|
|
Етістік
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Сабақтың мақсаты: Етістік турпалы берілген білімді тиянақтау.
Ойын, дидактикалық матеириалдар бойынша еске түсіру,талдау, бекіту. Оқушылардың сөздік қорын молайтып, оның тілін, шығармашылығын дамыту, сауатты көркем жазуға төселдіру.Жаңа технологияны басшылыққа ала отырып, білімді тиянақтау.
Әдептілікке, мейірімділікке,адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: десант сабақ
Сабақтың әдіс- тәсілі: Үш өлшемді саралап оқыту жүйесі. Блум жүйесі.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі:
«Көпір тапсырмалары» |
І кезең. 1.Суретке сұрақтар қой.
Бота, қыз, ұстаз
2.Осы сөздерге байланысты қимылды білдіретін сөздер тап. Ереже құрастыру. Етістік туралы мағлұмат беру.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Білу тапсырмалары» |
ІІ кезең 590- жаттығу. Жұмбақты оқып ,шешуін табу. Жұмбақтан етістіктерді табу. Неге пайдаланады?
Қайда салады? Ау Неден тоқылады?
Кімдер тоқиды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түсіну» тапсырмалары.
Сергіту сәті: |
591- жаттығу. Өлең оқу. Етістікті тауып, олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын сызып көрсету. -Гүл,торғай,ана бұлар қандай табиғат? -Тірі табиғат. -Табиғат дегеніміз не? -Тірі табиғатқа нелер жатады?
Қорытындылау:
Жануарлардың суретін көрсету. Оқушылар осы жануардың дыбысын салады. Етістіктерді табады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Қолдану» тапсырмалары. |
ІІІ кезең І деңгей І нұсқа. Ішінде етістігі бар мақал- мәтел ойлап жазу ІІ нұсқа.Ішінде етістігі бар ырым- тыйым сөздер ойлап жазу.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Біріктіру тапсырмалары. |
2.Сөздердің қарама-қарсы жұмын тап. Келді- , ашты- ,үзді- ,отырды-
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ой дамыту» тапсырмалары |
ІІ деңгей Дара етістікті күрделі етістікке айналдыр. Жауды, көрді, оқыды. «Жауды» сөзіне дыбыстық талдау жаса. 2.593-жаттығу Терме диктант. Дара етістіктерді теріп жазу Бір сөзге сөйлем құрау. Еріді,жанды, жинап жүр,ертіп келді,тыңдап отыр,айтып тұр, күлді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түйсіну» тапсырмалары |
ІІІ деңгей 1.Өлең шумақтарын құрастыру. ... ... ... көңілді, ... ... ... өңірді, ... ... ... төгілді, ... ... ... көрінді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды
|
3.Сематикалық карта
Проблемалық сұрақ: Берілген сөздер туралы не айтуға болады? Ауызша мәтін құрау. Қорытындылау: ( слайд) Олай болса балалар біз бүгін «етістік» тақырыбын қайталай отырып, «Жеңіс туына» жеттік.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |