Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Халық ауыз әдебиеті


Халық ауыз әдебиеті

Халық ауыз әдебиеті

Тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті

Ертегілер, мақал – мәтел, жұмбақтар.   Нәтиже  сабақ
А.А.Жумажанова
ШҚО білім басқармасы « Шығыс Қазақстан облысы
жетім балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты »  КММ

 Сабақтың мақсаты:

 1.Білімділік: Оқушылардың ауыз әдебиеті туралы  білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру.

2. Дамытушылық.  Нақты мысал келтіру арқылы  оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру. Өзіндік пайымдауға, қорытынды жасай білуге дағдыландыру;

3.Тәрбиелік: Әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бақылау сабағы.

Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын.

Сабақтың көрнекілігі: слайд, суреттер.

Сабақтың барысы: 

  1. Ұйымдастыру: а) Амандасу ә) Түгендеу б) Ой қозғау.

II. Тақырыпқа енгізу «Қане жауап ізделік»

- Халық ауыз әдебиеті қалай тараған?

- Ауыз әдебиетін халық не үшін пайдаланған?

- Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?

- Өзге халықтарда ертегілер бар ма?

- Ертегілер қалай басталып немен аяқталады?

- Жұмбақ ауыз әдебиетінің қандай түрі?

- Қалай ойлайсыңдар, ертегілерде мақал - мәтелдер, жұмбақтар кездесе ме?

ІІІ. Жоспар

Халық ауыз әдебиеті

Мақал - мәтелдер

Жұмбақтар

Батырлар жыры

Тұрмыс салт - жырлары

Аңыз әңгімелер

Төрт түлік туралы жырлар

І. Халық ауыз әдебиеті.

ІІ.«Жүйрік болсаң, шауып көр»

ІІІ. Мақал –мәтелдер. «Мықты болсаң, тауып көр»

ІҮ. Ертегілер.

Ү. Жұмбақ.

«Құпия сөздің құлпын аш»

Жаңа сабақ.

Тақырып хабарланып, сабақтың мақсатымен таныстыру.

І. Кезең. Халық ауыз әдебиеті (оқушылар тақырып бойынша білетін білік, білімдеріне шолу жасайды)

ІІ кезең. «Жүйрік болсаң, шауып көр»

(халық ауыз әдебиетібойынша сұрақтар)

  1. Халық ауыз әдебиетінің түрлерін ата?

2. «Наурыз жыры» қандай өлең?

3. Қандай әңгімені аңыз дейміз?

4.Төрт түліктің пірін ата.

5. «Қарлығаш әулие» атанған қай би?

 6. Ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің арасындағы айырмашылықтарды ата.

 ІІІ Кезең. «Мықты болсаң, тауып көр (мақал құрастыру).  Мақалдың  бірінші жолы беріледі, екінші   жолын табу керек.

  1. Акқу көлін аңсайды, 

...............................

  1. Туған жерге .............
  2. Туған жердей жер болмас,
  3. Аталар сөзі – ..............
  4. .............сүю – отбасынан басталады.
  5. .............................,     

Ормансыз бұлбұл.

  1. Ел іші .......бесік.
  2. ............... елің тап.
  3. ................. екі істейді.
  4. Еңбексіз тапқан мал

.......... кетер.

  1. .....................................,

Жалқаудың жаны тәтті.

  1. Жалқау ........ ішер,

......... ұйықтар.

ІҮ кезең. Оқулықпен жұмыс

Тақырыпты оқып шығып, ертегінің түрлерін ажырат.

Олардың айырмашылығын тауып, дәлелде.

Ү  кезең. Жұмбақ.

 «Құпия сөздің құлпын аш»  Жұмбақ сөзіне ребус шешу. Жұмбақ жасыру.

Қорытынды.

Ауыз әдебиетімізде халқымыздың түсінік, пайымы, тәлім-тәрбиесі бар. Осыдан үлгі-өнеге алып, ата-бабамыздың аманаттап кеткен асыл қазынасын жоғалтпай, мына жаһандану заманында құндылығын арттыра берейік.

ҮІ. Үйге тапсырма.  Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме жазып келу.

ҮІІ. Бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ертегі
Халық ауыз әдебиетінің бала тілін дамытудағы ролі Халық ауыз әдебиеті – халық шежіресі
Тұрмыс – салт жырлары
Менің атым-Бөлтірік
Халық ауыз әдебиеті
Ертегілер туралы түсінік
XY-XYIIIғ қазақ ауыз әдебиеті. Қазақ фольклоры
Қазақ халқының әдебиеті мен мәдениеті
Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет
Бала тілін дамытудағы көркем әдебиеттің маңызы
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 4639 | Қосты: Жұмажанова Арай Амангелдіқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык