|
|
Қайталау
Тақырыбы: қайталау
Мақсаты: Өткен тақырыптар туралы білімдерін жетілдіру. Ұлттық ойындарды ұмытпай ойнауға тәрбиелеу. Есте сақтау қабілетін, зейінін, жылдамдығын дамыту.
Көрнекілігі: 5 ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер, түстер (қызыл, көк, сары, ақ, жасыл, қара, қоңыр) сүйектің суреттері
Әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотив-қ қозғаушы |
Ұйымдастыру бөлімі Қуаныш шеңбері Арайлап таң атты Алтын шуақ таратты Қайырлы таң балалар! Қайырлы таң апайлар!
-Өте жақсы балалар барлығымыз орнымызға отыра қояйық. -Бәріміз тақтаға қарайықшы тақтадан нені көріп отырмыз -Дұрыс айтасыңдар, қане бәріміз санайықшы -Дұрыс осы бес санның әрқайсысының біздерге дайындаған тапсырмалары бар екен. Орындаймыз ба? -Олай болса, жақсы 1 санының тапсырмасы «Адасқан сандар» деп аталады. Шарты: Адасқан сандарды тура және санайтындай етіп орналастыру
-2 санының тапсырмасы «орамал тастамақ» ойынының шарты: айнала отырған балалар көздерін жұмып отырады, бір баланың алдына санды қойып, көзін ашқан бала сол санның көршісін табады
-өте жақсы балалар енді біраз сергіп алайық
Сергіту сәті 1 деңгейде орнымыздан тұрамыз. 2, 3, 4 шапалақты ұрамыз. Оңға иіліп, солға иіліп тынығып бір алайық, 5 дегенде қайтадан орнымызды табайық 3 санының тапсырмасы «қандай пішін?» балалар қолдарындағы пішіндерінің қандай пішін екенін, түсінің қандай түс екенін айтады. Үй мен машина құрастырады. 4 санының тапсырмасы «өз түсіңді» тап деп аталады. Балаларға түстер таратылып беріледі. Балалар түстерді атап, сондай түстегі ашық хатқа апарып орналастырады.
5 санының тапсырмасы «Ақ сүйек» ойынын ойнау арқылы логикалқы есептер шешу (шарты түсіндіріледі) 1. Ұлпа жүнін қыздырып Күншуақта 1 күшік Отыр еді маңына Келді тағы 1 күшік Нешеу болды сен сана 2. Жанып тұрған 4 шамның сөніп қалды 2 еуі қалды енді нешеуі? 3. Мысықта қанша құлақ бар? Мысықта қанша аяқ бар? Мысықта қанша құйрық бар? 4. Ағашта 4 алма Піскен екен тимей құрт Самат алып 1 еуін Қалдырған екен нешеуін? 5. Табақта 2 алма Қолымда 3 алма Барлығын қосқанда Балада неше алма?
Балаларды мадақтау. Қорытынды.
|
-Қолдарын жоғары жаяды -Қолдарын алдына жаяды -Бір-біріне қарайды -Апайға амандасады
Орындарына отырады
Орындарына отырады
- 1,2,3,4,5
-Ия
-балалар санды 1ден 5 ке дейін сосын 5 тен 1ге дейін орналастырады.
-мысалы: «8» көршісі «2» мен «1»
Балалар сергіту сәтін жасайды
-орындарынан тұрады -қол шапалақтайды -оңға, солға иіледі -қайтадан отырады -дөңгелек түсі Көк -үшбұрыш, түсі Қызыл т.б
Балалар тапсырманы орындайды -қызыл -көк -сары Қара т.б Балалар есепті қызыға шешеді
-2 күшік
-2 шам қалды
-2 құлақ -2 аяқ -1 құйрық
3-еуі қалды
5 алма |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |