Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер


Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер

Сабақтың тақырыбы: Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері туралы мәлімет беру. Оқушыларды сыни ойлауға, өз пікірін еркін жеткізуге, ой-өрісін есте сақтау қабілетін дамыту. Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыатастыру, адамның рухани жан-дүниесінің белсенділігін тазалығын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық жұмыс, куббизм, Джиксо әдісі,  Венн диаграммасы.
Күтілетін нәтиже: Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілердің ережелерімен таныса отырып, сауатты жазуға дағдыланады. 
Кіріктірілген модульдер: Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық
Уақыт Тақырыбы. Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Сілтемелер 
2 минут Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер.
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топқа бөлу
Оқу құралдарын дайындап, сабаққа ден қояды.
І топ: Нүкте
ІІ топ: Сұрақ белгі
ІІІ топ: Леп белгісі интерактивті тақта, суреттері, кеспе қағаздар, буклеттер, слайдтар.
 
3 минут Үй тапсырмасын сұрау Эсселерін тыңдап, талқылау
6 минут Жаңа сабақты жариялау Интерактивті тақтадан мәтін көрсетіп, қалып кеткен тыныс белгілерді орнына дұрыс қою.
10 минут
 
 
 
 
ІІ.  Негізгі бөлім.
Түсіндіру жұмысы 
Нүкте: Аман үйге келді. 
Сұрақ белгісі: Айтарың осы ма?
Леп белгісі: Бабаларым, рахмет сендерге!
Көп нүкте: Дауыстар естілгендей болды... 
 
Негізгі тыныс белгілерді талдай отырып, сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілердің ерекшеліктерімен танысады. Берілген сөйлемдердің тыныс белгілерін орнына қояды.
6  минут
ІІІ. Жеке жұмыс 131 – жаттығу
Берілген сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.
2 минут Сергіту сәті
5 минут VІ. Түсіндіру.
Эссе жазу 132 – жаттығу.Ж. Баласағұн сөздерін пайдалана отырып, «Адами асыл қасиеттер» тақырыбына эссе жазу.
3 топ бір – бірінің эсселерін тыңдап, сұрақ дайындайды
5 минут VІІ. Кері байланыс
Топтық жұмыс
«Кітап – жан азығы» Өздері оқыған шығармалардан мысалдар келтіру. Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді
3 минут VІІІ. Рефлексия Білем, Білдім, Білгім келеді стратегиясы
2 минут VІІІ. Критериялды бағалау. Оқушылардың сөйлеуіне, топпен жұмыс, жеке жұмыс жасағанына, белсенділігіне қарай бағалау Бағалау. Топбасшылар өздерінің құрдастарының белсенділігіне қарай әділ бағалайды.
1 минут ІХ. Үйге тапсырма
133 – жаттығу

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері. Нүкте, сұрау белгісі
Э дыбысы
Teenage problems. Is it easy to be a teenager?
Youth organizations in Great Britain and the USA
Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы
Білімге құштарлық
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа
Білімге құштарлық
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3405 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык