|
|
Архимед күші.
Пәні |
Физика 7- сынып
|
Сабақтың тақырыбы
|
§44 Архимед күші |
Сабақтың мақсаты: |
Архимед заңының табиғат құбылыстарындағы, адам өміріндегі маңызын түсіндіре отырып, оқушылардың ой өрісінің кеңеюіне жағдай жасау. Оқушының өз бетінше ізденуге дағдыландыру, жауапкершілікке, іскерлікке тәрбиелеу.
|
Негізгі идеялар: |
Архимед күшін тәжірибе арқылы дәлелдеу. Әрбір тапсырманың мақсатын түсініп, тапсырмаларды толығымен орындап, өз пікірін ашық түрде жеткізе білу. |
Күтілетін нәтиже: |
Жалпы табиғаттағы барлық құбылыстардың белгілі бір заңдылық нәтижесінде жүріп жатқанын ұғынады. Сөйлеу, ойлау, болжау қабілеттері артады. Оқушылардың жан- жақты ізденуге құштарлығы оянады. Өзгенің ойымен санасуға, бағалауға, кеңесуге дағдыланады.
|
Уақыт мин |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
5- мин |
Мотивациялық кезең |
Зейінін сабаққа аудару. Үй тапсырмасын қорытындылау. Ролик сөзі шығатын сөзжұмбақ шешу. 1.Атмосфералық қысымның әрекетіне негізделген құрылғылардың бірі?( сорғы) 2. Су сорғысында үлкен рөл атқаратын, жылжымалы бөлігі?(Поршень) 3. Сорғылардың кейбір түрін пайдаланып сұйықтар мен газдардың қандай қозғалысын тудыруға болады?(Бағытталған) 4. Екі жағы бұрандалы металл түтік? (Нипель) 5. Су сорғысында су сыртқа шығарылатын бөлігі қалай аталады?(Шүмек). |
Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
Оқулық 7-сынып |
2-мин |
Жаңа сабаққа ену. Архимед аңызын видео ролик арқылы көрсету |
Интербелсенді тақтадан видео ролик көріп, оқушылар жеке жұмыс жасайды. |
|
www.youtube.com |
14 мин |
Тапсырма көздері. Талқылау |
Архимед күші. А) Архимед туралы не білесіңдер? ә) Тақырыпты түсініп оқу. Оқушылар жеке, жұптық және топтық жұмыс істеп тақырыпты жүйелі түрде баяндайды. |
Топтық бағалау |
Оқулық 7-сынып |
13 мин |
Шығармашылық жұмыс
Жеке, жұптық, топтық жұмыс жасау
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
|
-Архимед күшінің теориялық түрде қорытып шығар? - Теориялық нәтижені тәжірибе жүзінде дәлелде. -Архимед заңын пайдалана отырып, дененің тығыздығын қалай анықтауға болады?
-Суға темір шарды салсақ, қандай көрініс көруге болады?
-Суға тығын салсақ, қандай көрініс көруге болады?
-Суға тарелканы түбімен салсақ, қандай көрініс көруге болады?
|
Бағалау критерийлері
|
( |
7-мин |
«Ой қозғаушы» тапсырма топтық жұмыс І топ
ІІ топ
ІІІ топ |
Суға көлемі100 см болатын дене батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000кг/м.
Керосинге массасы 500г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар.(темірдің тығыздығы- 7900 кг/м, ал керосиндікі- 820 кг/м)
Су ішінде массасы600кг, көлемі 0,23м тасты көтеру үшін қандай күш жұмсау керек? |
Бағалау критерийлері
|
|
2-мин |
Қорытындылау. Үйге тапсырма |
1.Тақырыпты толық оқып түсіну 2. Өмірден ығыстырушы күшке мысалдар келтіріп мәтін жазу. 3. 23 жаттығу №5 есеп |
|
Оқулық 7-сынып |
2-мин |
Рефлекция |
Не үйрендім, не білгім келеді? Келесі сабаққа ұсыныс, пікірлер. |
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |