Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Үй жануарлары


Үй жануарлары

Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары

Грамматикалық тақырып: Тұйық етістіктің ерекшеліктері
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың үй жануарлары жайлы толық тануға,  олардың қалай өмір сүретіні жайлы ізденуге баулуына бағытталған.
Үй жануарларының  адамға қандай  пайдасы бар екенін  практикалық тұрғыда дәлелдеу.
Оқушылардың ойын ауызша және жазбаша түрде сауатты жеткізе білуге төселдіру.
Сабақтың түрі: : ізденіс, шығармашылық сабағы.
Сабақтың әдісі:СТО, талдау, салыстыру, іздендіру.
Сабақ барысы: І Қызығушылықты арттыру.
«Ой қозғау» сатысы. Үй жануарлары жайлы не білеміз? /Үй тапсырмасына үй жануарлары жайлы не білетінімізді терең зерттеп тану мақсатында шағын жоба берілген. Үш топ қазір мына сызба бойынша шағын жобаларын қорғайды. Уақыт әр топқа 3 минут/
           
Қарастырылатын сұрақтар:
1. Сіз қарастырған жануарлар неліктен үй жануарлары болып саналады? Түрлерін ата. Төлдері қалай аталады?
2. Өзіңіз қарасытарған жануарлар қалай өмір сүреді?
3.Қалай бағып-күтеміз? Немен қоректенеді?
4. Осы жануарлардың қайсысы сенің үйіңде бар?
5. Адамға қандай пайда әкеледі? 
ІІ Мағынаны тану.
Интерактив тақтаға мына  сұрақ жазылады.
Біз үй жануарларына қандай қамқорлық көрсету үшін не істеуіміз керек?
-Бағу
-Асырау
-Қорғау
Не істеді? Қайтті?
 Бұл сұрақтар сендерге нені  білдіреді? 
Етістік
Ережесін айт, мысал келтір. Дәлелде. Етістік жасалуына қарай қалай бөлінеді?
Мысал келтір.
Мына етістіктер қандай етістіктер деп аталады?
Тұйық етістіктер.
Жасалуы:
Біз бүгін сіздермен тұйық етістіктердің ерекшеліктеріне тоқталмақпыз.
Тұйық етістіктер көптеледі, тәуелденеді,септеледі
Үш топ қалай көптеледі, қалай септеледі, тәуелденетінін  дәлелдеп көріңдер. 
Деңгейлік тапсырмалар:2-тапсырма /130-бет/
ІІІ деңгей.
Қалай септеледі? Сөзжұмбақты шеш. 
Бағу
А Б А Ғ У
І Б
Б Б
Т Б
Ж Б
Ш Б
К Б
ІІ деңгей 
Тәуелденеді. Жекеше
Қорғау-не істеу керек?
І ж____________________қорғау________
ІІ ж __________________қорғау_________
       __________________қорғау__________
ІІІ ж__________________қорғау________
І деңгей 
Көптелеліп тәуелденетінін дәлелде. Сөз  құрамын анықта.
Асырау
І ж____________________асырау________
ІІ ж __________________асырау_________
       __________________асырау__________
ІІІ ж__________________асырау________
 
Жіктеле ме?
Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздерді ББҮ бойынша жазу. Мысал құрау. 
Білемін Білгім келеді Үйрендім
 
3-тапс /130-бет/
Болжау стратегиясы.
1.Мәтінді оқып оған ат қой.
2. Мәтіндегі етістіктерді тұйық етістікке айналдыр.
1. келе жатып-келе жату
2. ұйықтап жатқан-ұйықтап жату
3. көрді-көру
4. қуанып кетіп-қуанып кету
5. ұстап алып-ұстап алу
6. сатып-сату
7. сатып аламын-сатып алу
8. өсіріп сатып-өсіріп сату
9. қоздап-қоздау
10. өскен-өсу
11. айқайлап жіберіп-айқайлап жіберу
12. шошып оянып-шошып ояну
13. кіріп етіп-кіріп кету.
Бес жолды өлең құрастыру

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сабақты етістік пен салт етістік
Сыйлық берілетін қуаныштар
Етістіктен өткенді қайталау
Етістіктен өткенді қайталау
Етістік. Етістік түрлері
Тұйық етістіктің түрленуі
Аңдар Етістіктер
Үй жануарлары
Тұйық етістік
Үй жануарлары
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1565 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык