Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Youth organizations in Great Britain and the USA


Youth organizations in Great Britain and the USA

Тақырыбы: Youth organizations in Great Britain and the USA

Пән мұғалімі: Масақбаева Жаннат
Күтілетін нәтиже: балалар өз беттерінше ізденіп, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. Алған білімдерін тиянақтап, жинақтап бір – бірімен ой бөліседі.
Кіріктірілген модульдер: АКТ,оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқыту және оқу үшін бағалау.
Уақыт Тақырыбы. Негізгі мақсаты Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Сілтемелер 
2 минут Youth organizations in Great Britain and the USA
Жаңаша тәсілдерді пайдалана отырып оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, ізденіп зерттеу жұмыстарын жүргізуге үйрету. Елдің болашағын ойлайтын азамат тәрбиелеу. І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, топқа бөлу
Оқу құралдарын дайындап сабаққа ден қояды. 
1. Суреттер
2. Маркерлер
3. Постер
4. Карточкалар
5. Интерактивті тақта
3 минут
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жаттығуды тексеру. Жаңа сөздерді сұрау
4 минут ІІІ. Сұрақ – жауап арқылы жаңа сабақты анықтау Білу кезеңі
Жасөспірімдер мен ересектердің көзқарастарын ажырата отырып сұрақтарға толық, нақты жауап береді.
7 минут
ІV. Негізгі бөлім. Жаңа сабақ.
Презентация ұсынылып, жаңа сабақты айқындап алу.
 Текстпен жұмыс
Түсіну кезеңі
Өздеріне керек мәліметтерді түртіп отырады. «Бұл мен үшін жаңалық», «мен бұны білемін», «білгім келеді» деп шартты белгілер қойып отырады
5 минут Топтық жұмыс Қолдану кезеңі
5 – жаттығу. 
1 топ. Скауттардың  мақсаттын атау
2 топ. Скауттардың ұранын анықтау.
3 топ. Скауттардың қасиеттерін анықтау
4 топ. Скауттардың қабілеттерін анықтау
2 минут Сергіту сәті

12 минут V. Қорытынды бөлім
Зерттеу жұмысы Талдау кезеңі. Венн диаграммасы үлгісінде АҚШ және Қазақстан жастар ұйымы жайлы өз бетімен ізденіп, постер немесе презентация жасайды. Көшбасшы оқушылар шығып өз еңбектерін қорғайды
5 минут VІ. кері байланыс
Диалогтік оқыту Жинақтау кезеңі
Жұптық жұмыс. 
Бір – біріне сұрақтар қойып, шағын әңгіме құрау арқылы жауап беру.
2 минут
VІІ. Рефлексия
Өз – өзіне сенім тудыратын аффермация көрсетіледі Смайликтерге өз көңіл – күйлерін білдіреді.

2 минут
VІІІ. Бағалау. 
Семантикалық карта арқылы бағалау. критериялды бағалау.
1 минут ІХ. Үйге тапсырма 9 – жаттығу. «Сенің жастар ұйымына деген көзқарасың» эссе жазу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Э дыбысы
Teenage problems
Teenage problems. Is it easy to be a teenager?
Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы
Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер
Білімге құштарлық
Абылайдың хандығы
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа
Білімге құштарлық
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 3206 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык