Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы


Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың тақырыбы: М. Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға өздері оқып, танысқан Мұқағали өлеңдерімен оның шығармашылығынан жан - жақты деректер бере отырып, танымдық көзқарастарын қалыптастыру, шығармашылыққа шыңдау.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық жұмыс, Венн диаграммасы, баяндау, әңгімелеу, іздендіру.
Күтілетін нәтиже:  М. Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығымен таныса отырып, көркем әдебиетке деген сүйіспеншлігі артады. 
Кіріктірілген модульдер: Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық
Уақыт Тақырыбы. Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Сілтемелер 
2 минут Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер.
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топқа бөлу
Оқу құралдарын дайындап, сабаққа ден қояды.
І топ: Мұқағали
ІІ топ: Райымбек
ІІІ топ: Қарасаз
Ақынның портреті, шығармалар жинағы, ақын туралы естеліктер, буклет.
5 минут Үй тапсырмасын сұрау Әр топтан топбасшылары шығып өздері дайындап келген М. Мақатаев жайлы естеліктерін, өмірбаянын, шығармаларын жариялап, қорғайды
2 минут Жаңа сабақты жариялау
Үнтаспадан «Қарасаздың шыбығын жел тербеген» әні ойнап тұрады Оқушылар кімнің әні екенін, не үшін Қарасаз деген сөз бар екендігін ашып береді.
12 минут
ІІ.  Негізгі бөлім.
Тыңдап, түсіну
Мұғалімнің кіріспе сөзі. 
Мұқағали шығармаларына талдау жасау. 
І топ: Мұғалидың патриоттық шығармаларын талдап, бір өлеңін жатқа оқиды. 
ІІ топ: Мұқағалидың әндерін талқылап, бір әнін орындайды.
ІІІ топ: Мұқағалидың поэмаларын талдап, бір поэмасына қысқа көрініс көрсетеді.
10  минут
ІІІ. Мұқағали аудармашы М. Мақатаевтың аудармаларын интернеттен іздеп, таныстырылым жасайды. (Шекспирдің Сонеттерін, Дантенің «Құдіретті комедиясының бөлімдерін», Уитменнің өлеңдерін) топбасшылары қорғайды.
2 минут Сергіту сәті
4 минут VІ. Кейіпкерге хат Мұқағалиға жас ұрпақ болып хат жазады немесе Мұқағали болып жас ұрпаққа хат жазады.
3 минут VІІ. Кері байланыс Әр топ бір – біріне бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды.
2 минут VІІІ. Рефлексия 2 тілек 1 жұлдыз
2 минут VІІІ. Критериялды бағалау. Оқушылардың сөйлеуіне, топпен жұмыс, жеке жұмыс жасағанына, белсенділігіне қарай бағалау Бағалау. Топбасшылар өздерінің құрдастарының белсенділігіне қарай әділ бағалайды.
1 минут ІХ. Үйге тапсырма
Эссе жазу

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Э дыбысы
Teenage problems
Teenage problems. Is it easy to be a teenager?
Youth organizations in Great Britain and the USA
Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер
Білімге құштарлық
Абылайдың хандығы
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа
Білімге құштарлық
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 2346 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык