|
|
Тіл және сөйлеу
№ |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Уақ -ы |
Мақсаты |
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері |
Оқу нәтижелері |
Жоспарланған бағалау |
Оқушылар- дың сабаққа қатысы |
Ресурстар |
|
|
I тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І. |
Тіл және сөйлеу |
2 |
|
Тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеудің адам көңіл күйіне қатысын байқату
|
Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы» , көрнекілік әдісі, рефлексия. |
Өз пікірлерін ашық айта алады, сын тұрғысынан ойлап қорытады |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жұптық тапсырмалар орындау |
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
|
|
ІІ. |
|
16+1 |
Дыбыс және әріп |
|||||||
1-2 |
2-сыныпта өткенді қайталау |
2 |
|
Дыбыс және әріп туралы білімдерін тереңдету, дыбыстық талдау жасау дағдысын жетілдіру |
«Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |
Жаттығу жұмысындағы мәтіннің негізгі идеясын аша алады, жүйелейді, тіл белсенділіктері дамиды. |
ОҮБ Оқушылар берілген тапсырмалар арқылы жолдастарын бағалайды |
Топтық, жұптық, жеке |
Оқулық http:// kk. Wikipedia. Org/ wiki/ сайты |
|
3-4 |
Э дыбысы |
2 |
|
Э дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру |
«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
|
оқушылардың шығармашылық қиялдары дамиды.Оқу және оқырмандық дағдылары қалыптасады. |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
5-6 |
В дыбысы |
2 |
|
В дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру |
«Автор орындығы» стратегиясы, талда, салыстыр, ойлан |
Аузекі сөйлеу тілі, есте сақтау қабілеттері дамиды. |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық |
|
7-8 |
Ф дыбысы |
2 |
|
Ф дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру |
«Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы
|
шығармашылық қабілеттері артады |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
9-10 |
Ч, щ дыбыстары |
2 |
|
Ч,Щ дыбыстары мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру |
Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |
Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. |
Өзін-өзі бағалау |
Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар |
Оқулық http:// kk. Wikipedia. |
|
11-12 |
Ц дыбысы |
2 |
|
Ц дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру |
Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі |
Тапсырмаларды орындау іс-әрекет барысында оқушылардың танымдық қабілеттері шыңдалады. Логикалық ойлау жүйесі дамиды. |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жұптық жұмыстар |
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
13-14 |
Х, һ дыбыстары |
2 |
|
Х,һ дыбысы мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру |
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |
Оқушыларда жылдам әрі мәнерлеп оқу қабілеттері дамиды |
ОҮБ |
Топтық |
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
15 |
Диктант |
1 |
|
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |
Өз бетімен жұмыс |
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Диктанттар жинағы |
|
16-17 |
Өзіңді тексер |
2 |
|
Оқушылардың білімдерін есепке алу |
Өз бетімен жұмыс |
Оқушылардың өздеріне деген сенімдері қалыптасады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Тест |
|
ІІІ. |
|
|
Мәтін 7+2 |
|
||||||
1 |
Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту |
1 |
|
Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату |
«Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы
|
шығармашылық қабілеттері артады |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
2-3 |
Әңгімелеу мәтіні |
2 |
|
Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету |
Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |
Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. |
Өзін-өзі бағалау |
Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар |
Оқулық http:// kk. Wikipedia. |
|
4 |
Мазмұндама |
1 |
|
Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамыту |
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |
Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Мазмұндамалар жинағы |
|
5-6 |
Сипаттау мәтіні |
2 |
|
Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету |
Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы» |
Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады. |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
7-8 |
Пайымдау мәтіні |
2 |
|
Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету |
Диалогтік оқыту «Ыстық орындық» |
Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады. |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
9 |
Шығарма |
1 |
|
Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру |
«Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |
Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Диктанттар жинағы |
|
ІҮ. |
Сөйлем |
22+6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1-2 |
Сөйлем туралы өткенді қайталау |
2 |
|
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру; |
|
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады; |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
3-4 |
Сөйлем мүшелері |
2 |
|
Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамыту |
Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия |
Топпен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. |
Өзін-өзі бағалау |
Топтық, жеке, жұппен жұмыс |
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары |
|
5-6 |
Бастауыш |
2 |
|
Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; |
Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия |
Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жеке, жұппен жұмыс |
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары |
|
7-8 |
Бақылау диктанты
|
2 |
|
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |
Өз бетімен жұмыс |
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Диктанттар жинағы |
|
|
II тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-10 |
Баяндауыш |
2 |
|
Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту |
Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |
Оқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жеке жұмыс |
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары |
|
11-12 |
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |
2 |
|
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту |
Топтау, талдау, жинақтау, рефлексия |
Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық |
|
13 |
Диктант |
1 |
|
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |
Өз бетімен жұмыс |
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Диктанттар жинағы |
|
14-15 |
Тұрлаулы мүшелер |
2 |
|
Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту |
Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |
Оқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жеке, жұппен жұмыс |
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары |
|
16-18 |
Тұрлаусыз мүшелер |
3 |
|
Сөйлемнің тұрлаулы , тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу |
Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі |
Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады. |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жеке, жұппен жұмыс |
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары |
|
19 |
Мазмұндама |
1 |
|
|
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |
Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Мазмұндамалар жинағы |
|
20-21 |
Сөйлем мүшелерінің байланысы |
2 |
|
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын жетілдіру |
СТО әдістері Ақылдың 6 қалпағы, |
Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленеді |
ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық |
|
22 |
Шығарма |
1 |
|
|
«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
|
Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Ұжымдық, жұптық, жеке |
Оқулық |
|
23-25 |
Жалаң және жайылма сөйлем |
3 |
|
Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алу, оларға мысал келтіре алу |
«Автор орындығы» стратегиясы, талда, салыстыр, ойлан |
Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктері қалыптасады. |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жұптық жұмыстар |
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат |
|
26 |
Диктант |
1 |
|
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |
Өз бетімен жұмыс |
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Диктанттар жинағы |
|
27-28 |
Қаратпа сөз |
2 |
|
Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін дұрыс қоя алу |
«Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы
|
Оқушылардың сөздік қорлары молаяды |
Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |
Топтық, жұптық жұмыстар |
оқулық |
|
Ү. |
Сөз және оның мағынасы |
6+2 |
|
Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді табу |
«ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |
|
|
|
|
|
1-2 |
Бақылау диктанты |
2 |
|
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |
Өз бетімен жұмыс |
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |
Суммативті бағалау, оқуды бағалау |
Өз бетімен жеке жұмыс |
Диктанттар жинағы |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |