Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қасқыр мен түлкі.


Қасқыр мен түлкі.

 

 Қасқыр мен түлкі.

Тақырыбы: Қасқыр мен түлкі

Қолданылған модульдер: Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін оқуда АКТ-ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.

Стратегиялар: Ойлан-жұптас-бөліс, ой  толғаныс, «Кубизм», «INSERT», «Серпілген сауал» стратегиясы, миға шабуыл, жұптық әңгіме, жеке, жұптық, топтық жұмыстар , «Джиксо» әдісі, «Есте сақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек»,  «Венн диаграммасы», «Өзін-өзі бағалау», сергіту сәті

Мақсаты: Мәтіннің мазмұнын терең ұғына отырып, оқушыларды мейірімділікке үйрету

Міндеттері: 1. Оқушылардың жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы негізгі ойды ашуға жағдай жасау.

                      2. Топпен жұмыс жасауға қалыптастыру.

                       3. Адамгершілікке, сыпайы, әдепті болуға, дөрекі сөзден, ұшқалақ мінезден арылуға тәрбиелеу.

Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек?

 

Кіріспе

3 мин

 

 

 

 

Тұсау кесер

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

27 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

10 мин

 

 

 

Психологиялық ахуал.

Тұлға аралық байланысты орнату.

«Шаттық шеңберін» құрып бір-біріне интерактивті тақтадан көрсетілген тақпақты айту.

 

Топқа бөліу.

«Түсті шаршылар бойынша»

Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін төрт топқа бөлінеді. (Оқушылар түсті бөлшектерді таңдау арқылы топтарға бөлінеді).

 

 

 

 

Топ ұстанымын еске түсіру.

 

 

 Қызығушылықтарын ояту.

Жұмбақ шешу. Жаңа сабаққа кіріспе

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

«Қасқыр мен түлкі»

«Джигсо» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Аквариум» әдісі

 

 

 

 

 

«Топпен жұмыс»

«Венн диаграммасы

Миға шабуыл стратегиясы бойынша

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

Глосарий

«Сандықшамен жұмыс»

 

 

 

«INSERT» стратегиясы

 

 

 

 

 

«Кубизм» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

«2 жұлдыз, 1 тілек»

  • Сабақ ұнады ма?
  • Несімен қызықты болды?
  • Келесі сабаққа ұсыныстарыңыз бар ма?

 

Бағалау

Формативті бағалау. Жиынтық бағалау.

 

Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқу.

 

Сәлемдесемін, психологиялық ахуал туғызамын.

 

 

 

Басшылық жасап, ұсыныстар ұсынады. Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады. (оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай отыруларын қадағалайды).

 

Диалогті өрбітеді

 

 

Жұмбақты топтасып шешуге тапсырады.

 

 

 

 

Мәтінді оқушыларға төрт бөлікке бөліп оқуға береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан ұсыныстары бойынша оқушыларды тақтаға шығарады

 

Әр топқа тапсырма береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылымнан сергіту сәтін қосады.

Іс-әрекетті көрсетіп тұрады.

 

Оқушыларға таныс емес сөздермен оқушыларды таныстыру

 

Оқушыларға таратылған парақшалардың толтырылуын қадағалайды.

 

Мұғалім оқуылардың алдына кубикты тастайды. Берілген сұрақтарға жауап беруін қадағалайды.

 

 

Диалогті өрбіту үшін қосымша сұрақтар береді. Стикерлер таратады.

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікке тапсырманы жаздыртады.

 

Бір-бірімен, мұғаліммен амандасады. Шеңбер құрып, сынып болып іс-әрекет жасайды.

 

Түрлі бөлшектерді тағдау арқылы топтарға бөлінеді. Топ басшысын сайлау және топ атын жазып қою.

 

 

 

Топ ұстанымын еске түсіреді.

 

 

Білімдерін кеңейту, бұрыннан білетіндерін еске түсіру. Түртіп алу.

 

 

Экспорт топтағы балалар мәтінді оқиды, сонан соң топта бір-біріне мазмұнын талдайды. Экспорт топтағы балалар негізгі топтарына қайта оралып, жанындағыларына түсіндіреді.

 

Оқушылар тақтаға шығып, бөлімдер бойынша мазмұнын айтады.

 

 

1 топ – қасқырға,

2 топ – түлкіге,

3 топ – жолбарысқа мінездеме береді (сызба сызады)

4 топ – осы жануарларды салыстырады

 

 

Әуен бойынша қимыл қозғалыс жасайды.

 

 

Оқушылар таныс емес сөздерді оқиды, мағынасын түсінеді.

 

 

Оқушылар парақшаларды толтырады.

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға дауап береді. .

 

 

 

 

Оқушылар сабақ бойы алған әсерлерін стикерлерге жазады.

 

 

 

 

Топтық бағалау

«Бас бармақ» стратегиясы

 

Тапсырманы күнделікке жазып алады.

 

 

 

 

 

 

 

Жарайсыңдар!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Көшбасшылардың бағалауы»

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

«Көшбасшылардың бағалауы»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жарайсыңдар!

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

Жарайсыңдар!

 

 

 

 

 

 

Жарайсыңдар!

 

таныстырылым

 

 

 

 

 

Бөлшектер

 

 

 

 

 

 

Топ атаулары жазылған қима қағаздар

 

 

АКТ (интерактивті тақта)

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі пластик стакандар

 

 

 

 

Плакаттар, А4 қағазы, маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

Музыка ойнап

 

 

Оқулық

 

 

 

 

А4 қағаздары, маркерлері

 

 

 

 

Кубик

 

 

 

 

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделік, оқулық

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Жай бөлшектерді көбейту
Үлгі сызба,сұрақ бойынша сөйлем құрау.
Сөйлем. Сөйлемнің түрлері.
Етістіктен өткенді қайталау
Қос сөздердің түрлері. Қайталама қос сөздер және қосарлама қос сөздер
Қысқарған сөздер,жасалу жолдары.
Зат есім. Жалқы есім және жалпы есімдер.
Біліміңді пайдаға асыр
Кітап қайдан шығады
"Математикалық кокпар" ойыны
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1932 | Қосты: Омарова Айжан Мухаммедхалиевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык