|
|
Емтихандағы мінез-құлық (іс-әрекет)
Сабақтың мақсаты: Мектеп бітіруші оқушылырдың ұлттық бірыңғай тестке, мемлекеттік емтиханға дайындық кезіндегі стратегия мен өзін-өзі тексеру, өзін-өзі бақылау дағдысын оқыту, өз күшіне сенімін, өзіне сенімділігін жоғарлату. Өзіне сенмділікті сезінуге және босаңсуға мүмкіндік жасау.
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта, слайд.
Адамның барлық қызметі мен қылықтарына із қалдырып, әсер еттін адамның жетекші писхикалық қасиеттер жиынтығын «мінез» деген сөзбен атайды.
Мінез адамның өмір сүру барысына, тұрмыс салтына ықпал жасайды. Табанды, қажырлы, қайратты кісі қандай кедергі болса да жеңіп, көздеген мақсатына жете алады, осы жолда өз еңбегін, тұрмысын тиімді етіп ұйымдастырады, барлық мүмкіндіктерді жете пайдаланады ...
Мінез адамның өзі үшін ғана емес, қоғам үшін де қажет.
Мінездегі міндер: мылжыңдық (басқа пәле тілден), өресіздік, әдепсіздік, дөрекілік.
Емтихан кезінде және емтиханнан кейінгі қылықтар туралы ұсыныстар:
1. Емтиханға бір күн қалғанда еш нәрсемен айналыспа. Егер сен бір нәрселерді жаттап үлгірмесең, солай қоя сал. Жаттама. Дамал, көңіліңді көтер, емтихан жөнінде ұмыт.
2. Емтихан алдында жақсылап ұйықтап ал.
3. Міне, сен сыныптың жанындасың. Тыныштал! «Мен тынышпын» деп бірнеше рет қайтала.
Бірінші қатарда жауап беруге тырыс. Егер кірмей көп уайымдап тұрсаң қорқыныш сезімі жоғарылап, қобалжисың, өзіңе сенімсіздік туындайды.
4. Ойларыңды жинақтап, эмоцияларыңды ретте.
5. Сыныпқа «Барлығы жақсы болады» деген сеніммен кір.
6. Жақсылап отырып, арқаңды тік ұстап, оны асықпай бірнеше
рет қайтала. Соңында қолыңды жұдырықтап қатты қыс.
7. Қобалжуды жеңетін тыныс жолдарына арналған жаттығулар жаса:
* Жайлы отыр.
* Мұрын арқылы терең дем алу (4-6 секунд)
* Дем алуды тоқтатып (2-3 секунд) отыр.
8.Тестілеу кезінде қажетсіз сұрақ қоймау үшін, зейін қойып тыңда. Саған бланкті қалай толтыру, қандай әріптермен жазу, мектеп нөмірін қалай кодтау керек екенін түсіндіреді.
9. Жан-жағыңа көңіл аудармай, зейін тұрақтылығына тырыс.
Сен үшін тек тестті орындау уақыты және тапсырма берілген бланкі маңызды. Тапсырманы соңына дейін оқы.
Тапсырманы бірінші сөздерінен түсінікті деп ойлап қалып, аяғын өзім ойлап табамын деп асығысқа жол берме.
10. Өзің сенімді сұрақтарға жауап беруден баста. Сонда сен жұмыс жасауға дайын боласың, тек сен ойларыңды жинақта.
11. Келесі тапсырмаға көшкенде, алдыңғы тапсырманы ұмыт, олар бір-біріне ұқсамайды.
12. Шегеру әдісін пайдалан.
13. Егер сен жауап беруде күмәндансаң, өзіңнің интуицияңа сен.
14. Өз жұмысыңды тексеріп шығуға уақыт қалдыр. Қателерді байқау үшінкөзіңмен жүгіртіп өт.
15. Барлық тапсырманы орындауға тырыс, бірақ практика жүзінде мүмкін емес екенін есіңе сақта. Тесттік тапсырмалар максимальды еңбектенуге арналған, ал жақсы баға алу үшін тапсырмалардың 70% орындау керек.
Жауап беру кезіндегі әрекет.
Егер емтихан қабылдаушы адам - жігерлі болса, сенің ақырын, үзіліс жасап айтқан жауабың
мүмкін ұнамайды. Соны ескеріп отыр.
Егер емтихан қабылдаушы адам – сабырлы, байсалды кісі болса, сен тым қатты дауыспен, миммикамен, ишарамен жауап берме. Ешқашан шеттен шығып кетпеуді ұмытпа. Артық ештеңе болмуы тиіс!
Жаттығу. «Мен өзімді мақтаймын»
Мақсаты: Өзіңді бағалау мен эмпатияны бағалау.
Уақыты: 10 минут
Нұсқау: Мен сізден өзіңізді бір нәрсе үшін мақтауларыңызды өтінемін. Қазір сені көбірек мақтайтын уақыт келді, бірақ бұл өте сирек жағдай. Қазір сенде өзіңді мақтайтын мүмкіншілік бар. Сөйлемді жалғастыр. «Мен өзімді ... мақтаймын».
Талдау:
Өз-өзіңді мақтау қиын болды ма?
Осы кезде қандай сезімде болдыңыз?
Т.б. оқушылар өз көңіл-күйлерін айтып шығады.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |