Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 1661 |
|
|
|
Инновациялық технологиямен оқыту – заман талабы
Инновациялық технологиямен оқыту – заман талабы
Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұлоқу-тәрбиеүрдісіндегіелеуліөзгерістергебайланыстыболыпотыр. Себебі, білім беру парадигмасыөзгерді, білімберудіңмазмұныжаңарып, жаңакөзқарас, жаңашақарым-қатынаспайдаболуда.
Келер ұрпаққақоғамталабынасайтәрбие мен білімберудемұғалімдердіңинновациялықіс-әрекетініңғылыми-педагогикалықнегіздерінмеңгеруімаңыздымәселелердіңбірі. Өйткені, жаңапедагогикалықтехнологиянымеңгеругеоқытушылардыдаярлау – олардыкәсібибілімінкөтеругедайындауаспектісініңбіріжәнепедагогтыңжекетұлғасынқалыптастырудыңүрдісіндегііс-әрекеттіңнәтижесіболыптабылады.
Ғылым мен техниканыңжеделдамыған, ақпараттықмәліметтерағыныкүшейгензамандаақыл-ой мүмкіндігінқалыптастырып, адамныңқабілетін, талантындамытубілім беру мекемелерініңбастыміндетіболыпотыр. Олбүгінгібілім беру кеңістігіндегі ауадай қажет жаңару оқытушының қажымас ізденімпаздығы мен шығармашылық жемісімен келмек. Сондықтан да әрбірстуденттіңқабілетінеқарайбілімберуді, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққатәрбиелеудіжүзегеасыратынжаңартылғанпедагогикалықтехнологиянымеңгеругеүлкенбетбұрысжасалуықажет. Өйткенімемлекеттікбілім стандарты деңгейіндеоқуүрдісінұйымдастыружаңапедагогикалықтехнологияныендірудіміндеттейді.
XXIғасырдабілімідамымағанелдіңтығырыққатірелерісөзсізделінгенПрезидентімізН.Ә.Назарбаевтың 18 ақпан 2005 жылғыҚазақстанхалқынаЖолдауында. Бұлмәсележалпыбілімберетіноқуорындарынабайланыстыайтылыптұрғандығыбелгілі. Солоқуорындарынатолыққандысапалыбілімалған, оныңбағдарламасынтолықмеңгергенұрпағымыздан, болашақтажақсымаман, білімдіазаматшығарыанық.
Себебі, бізқадамбасқан ХХI ғасыржан-жақтыдамыған, білімді, өзісінежәнеөзгеніңісінеәділбағабереалатын, өзінесенімді, Отаныныңәлеуметтік-экономикалықдамуыназорүлесінқосаалатыназаматтәрбиелеудіталапетіпотыр./ 2 /.
Оқу-тәрбиепроцесіндежаңапедагогикалықтехнологиялардыендірудіңалғышарты: оқытушылардыңинновациялықіс-әрекетінқалыптастыруболыптабылады. Жаңапедагогикалықтехнологиянымеңгергенәрбіроқытушыөзсабағыннәтижелі даму жағынанкөреалады.
Оқытушыалғашпедагогикалықтехнологиялардыоқыпүйренеді, екіншіден, меңгереді, үшіншіден, жаңапедагогикалықтехнологиялардытәжірибедеқолданады, төртіншіден, оны дамытып, нәтижесінтексереді.
Жаңатехнологиянықолданутөмендегідейкезеңдерарқылыжүзегеасырылады:
1 кезең – оқыпүйрену; 2 кезең – меңгеру; 3 кезең - өміргеендіру; 4 кезең – дамыту.
Педагогикалық технология – оқытушыныңкәсібиқызметінжаңартушыжәнесатыланыпжоспарлағаннәтижегежетугемүмкіндікберетініс-әрекеттержиынтығы. Педагогикалықтехнологиядағыбастыміндет – студенттердіңоқу-танымдықәрекетінжандандыраотырып, алғақойғанмақсатқатолықтайжету. Ал бұданпедагогикалықтехнологияныңтиімділігішығады. Оқытуүрдісінжаңашаландырустуденттердіңоқуматериалынтеориялықмазмұнынигеружөніндегіеңбегінтиімдіұйымдастыружәнеолардыңтәжірибелікіскерлігі мен дағдыларынқалыптастыруболыптабылады. Оқуүрдісініңтиімділігі мен сапасыоқытушыныңәдістемелікдайындығыжәнесабақжүргізутәсілдері мен әдістеріне, жаңапедагогикалықтехнологияларигерулерінетікелейбайланыстыболады.
Педагогикалық технология кәсіптікқызметтіңерекшетүріболыптабылады. Оқытудыңжаңапедагогикалықтехнологиясынмеңгеруоқытушыданорасанзоріскерлік пен шығармашылыққанегізделгенізденістердіқажететеді. Осындаймақсаткөздегенжүйеліізденістероқытушыныңжаңатехнологиянымеңгеріп, инновациялықжетілуінеәкеледі.
Кезкелгенелдіңэкономикалыққуаты, халқыныңөмірсүрудеңгейініңжоғарылығы, дүниежүзілікқауымдастықтағыорны мен салмағысолелдіңтехнологиялық даму деңгейіменанықталады. Жалпықоғамдамуы мен жаңатехнологияныенгізусапалығы осы елдегібілім беру ісініңжолғақойылғандығы мен осы саланыақпараттандырудеңгейінекеліптіреледі. Ал білім беру саласындағытехнологиялықидеяларбұдан 400 жылбұрынпайдаболған. Бұлкүндеоқытутехнологиясыүлкенөзгеріскеұшырапотыр. Оқытушылар мен студенттергеәртүрлідидактикалықматериалдарменқосаоқытудыңтехникалыққұралдарыжәрдемгекеледі.
Қазіргікездебілім беру саласындаболыпжатқанауқымдыөзгерістертүрліынталыбастамалар мен түрлендірулергекеңіненжолашуда. Осы тұрғыданалғандаұрпақтәрбиесіменайналысатынәлеуметтік-педагогикалыққызметтіңтиімділігінарттыру, оны жаңасападаұйымдастыруқажеттігітуындайды. Бұлүшіноқытушылардыңинновациялықіс-әрекеттіңғылыми-педагогикалықнегіздерінмеңгеруімақсатетіледі. Ал жаңатехнологияныпайдалануміндеттідеңгейдегібілімдіқадыптастыраотырыпмүмкіндікдеңгейгежеткізеді. Сондықтаноқытушыныңбіліктілігінкөтеру мен шығармашылықпедагогикалықәрекетінұйымдастырудақазіргіпедагогикалықтехнологиялардымеңгерудіңмаңызызор.
Оқытутехнологиясыпедагогикалықәдістергенегізделген. 1960 жылдардашет ел зерттеушілері “Педагогикалық технология” терминіненгізді. В.Беспалько “Педагогикалық технология дегеніміз–тәжірибедежүзегеасырылатынбелгілібірпедагогикалықжүйеніңжобасы, ал педагогикалықжағдайларғасайқолданылатынәдіс, тәсілдер – оныңқұрамдыбөлігіғана” – дегентұжырымдамаберді.
Педагогикалық технология оқытуүрдісінжобалау, ұйымдастыружәне оны өткізудіңформасыменанықталады. Педагогикалықтехнологияныңөзіндікерекшелігі: қойылғанмақсатқажетумүмкіндігінекепілдікберетіноқытуүрдісінқұрастыружәне оны жүзегеасыру. Оқытылатынпәнмазмұныоқытушы мен студенттіңөзарабайланысіс-әрекеті, студенттіңішкі даму үрдісінегізіндеанықталғаннақтымақсатғанапедагогикалық технология құрылымынтүсінукілті бола алады.
Білім беру саласықызметкерлерініңалдынақойылыпотырғанміндеттердіңбірі – оқытудыңәдістәсілдерінүнеміжетілдіріпотыружәнеқазіргізаманғыпедагогикалықтехнологиялардымеңгеру.
Қазіргібілім беру саласындағыоқытудыңжаңапедагогикалықтехнологияларынмеңгермейіншесауатты, жан-жақтыбілгірмаман болу мүмкінемес. Жаңапедагогикалықтехнологиянымеңгеруоқытушыныңзейін-зерделік, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтықжәнебасқа да көптегенұстаздықкелбетініңқалыптасуынаигіәсерінтигізеді, өзін-өзідамытып, оқу-тәрбиеүрдісінжүйеліұйымдастыруынакөмектеседі. Қандайсабақтыңболмасынқызықтыөтуіоқытушыныңүнемііздену, ұтымдыәдіс – тәсілдердіқолдану, оқытуәдістемесінжаңартыпотыруынабайланысты.
Қазіргітаңдаоқытушыларинновациялықжәнеинтерактивтікәдістемелерінсабақбарысындапайдаланаотырыпсабақтыңсапалыәріқызықтыөтуінеықпалынтигізуде.
ҚазақстанРеспубликасының 2015 жылғадейінгібілімберудідамытутұжырымдамасында: “Жоғарғыбілімдідамытудыңнегізгіүрдісімамандардаярлаусапасынарттыру, қарқындығылыми-зерттеуқызметіменықпалдастырылғанинновациялықбілімдідамыту, білім беру мен ақпараттықтехнологиялардыжетілдіруболыптабылады”,- депатапкөрсетілген.
Қазіргікүні инновация депкөбінесежаңатехнологияларды, әдістер мен құралдардыжасаужәнеқолданудыайтса, соныменбіргежаңаидеяларды, процестердібірлктежетілдірудің де жүйесі.Сондықтаноқыту мен тәрбиедегіжаңа технология инновациялықидеялардыенгізу, жаңартунысаныболыптабылады.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |