|
|
Сабақтың түрлері, құрылысы
Сабақтың тақырыбы |
§12 Сабақтың түрлері, құрылысы |
|||||||
Мақсаты |
Оқушылар өсу бағытына қарай түрлерін және сабақтың ішкі құрлысын таниды. Сабақтың бойлап және жуандап өсуінде камбийдің рөлі бар екенін түсінеді. Жылдық сақиналарды сабақ арқылы көрсетіп ажырата алады. |
|||||||
Жұмыс нәтижесі |
Сабақтың өсу бағытына қарай түрлерін атай алады. Жылдық шеңбердің сақиналарын санап көрсете біледі. |
|||||||
Сілтеме |
Оқулық: 6 сынып, Биология 39-42 беттер Атамұра 2011ж. |
|||||||
Негізгі мақсаты: |
Сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау |
|||||||
Қолданылған әдістері мен тәсілдері |
Блум таксономиясы, Сыни тұрғыдан ойлау, Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету. Зерттеушілік әңгіме құрастыру ЖАДА құрастыру жеке және топтағы бірлескен жұмыс. АКТ пайдалану Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту |
|||||||
Ресурстар |
Кітап, дәптер, сабақтың құрлысы, компьютер, интерактивті тақта. |
|||||||
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут |
|||||||
Сабақ жоспары |
|
|||||||
Үйге тапсырма |
Еркін жұмыс: сабақтың бойлап және жуандап өсуіне тәжірибе жасап талдау Жеке жұмыс: сабақ бойымен қоректік заттардың қозғалуына тәжірибе жасап талдау §12 сабақтың түрлері, құрылысы |
|||||||
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер |
Нәтиже |
Бағалау |
||||
критерийлер |
Дескриптор |
ұпай |
жиын-тық баға |
|||||
Білу |
Негізгі түсініктер мен орналасуын білу. Оларды түсіндіре және табиғатты қолдана алады. Қызығушылығын ояту. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Сұрақтармен жұмыс: тақырып бойынша 5 сұрақты құрастыру және оны қолдану. Сурет бойынша үй тапсырмасын тексеру, қайталау. Жеке тапсырманың орындалуын қадағалау |
Сұрақтар бойынша білімін нақтылайды.Сурет қолдану арқылы қызығушылығы оянады. |
білім көлемін зерделеу
|
сурет толық анықталған сұрақтарға толық жауап берді |
3 |
||
сурет толымсыз анықталған, сұрақтарға жауап толық емес |
2 |
|||||||
сурет анықталмаған, сұрақ толымсыз, жауап толымсыз |
1 |
|||||||
Түсіну |
Оқулық мәтінін игерту. |
Оқулық бойынша жеке жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, топпен ой бөлісу, сабақтың түрлерін түртіп алу. |
Тақырыптың басты идеясын табу: сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау мағынасын түсіну. |
тақырыптың басты идеясын табу |
тапсырманы толық орындады |
3 |
||
қателіктері болды |
2 |
|||||||
мүлдем орындай алмады |
1 |
|||||||
Қолдану |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, дағдысын қалыптастыру. Тақырыптағы кестені толтыру |
І топ: тік және жатаған сабақтарды толтырады ІІ топ: жатаған және өрмелегіш сабақтарды толтырады ІІІ топ:өрмелегіш және шырмалғыш сабақтарды толтырады ІV топ: шырмалғыш және қысқарған сабақтарды толтырады АКТ пайдаланады |
Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. Кесте толтыруда анықталады |
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру |
Толық қалыптасқан |
3 |
||
толық емес |
2 |
|||||||
қиын |
1 |
|||||||
Талдау |
Алған білімін нақтылау. |
Сабақтың ішкі құрлысы бойынша топтық жұмыстар орындайды. І топ: қабық ІІ топ: камий ІІІ топ: сүрек, өзек |
Сабақтың ішкі құрылысының дұрыс айтылуына және пікір алмасуға түседі. |
Пікірталасқа түсу. Бірін – бірі бағалау |
диалог құрып, қорытынды жасайды |
3 |
||
тек диалог құрайды |
2 |
|||||||
жұмысқа қатыспайды |
1 |
|||||||
Жинақтау |
Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. |
Сабақтар бойынша рефлексия жазады. БББК |
Қажеттілігін салыстыра нақтылайды |
Жағдаяттан шыға білу құзыреті |
толық шықты |
3 |
||
қиналды |
2 |
|||||||
шыға алмады |
1 |
|||||||
Бағалау |
Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. |
Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы |
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. |
Логикалық ойы |
креативті |
3 |
||
ойы жүйелі, тың ойы емес |
2 |
|||||||
жалпыға ортақ ой |
1 |
|||||||
Өзін-өзі бағалау парағы
Аты |
Мәтінді түсінуі |
Сұрақтарға жауап беруі |
Кестенің толтырылуы |
Пікірін айта алуы |
Сабақтардың ішкі құрылысын бағалауы |
Дәптерін толтыру |
Қорытынды баға |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |