері сөзсіз.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Статьи / Баяндама |
Көрсетілім: 4607 |
|
|
|
Жаңашылдық - заман талабы
Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман. Сондықтан, ой-өрісі терең, білімі ұшқыр ұрпақ тәрбиелеу ұстаздар қауымының басты міндеті деп ойлаймын. Әр ұстаз өзіндік білімі мен қатар, шығармашыл және ізденімпаз болғаны дұрыс.
«Әлемді өзгертем десең, алдымен өзің өзгер» деген сөздің берер тағылымы мол деп есептеймін. Алдындағы шәкіртін білімнің шыңынан көргісі келетін ұстаз үнемі жаңашылдықтың бел ортасында жүруі міндетті.
Қазіргі таңдағы осындай жаңашылдыққа жол ашып, оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты нығайтуға мүмкіндік беретін жаңа «Кембридж бағдарламасы» бой көтерді. Ұстаздарды үш ай бойы жаңаша бағытта оқытып, әдіс-тәсілдерін ұғындыратын бұл бағдарламаның берері мол деп ойлаймн. Біздің мектепте осы бағдарлама бойынша 3 айлық курсқа барып келген мұғалімдер саны-12. Яғни, шәкіртімізді білімнің биік шыңына жетелеу мүмкіндігіміз зор деуге де блдады. Бұлай деп отырғаным,
курсты оқып келген ұстаздар күнделікті сабақтарын 7 модульге негіздеп өткізу барысында оқушының ой еркіндігі мен сөз еркіндігінің дамуына мол мүмкіндік береді.
Әр модульдің өзіне тән ерекшелігі бар. Ақмола облысы, Егіндікөл ауданы, №1Егіндікөл орта мектебі
ның тұлғалық жағынан қалыптасып, ілгері дамуына аталмыш 7 моуль септігін тигізеді десем де артық болмас. Себебі, әр сабаққа дайындалу барысында тапсырмаларды оқушының жас ерекшелігіне сәйкес таңдау, АКТ арқылы да оқушының дүниетанымына әсер етуге болады. Сонымен қатар дарынды және талантты оқушылармен жеке жұмыс жүргізу мүмкіндігі туындайды.Ал осы модульдердің ішіндегі ең маңыздыларының бірі- диологтік оқыту. Сабақ барысындағы оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы арасындағы ынтымақтастық ахуалдың қалыптасып, жоғары дәрежелі сұрақтар қою арқылы диологті өрбіту оқушыға өзіндік ойын еркін жеткізуге зор мүмкіндік берері сөзсіз.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |