|
|
Д.Исабеков «Әпке» драмасы
Қоразова С.Б. 8-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары
24.04.2014 10.00-10.45 |
Қазақ әдебиеті
|
3-сабақ |
4-күн
|
8 б- сыныбы
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Д.Исабеков «Әпке» драмасы (2-сағ)
|
||||
Жалпы мақсат: |
Драмалық шығарма мазмұнын игере отырып, аталған туындыда көтерілген әлеуметтік мәселені ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады. Драмалық шығарма жаза білуге үйренеді. |
||||
Сілтеме: |
4. Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова. |
||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Адамға тән қасиеттерді бойына сіңіреді. Шығармашылық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды, бірін-бірі бағалайды. |
||||
Негізгі идеялар: |
а) Өнерді сүю,өнерге құштарлық тәрізді өнер адамдарына деген көзқарасты қақалыптастыру; б) қаламгердің суреткер ретіндегі мүмкіншілігін таныту, иде- ея ялық-эстетикалық мәнін ашу,логикалық ойларын дамыту; |
||||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||||
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ СТО Оқыту үшін бағалау |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұппен жұмыс 4. Топтық жұмыс
|
|||
Дерек көздері: |
Ғаламтор, газет-журнал |
||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І.Оқушылар ға психологи ялық ахуал туғызу (2 м) |
Мұғалімнің іс-әрекеті
2. Бауырларына байланысты 4 топқа бөліну (Ағасы, інісі, әпкесі, сіңлі-қарындасы барлар) |
Оқушының іс-әрекеті Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Топқа бөлініп, топ басшысын белгілейді |
І.Қызығушылықты ояту» (3 минут) |
Мұғалімнің іс-әрекеті Драма сөзіне топтастыру |
Оқушының іс-әрекеті Ассоциация әдісі |
10 мин |
Үй жұмысын тексеру: 1.Жазушы, драматург Д.Исабеков өмірі, шығармашылығы. 2. «Әпке» пьесасының тақырыбы, идеясы. 3.Кейіпкерлер галереясы (топтастыру). |
Жазушы өмірі, шығармашылығы бойынша слай қорғайды. Жоспарды толықтырады. |
ІІ. Мағынаны тану.
15 мин
|
Пьеса кейіпкерлеріне талдау: 1-топ - Қамажайдың інілері – Тимур, Омар, Ермек. Мәтіннен үзінділер алу, образдарды ашу. 2-топ: Құрбы қыздар – Нәзила мен Гауһар 3-топ: Камила мен Сұлухан 4-топ: Әпке – жанашыр адам (мазмұны арқылы мінездеме беру) Дәптерге жазған мінездемелерін оқиды.
«Менің сырым...» (10 минуттық эссе) 1-топ. Ер жігіттің міндеттері қандай болмақ? 2-топ. Қыз балаға ақыл-кеңестерім... 3-топ. Аға мен жеңгеге айтарым... 4-топ. Аман болшы, Әпкетай! (Жазғандарын «Автор орындығы» әдісі бойынша ортаға шығып оқиды.) |
Оқушылар рөлге бөліп оқиды.
«Автор орындығына» отырады.
Оқушылар шығарма-шылықпен орындайды..
Топ жетекшілері баға-лайды. |
ІІІ. Ой толға- ныс (10 мин)
|
«Бес жолды өлең» Аға Іні Қарындас Әпке – 4 топтың зат есімі |
Құрастырады. |
Үйге тапсыр ма беру (2 м) |
Мұғалімнің іс-әрекеті Әңгімені драмаға айналдыру. «Қонақтар», «Күй аңызы», «Қараш-Қараш оқиғасы», «Ананың анасы». |
Оқушының іс-әрекеті Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
Бағалау (2 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. |
Оқушының іс-әрекеті Топ жетекшілері бағалау ларын таныстырады. Стикерлерін тақтаға «Даналық ағашына» іледі. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |