Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есептер


Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есептер
Cабақтың тақырыбы: Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есептер.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың көбейту мен бөлу амалдары туралы білімі мен білігін жүйелеу, есептер шығару,есептеу дағдысын қалыптастыру.Есепті өздігінен талдап шығара білуге дағдыландыру.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3.Зейінділікке,ұқыптылыққа,өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі:Сұрақ-жауап, талдау, өзіндік,ынталандыру.
Көрнекілігі: Схема,кестелер,үлестірмелер «Сиқырлы құрақ» ойыны.
Барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балалар, бүгінгі сабақта сендерге табыс тілеймін.
2.Үй тапсырмасын тексеру № 4 2-ге көбейту және бөлу кестесін пысықтау.Ауызша жұмыс.
2х4=8 2х2=4 16:2=8 10:2=5
2х6=12 2х9=18 18:2=9 8:2=4
2х7=14 2х10=20 6:2=3 12:2=6
3.Жаңа сабақ. Мақсат қою кезеңі.Практикалық жұмыс.
-Бір оқушыға 10 дәптер беріп, әр оқушыға 2-ден таратып бер деймін.
-Қане,неше оқушы дәптер алғанын санаңдар.
-«Тарату» сөзін қандай сөзбен алмастыруға болады? ( Жіктеу,бөлу)
Біз 10 дәптерді 2-ден бөлдік.
Бұл математикада қалай аталады? ( Бөлу) 10:2=5 оқушы

№1Схема арқылы шығарылатын есепті таңда.(Қатесін тап)
18:2=9 Жауабы:9 пакет қажет
18:2=9 Жауабы:9 көйлек тігуге болады
18:2=9 Жауабы:9 рет барады
18:2=9 Жауабы: әр бала 9 шелек судан құйды
Біз қандай есепті шығардық? Бөлу амалына берілген бір амалмен шығарылатын есепті шығардық.
№2 Бос тор көзде тұратын санды жаз , ата./ топтық жұмыс/
«Сиқырлы құрақ»ойыны /деңгейлік тапсырмалар/
№3.Теңдеулерді шеш
Хх7=21 2хХ=8 16:Х=4 Х:2=3
Х=21:7 Х=8:2
Х=3 Х=4
3х7=21 2х4=8
№4 Салыстыру:/Жұптық жұмыс/
1дм 3см < 15см 1км > 698м
1м 1дм 5см > 1м 10см 370г < 1кг
1ц 15кг < 120кг 1ц < 160кг
Cергіту жаттығуы:
№5 Әкелінді-90 бөрене
Құдыққа-40бөрене
Жылыжайға-35 бөрене
Қалды-?
Шешуі: 90-(40+35)=15 Жауабы:15 бөрене қалды.
№6 Өздік жұмыс:
Р=3см+1см+3см+1см=8см ______________________ 8cм
«Тиінге көмек» ойыны /карточкамен жұмыс/

№7 (Жауабы: ең соңында гүлдеген Інжугүл)
№9 Тестік тапсырмалар беру.
№ 8 Шығармашылық жұмыс
Шешуі:4:2х8=16 Жауабы: 16 жылқы бар
Сабақты қорытындылау:Бүгінгі сабақта не үйрендік?Сабақ сендерге ұнады ма? Қане, 2-нің бөлу кестесін айтып жіберейік....
Үйге тапсырма:№9 55-бет
Оқушы білімін бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
"9 санын қосу және азайту"
3-ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау.
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін пысықтау
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.
Өткенді пысықтау
Ойынмен өткізілген үлгі сабақ
2-ге көбейту және бөлу кестесін қайталау
2 -ге көбейту және бөлу. Есептер шығару
3-ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
8 ге көбейту және бөлу

Автор Шаймухаева Жанна Байжұмақызы

Алматы облысы Ұйғыр ауданы Кепебұлақ ауылы Бөдеті мектебі бастауыш

Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5408 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар