Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Шешендік өнер


Шешендік өнер

Сабақ тақырыбы: Шешендік өнер

Жалпы мақсат: Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып ,сабаққа деген қызығушылығын    арттыру,негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету;
  ә) Сауаттылыққа баулу,алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт
  б) Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.
АКТ-ны тиімді пайдалану 
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі  
3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет
4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Шешендік өнердің қыр сырын білуі,сөз мәдениетін ұғына білуі,
АКТ пайдалана алуы 
Негізгі идеялар: Шешендік өнерге баулу
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
 СТО 
Бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыс
 
Түртіп алу,екі жақты күнделік,
Дерек көздері: Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер 
2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет
3.         Википедия ашық энциклопедиясы
Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау
 
     Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін  білу қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин)  8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
«Сөз мәдениеті және шешендік өнер» Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/
Шешендік өнер дегеніміз не?
Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз?
 Монолог,диалог,полилог деген ұғымдарды даралап көрсету.
Оқулықтағы  2 жаттығуды дәптерге орындату
«Шешеннің сөзі  - шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Оқулықтағы  жаттығуды орындау
Ойтолғау жазу
IV.Қорытындылау     (5 мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырма беру  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Шешен тіл шешер сан істі» тақырыбына шығарма жазып келу. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Формативті  бағалау  Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Екі жақты күнделік жүргізу Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік  арқылы жеткізу
 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дауысты дыбыстардың жіктелуі
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Ұлттық шешендік өнер
Тіл мәдениеті
Шешендік сөздер өміршеңдігі
Саясат және билік
Зергерлік өнер
Төле бидің төрелігі. Халқыңа адал бол
Жыртық кітап жылады
Кестелер. Кестелерді құру
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 4022 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык