|
|
Өтетін уақыты |
Күні 14.10.2013 жыл |
Сабақ 10.35
|
Сабақтың тақырыбы |
Елтаңба мен Ту туралы жыр.
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету .Тілдік қорын дамыта отырып,шығарманы талдай білу.
|
|
Жұмыс нәтижесі |
Қос пырақ туралы жаңа түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді. |
|
Сілтеме |
Оқулық: Ана тілі.4-сынып С.Рахметова,Т.Әбдікәрімова,Р.Базарбекова. Алматы _,«Атамұра», 2011ж _____________ |
|
Негізгі идеясы |
Елтаңба мен Ту туралы мағұлмат алады. |
|
Қолданылған әдістері мен тәсілдері |
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек; АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау. Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. |
|
Ресурстар |
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы |
|
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут
|
|
Сабақ жоспары |
|
|
Үйге тапсырма |
Еркін жұмыс:Оқыған ертегінің мазмұнына сәйкес мақалдар жинақтау. Жеке тапсырма:Қос пырақты қатыстыра отырып, «Менің Отаным » тақырыбында шағын эссе жазу. |
Ойлауды
Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Нәтиже |
Бағалау |
|||
Критерий лер |
дескриптор |
Ұпай |
Жиынтық баға |
||||
Білу |
Үй тапсырма сы «Түнгі сәуле» тақырыбы бойынша білімін анықтау. Қызығушылы- ғын ояту. |
Суреттер ді анықтау
Суреттер,
ҚР Әнұранын орындау |
Суреттерді анықтау арқылы қызығу шы лығы оянады, білімін көрсете ді. |
Білім көлемін зерде леу
|
Сурет толық анықтал ған |
3 |
|
Сурет толық анықтал маған |
2 |
||||||
Сурет толық анықталмаған |
1 |
||||||
Түсіну |
Оқулық мәтінін игерту. |
Оқулық бойынша топтық жұмыс\мә тінмен жұмыс, түртіп алу. Мәтінді оқытуға арналған ойын түрі «Ойлан, тап!». |
Тақырып тың басты идеясын табу |
Тақырып рыптың басты идеясын табу |
Тапсыр маны толық орында ды |
3 |
|
Қателік тері болды |
2 |
||||||
Мүлдем орындай алмады |
1 |
||||||
Қолдану
|
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. |
І топҚос пырақ қандай елдерді аралапты? ІІ топ Қыран олардан не деп сұрады? ІІІ топ.Қыранның жауабы? ІV топ Мәтіндегі мақалдар дың мазмұнын ашу. Сергіту Бейнежаз ба бойынша |
Алған білімін тәжіри беде қолдана алады. |
Іс-тәжіри бе жасау дағды сын қалып тастыру
|
Қалыптасқан |
3 |
|
Толық емес |
2 |
||||||
Қиын |
1 |
||||||
Талдау |
Ертегі кейіпкерлерін анықтау,қойылымды сахналау, ой шешімін табу. |
Слайд. Ел рәміздері. Елтаңба. Ту. Әнұран. |
Салыс тыру арқылы пікірта ласқа түседі. |
Пікірта ласқа түсу |
диалог құрып, қорытынды жасай ды |
3 |
|
тек диалог құрайды |
2 |
||||||
жұмысқа қатыспай ды |
1 |
||||||
Жинақтау
|
Бірлік болмай тірлік болмас. Төртеу түгел болса төбедегі келеді... |
Мақалдың мазмұнын ашады. |
Қажетті лігін салыстыра нақты лайды |
Жағдаяттан шыға білу құзыре ті |
Толық шықты |
3 |
|
Қиналды |
2 |
||||||
Шаға алмады |
1 |
||||||
Бағалау |
Дүниетаны мын кеңейту. |
Еркін жұмыс қойылым ды өзгертіп айтып, ел рәміздері туралы шағын эссе жазу. |
Ойла нып шешім қабыл дайды, ізденеді. |
Логика лық ойы |
Креативті |
3 |
|
Ойы жүйелі, тың ойы емес |
2 |
||||||
Жалпыға ортақ ой |
1 |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |