Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Білімге құштарлық


Білімге құштарлық

Тақырыбы: Білімге құштарлық

Пән мұғалімі: Шаменова Зинат
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың білім құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Білім даналық ұғымдары туралы түсініктерін кеңейту.Білімге оқуға қызығушылығын,білімді бағалауға тәрбиелеу.
Кіріктірілген модульдер:Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, оқу үшін және оқыту үшін бағала, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық
Уақыт Тақырыбы.
 Негізгі мақсаты Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Сілтемелер 
2 минут Білімге құштарлық
Өткен материалдарды еске түсіре отырып, жаттығулар жасайды. Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топқа бөлу
Оқу құралдарын дайындап, сабаққа ден қояды.
1.  сабақтың тақырыбы жазылған карточка
2. тематикалық проблемлар жазылған карточкалар
3. Постер
4. қағаздар
5. топпен жұмыс
3 минут Ой қозғау Мұғалім бағыттаушы сұрақтар қояды
-Талапты баланың білімгеқұштарлығын қалай аңғаруға болады?
-«Оқу – инемен құдық қазғандай». Мәнін ашу
Білім. Берілген сұрақтарға назар аударады
Топпен ойлана жауап береді
 
8 минут Дәйек сөз Түсіндіру
Түсіну.« Оқу білім бұлығы – білім өмір шырағы
8  минут
ІІІ. Топтық жұмыс
I топ.Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады
ІІ топКітап білім бұлағы, білім өмір шырағы.
IІI топ. Білімнің адам өмірінде қандай маңызы бар?
IV топ.Білімді өз бойларыңа қандай жолмен жинақтауға болады?
 
Қолдану.
Топпен түйіндеп ортақ жауап береді.
Топ бірін –бірі бағалайды. Түйіндеме:Білім арқылы затар құбылыстарды табиғат пен қоғамды танимыз. Даналыққа, қиындықты шешуге, білімге құштар, білуге талпынады
2 минут Сергіту сәті
10 минут VІ. Түсіндіру. 
. Мәтінді оқып түсіндіру
Джигсо әдісі Мәтінмен жұмыс. «Құштарлық».
5 минут VІІ. Кері байланыс
Синтез.
Оқушылар өзінің бойындағы жағымды жағымсыз  қасиеттерді атау
3 минут VІІІ. Рефлексия 2 тілек бір жұлдыз әдісі
2 минут VІІІ. Критериялды бағалау. Оқушылардың сөйлеуіне, топпен жұмыс, жеке жұмыс жасағанына, белсенділігіне қарай бағалау Бағалау. Топбасшылар өздерінің құрдастарының белсенділігіне қарай әділ бағалайды.
 
2 минут ІХ Жүректен-жүрекке
Талаптанып 
Қанаттанып
Өмір сырын ұғамыз,
Білім алып
Тұлғаланып
Азамат боп шығамыз!
Қорытынды Не үйрендік?
Нені білгім келеді?
Не ұнады? Өз ойын білдіру парақшалар

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Э дыбысы
Teenage problems
Teenage problems. Is it easy to be a teenager?
Youth organizations in Great Britain and the USA
Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы
Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер
Абылайдың хандығы
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа
Білімге құштарлық
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 2943 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык