|
|
Теңге.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімнің аты: Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңге
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ұлттық ақшамыз теңге туралы түсінік беру. Ақша түрлері (қағаз, темір, ірі, ұсақ) туралы ұғымдарын тереңдету. "Теңге" ұғымын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Балалардың қызығушылығын арттыру, тиянақтылыққа, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Балалардың зейіні мен логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,суреттер, үлестірмелі материалдар
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет
Іс -әрекет кезңдері |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|||||||||
Мотивациялық қозғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың оку-құралдарын түгендеу. Зейіндерін сабаққа аудару. Өткен сабақты еске түсіру: «Бәйге» ойыны
Сұрақтары: 1. 1қолыңда неше саусақ бар? 2. Қандай фигураларды білесің? 3. 5пен7-нің арасында қандай сан бар? 4.8 санының көршісін тап. 5.5+1=? Есепті шығар 6. Сызықтар нешеге бөлінеді? 7. Алты алманың екеуін Диас сұрап алды Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалды? (4) 8. 7 6 қайсысы үлкен, қайсысы кіші? 9. 8+2=? Есепті шығар |
Балалардың жауаптары тыңдалады. |
|||||||||
Ұйымдастыру -ізденушілік |
-Жаңа сабақ түсіндіру Теңге - ұлттық ақшаның атауы. Оның түрлері: ұсақ теңгелер темір күйінде болатыны, 1,2,3,5,10 және т.б. болып ірілене беретіндігі, олардың ірі болған сайын құны артатындығы, ұсақталған сайын құны кемитіндігі туралы мағлұмат беріледі. Оқулық дәптердегі тапсырмаларды орындау.
«Теңге терейік» ойыны
Сергіту сәті: 1,2,3 Бойға жинап күш, 4,5,6 Отыр, тұр, шалқы 7,8,9,10 Орындығыңа қон |
Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды
Балалар тапсырманы тиянақты орындайды
Балалар есеп құрастырады
Балалар қимылмен орындайды.
|
|||||||||
Кері байланыстылық- түзетушілік
|
Қорытынды. Ауызша есептер: -Серіктің 5 теңгесі болды, анасы оған тағы 2 теңге берді. Серікте барлығы неше теңге болды - ? -Айымның 10 теңгесі бар еді, ол 5 теңгесіне балмұздақ алды. Айымда қанша теңге қалды-? Сандарды тура және кері сана. 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 Сұрақ-жауап: -Теңге дегеніміз не ? -Ақшада не бейнеленген ? -Ақшаның қалай ұстауымыз керек ? -Әр ұлт ақшасы қалай аталады ?
|
Балалар белсенділік танытады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Теңге жайлы мағлұмат алады
Қандай түсініктерді игерді: Ақшаны үнемдеп пайдалану керек.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырманы орындау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |