Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер


Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Тақырыбы

Негізгі мақсаттары

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу

Оқу нәтижелері

Бағалау соның ішінде оқу үшін бағалау

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту

Негізгі дереккөздер

  1 сабақ                                                   Т.Әбдіковтің өмірі мен шығармашылығы. «Қонақтар» әңгімесінен жалпы мәлімет

Т.Әбдіковтің өмірі жайлы және «Қонақтар» атты әңгімесінің идеясын біледі.Жазушының стильдік шеберлігін таниды.

Сұрақ-жауап

Мысалы:

А)Т.Әбдіков туралы не білеміз?

Сыни тұрғыдан ойлау.АКТ қолдану. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс. Диалогтық оқыту.

Бір-бірін тыңдауды, пікірлеріне келісуді топ ішінде бір-біріне үйретеді Бірін-бірі бағалайды.Жаңа сөздердің кездесуі, жаңа тақырып болуы.

Әңгіменің негізгі идеясын «сұрақ-жауап» арқылы түсінеді. «Ой қозғау» арқылы бөлімдерге тақырып қоюды үйренеді. «Оқылым, айтылым» тәсілі арқылы әңгіменің  шарықтау шегін тауып, қорытындысын шығара алады.

Бағдаршам арқылы, сөзбен,эмоция арқылы,бірін-бірі, өзара бағалау.

Топтық , жұптық тапсырма,дарынды және нашар оқушыларға жеке тапсырма беру.Рөлдік ойындар

Оқулықта тақырыпқа сай берілген материалдар,әңгімеге байланысты бейнефильм.

   2 сабақ                                                         Әңгімедегі қала мен дала адамдарының мінез-құлқы.

Әңгімедегі кейіпкерлер дүниесін зерттеп, олардың тақырыпты ашудағы орнын анықтайды, негізгі ойды ажыратады.

Миға шабуыл, ой туғызу, мағынаны таныту, жалғастыр ойыны,Бірлескен топтық жұмыс. Басқару және көшбасшылық.

Электрондық тапсырмаларды орындау, «ашық - жабық» сұрақтарға жауап береді.

«Мағынаны тану» арқылы адам бойындағы мінез-құлықтарды біледі. «Миға шабуыл жасау» арқылы ата-ана, Отан алдындағы міндетін, парызын түсінеді. «Ой туғызу» тәсілі арқылы ата-анамен жақсы қарым –қатынаста болу дағдысы қалыптасты.

Өзара бағалау,жұлдызша арқылы бағалау,мадақтау.

Эссе жазу.табыс критерияларын дайындау.

Топтық жұмыс. Постер құрастыру арқылы тапсырманы қорғау.

Оқулық, интернеттен алынған материалдар.Бейне сюжет.

  3 сабақ                                                            Дулат Исабековтің   «Әпке» драмасы

Д.Исабековтің өмірі жайлы мәлімет алады. «әпке» драмасының негізгі идеясын түсіне отырып, ата-ана, бауырларының алдындағы борышы қандай екенін түсінеді.

Сұрақ-жауап

Мысалы:

А)Д.Исабеков туралы ?

Б) «Әпке» драмасы  туралы не білесіңдер?

Сыни тұрғыдан ойлау.АКТ

Диалогтық оқыту.Талантты және дарынды оқушымен жұмыс.

Оқушыларды адамгершілікке, мейрімділікке, бауырмалдыққа үйретеді. Өз отбасы үшін қандай қиындық туып тұрса да шыдамды және төзімді болуға талпынады.

Драманың жалпы мазмұнын түсінеді. Отбасылық мәселелерді бірлесе,ынтымақтаса отырып шешуді үйренеді. Қамажайдың өз басындағы қиындықты қалай жеңгенін түйіндейді. Ата-ананың қадірін, туған-туыстың бауырмал болатынын түсінеді.

Смайлингтер арқылы, сөзбен, эмоциямен бағалау.өзара, бірін-бірі бағалау.

Жеке тапсырма, топтық тапсырма,нашар оқушыларға және дарынды оқушыларға жеке тапсырма беру.

Оқулықта берілген тақырып,интернеттен алынған мәлімет,пьесаға

байланысты бейнефильм.

      4 сабақ                                                                                    Драмалық шығармадағы отбасылық мәселе.

Шығарманы оқыту арқылы оқушылардың от басына деген көзқарастары өзгереді.

Ой қозғау.«Ата-ана және балалар» тақырыбына ауызша ой толғау.

«Кубизм» тәсілі. Интерактивті тақтаны қолдану. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Пьеса кейіпкерлерінің бір-бірін дұрыс түсінбеуі, оқушыларға күдік ұялатуы мүмкін.

Әрқайсының көзқарасы әртүрлі болуынан,бірден драманы түсінбеуі дұрыс ойлауға кедергі болуы мүмкін.

Ой қозғау арқылы оқушылар отбасы деген ұғымды түсінеді. Бір-біріне деген мейрімділік, құрметі, адами қасиеттері артады.

Қошеметтеу, марапаттау, эмоция арқылы, сөзбен, ауызша бағалау. Бір-бірін критерилер арқылы бағалау.

Рөлдік ойындар,жұптық, топтық жұмыстар арқылы, постер құрастыру,өз ойларын қағазға түсіру.

АҚТ-ны қолдану.Оқулық. Бейнефильм.Интернеттен қосымша мәліметтер.

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қалмақан Әбдіқадыров «Жиб-жица күресі» әңгімесі.
Адам – табиғат перзенті
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы.
Физикадан орта мерзімді жоспар
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
ОМЖ әдебиет 7а сыныбы
Орта мерзімді жоспар 5 - сынып, ағылшын тілі
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 4312 | Қосты: Есенбекова Алия Абдуллаевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык