Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » 7 – ге көбейту және бөлу кестесі


7 – ге көбейту және бөлу кестесі

7 – ге көбейту және бөлу кестесі

   Сабақ

Математика

   3 сынып                                         11.12. 13ж

Сабақ тақырыбы:

      7 – ге көбейту және бөлу кестесі

Сілтеме:

  • Блум таксономиясы
  • М. Бронсон  өзін өзі реттеу (2002ж)
  • Мерсер Сыни  тұрғысынан зерттеу Диалог (2008ж)

    Жалпы

мақсаттары

v7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету

vЛогикалық ой-өрісін дамыту.

vҰқыптылыққа, шапшаңдыққа  тәрбиелеу

Оқушылар

үшін оқу

нәтижелері:

v7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді

vЖылдам есептеп үйренеді

vБілімін жүйелі пайдалананып үйренеді

Негізгі

мақсаттар

  • Сыни  тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру.
  • Өзін өзі реттеуді
  • Өз бетімен ізденуге, топпен жұмыс жасауды үйрету.

Тапсырмалар

1. Психологиялық дайындық:

Әрбір адам- досым, сыныптасым.

Әрбір ісің -тірлік, тірек, адамдық

Әрбір сөзің- шындық, бірлік, адалдық

Әрбір сабақ-  үйрену, оқу, іздену

Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер – білім көп оқып
Өсе берсін санамыз

2.  топқа бөлу: сандар жазылған түсті қағаздарды таратып беру.  Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту кестесін тізбектеп айтады.

2.  - балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық?  (6 ға дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай? (7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйрену) Ендеше қазір постермен жұмыс. Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік пе? Постер салу, қорғау

3. Яғни  7-ге көбейту дегенімізді қалай түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу деген сөз)

Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға тиісті сандарды қою керек: №5 есеп

7 ∙ 7 = 49      63 : 7 = 9     49 : 7 = 7   

8 ∙ 7 = 56   7 ∙ 9 = 63   63 : 9 = 7

№ 6  жұптық жұмыс

Х + 253 = 609           63 : х = 9

Х = 609 – 253            х = 63 : 9

Х = 356                        х = 7

 356+ 253 = 609         63 : 7 = 9

609 = 609                      9 = 9

№7 «кім жылдам?»  ойыны.

2∙ 7 =  2 ∙ 6 + 2    56 :7 = 4 ∙ 2    5∙ 9+18=9 ∙           

  1. Сергіту сәті.  

 Лог есептер

v4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут піседі?

v2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр ма?

vСиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг?

vДорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?

vҚояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды?

vҮлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12 кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың кәмпиттерінің саны тең болады?

№8 өздік жұмысы

Шешуі: 49 : 7 – 35 : 7 = 7 – 5 = 2

Жауабы: 2 өрік кем

 (2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33

 Жауабы: 33 кг тосап.

№ 10 қалдықпен бөлуді орында және тексер

1 топ 43:6=7(қ1)  10:7=1 (қ3)   26:7=3(қ5)

2 топ  47:6=7(қ5)  8:7=(қ1)  23:7=3(қ2)

3 топ  44:6=7(қ.2)  11:7=1 (қ4)  29:7=4(қ1)    

4 топ  49:6=8(қ1   12:7=1 (5)   30:7=4(қ2)

5 топ   9:7=1 (қ2)  22:7=3(қ1)   50:6=7 (қ2)

Есеп шығару.  (1)

Шаңғы – 4 адамнан – 7 ш. командасы             

Биатлон  - 8 адамнан – 4 б.             ?

Командасы -? артық                                              

Шешуі: 8 ∙ 4 – 4 ∙ 7 = 32 – 28 = 4   32 + 28 = 60

Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы артық.

 (2) 7 алтын – 3 қорап                                   9 күміс – 7 қорап, ? артық              ?    

Шешуі: 9 ∙ 7 – 7 ∙ 3 = 42   63 + 21 = 84

Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета

№9 есеп

№ 12  7 –ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін ата:

7 ∙ 7 = 49        7 ∙ 4 = 28          3 ∙ 7 = 21   

 56 : 7 = 8      8 ∙ 7 = 56       28 : 7 = 4

7 ∙ 6 = 42      7 ∙ 9 = 63        14 : 7 = 2    

 2 ∙ 7 = 14     5 ∙ 7 = 35     7 ∙ 6 = 42

 

рефлексия

Бағалау критерилері:

-         Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын

-         Жылдам есептей, өз ойларын дәлелдей білуін

-         Сұрақтарға толық жауап беруін

-         Сандарды дұрыс атауын

-         Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін

Үйге  тапсырма

129 бет № 11 есеп

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
3-ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау.
Разрядтан аттап жазбаша көбейту, бөлу.
7–ге көбейту және бөлу кестесі
4 санын көбейту және бөлу кестесін құру
6-ға көбейту және бөлу кестесі
6-ға көбейту және бөлу кестесі
Ойынмен өткізілген үлгі сабақ
2-ге көбейту және бөлу кестесін қайталау
Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есептер
8 ге көбейту және бөлу
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3166 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык