Cабақтың тақырыбы: Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есептер.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың көбейту мен бөлу амалдары туралы білімі мен білігін жүйелеу, есептер шығару,есептеу дағдысын қалыптастыру.Есепті өздігінен талдап шығара білуге дағдыландыру.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3.Зейінділікке,ұқыптылыққа,өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі:Сұрақ-жауап, талдау, өзіндік,ынталандыру.
Көрнекілігі: Схема,кестелер,үлестірмелер «Сиқырлы құрақ» ойыны.
Барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балалар, бүгінгі сабақта сендерге табыс тілеймін.
2.Үй тапсырмасын тексеру № 4 2-ге көбейту және бөлу кестесін пысықтау.Ауызша жұмыс.
2х4=8 2х2=4 16:2=8 10:2=5
2х6=12 2х9=18 18:2=9 8:2=4
2х7=14 2х10=20 6:2=3 12:2=6
3.Жаңа сабақ. Мақсат қою кезеңі.Практикалық жұмыс.
-Бір оқушыға 10 дәптер беріп, әр оқушыға 2-ден таратып бер деймін.
-Қане,неше оқушы дәптер алғанын санаңдар.
-«Тарату» сөзін қандай сөзбен алмастыруға болады? ( Жіктеу,бөлу)
Біз 10 дәптерді 2-ден бөлдік.
Бұл математикада қалай аталады? ( Бөлу) 10:2=5 оқушы
№1Схема арқылы шығарылатын есепті таңда.(Қатесін тап)
18:2=9 Жауабы:9 пакет қажет
18:2=9 Жауабы:9 көйлек тігуге болады
18:2=9 Жауабы:9 рет барады
18:2=9 Жауабы: әр бала 9 шелек судан құйды
Біз қандай есепті шығардық? Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есепті шығардық.
№2 Бос тор көзде тұратын санды жаз , ата./ топтық жұмыс/
«Сиқырлы құрақ»ойыны /деңгейлік тапсырмалар/
№3.Теңдеулерді шеш
Хх7=21 2хХ=8 16:Х=4 Х:2=3
Х=21:7 Х=8:2
Х=3 Х=4
3х7=21 2х4=8
№4 Салыстыру:/Жұптық жұмыс/
1дм 3см < 15см 1км > 698м
1м 1дм 5см > 1м 10см 370г < 1кг
1ц 15кг < 120кг 1ц < 160кг
Cергіту жаттығуы:
№5 Әкелінді-90 бөрене
Құдыққа-40бөрене
Жылыжайға-35 бөрене
Қалды-?
Шешуі: 90-(40+35)=15 Жауабы:15 бөрене қалды.
№6 Өздік жұмыс:
Р=3см+1см+3см+1см=8см ______________________ 8cм
«Тиінге көмек» ойыны /карточкамен жұмыс/
№7 (Жауабы: ең соңында гүлдеген Інжугүл)
№9 Тестік тапсырмалар беру.
№ 8 Шығармашылық жұмыс
Шешуі:4:2х8=16 Жауабы: 16 жылқы бар
Сабақты қорытындылау:Бүгінгі сабақта не үйрендік?Сабақ сендерге ұнады ма? Қане, 2-нің бөлу кестесін айтып жіберейік....
Үйге тапсырма:№9 55-бет
Оқушы білімін бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5408 |
|
|
|
Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есептер
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың көбейту мен бөлу амалдары туралы білімі мен білігін жүйелеу, есептер шығару,есептеу дағдысын қалыптастыру.Есепті өздігінен талдап шығара білуге дағдыландыру.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3.Зейінділікке,ұқыптылыққа,өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі:Сұрақ-жауап, талдау, өзіндік,ынталандыру.
Көрнекілігі: Схема,кестелер,үлестірмелер «Сиқырлы құрақ» ойыны.
Барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балалар, бүгінгі сабақта сендерге табыс тілеймін.
2.Үй тапсырмасын тексеру № 4 2-ге көбейту және бөлу кестесін пысықтау.Ауызша жұмыс.
2х4=8 2х2=4 16:2=8 10:2=5
2х6=12 2х9=18 18:2=9 8:2=4
2х7=14 2х10=20 6:2=3 12:2=6
3.Жаңа сабақ. Мақсат қою кезеңі.Практикалық жұмыс.
-Бір оқушыға 10 дәптер беріп, әр оқушыға 2-ден таратып бер деймін.
-Қане,неше оқушы дәптер алғанын санаңдар.
-«Тарату» сөзін қандай сөзбен алмастыруға болады? ( Жіктеу,бөлу)
Біз 10 дәптерді 2-ден бөлдік.
Бұл математикада қалай аталады? ( Бөлу) 10:2=5 оқушы
№1Схема арқылы шығарылатын есепті таңда.(Қатесін тап)
18:2=9 Жауабы:9 пакет қажет
18:2=9 Жауабы:9 көйлек тігуге болады
18:2=9 Жауабы:9 рет барады
18:2=9 Жауабы: әр бала 9 шелек судан құйды
Біз қандай есепті шығардық? Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есепті шығардық.
№2 Бос тор көзде тұратын санды жаз , ата./ топтық жұмыс/
«Сиқырлы құрақ»ойыны /деңгейлік тапсырмалар/
№3.Теңдеулерді шеш
Хх7=21 2хХ=8 16:Х=4 Х:2=3
Х=21:7 Х=8:2
Х=3 Х=4
3х7=21 2х4=8
№4 Салыстыру:/Жұптық жұмыс/
1дм 3см < 15см 1км > 698м
1м 1дм 5см > 1м 10см 370г < 1кг
1ц 15кг < 120кг 1ц < 160кг
Cергіту жаттығуы:
№5 Әкелінді-90 бөрене
Құдыққа-40бөрене
Жылыжайға-35 бөрене
Қалды-?
Шешуі: 90-(40+35)=15 Жауабы:15 бөрене қалды.
№6 Өздік жұмыс:
Р=3см+1см+3см+1см=8см ______________________ 8cм
«Тиінге көмек» ойыны /карточкамен жұмыс/
№7 (Жауабы: ең соңында гүлдеген Інжугүл)
№9 Тестік тапсырмалар беру.
№ 8 Шығармашылық жұмыс
Шешуі:4:2х8=16 Жауабы: 16 жылқы бар
Сабақты қорытындылау:Бүгінгі сабақта не үйрендік?Сабақ сендерге ұнады ма? Қане, 2-нің бөлу кестесін айтып жіберейік....
Үйге тапсырма:№9 55-бет
Оқушы білімін бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Шаймухаева Жанна Байжұмақызы
Алматы облысы Ұйғыр ауданы Кепебұлақ ауылы Бөдеті мектебі бастауыш
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |