Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Арифметикалық амалдардың қасиеттері


Арифметикалық амалдардың қасиеттері

Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері 

Сабақтың мақсаты: 
1. Оқушылардың көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері туралы білімін кеңейту;
2. Есептеу қабілеті мен дағдысын жетілдіру, кеңістіктік ойлау қабілетін дамыту, өзін – өзі бағалай білуге үйрету;
3. Санды көбейтіндіге бөлу тәртібін, есеп шығару, көп таңбалы сандармен есептеу қабілетін нығайту, ауызша есептеу дағдысын жетілдіру, көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін және есептерді шығару дағдыларын тексеру
 
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, электронды оқулық, кестелер, суреттер
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі
 
Сабақтың жүрісі: 
І. Ұйымдастыру
1. Амандасу, оқушыларды түгендеу.
2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
- Балалар, алда қай ай келе жатыр?
- Наурыз айында қандай үлкен мереке бар?
- Дұрыс айтасыңдар 22 наурыз жаңа жылымыз тойланады. Олай болса бүгінгі сабағымыз осы мерекеге тікелей қатысты болады. Бұл мерекеде алдымен үлкендер не істейді?
Есқуат: наурыз туралы
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Амандасу, тілектер айту.
 
№5 тапсырманы тексеру. Ауызша.
250*6+550*6=4800 552*2+248*2=1600 (356+444)*8=6400
3600*2+805*2=8810 (125+875)*24=24000 (176+24)*450=90000
Интер тақтадан тілектер жазылған карточкалар шығады.
 
ІІІ. Жаңа сабақ
«Шашу» бұл қандай дәстүр?
- Қай қатар тез әрі көп орындаса шашуды көп тергені болады.
 
№8 тапсырма. 2 бала тақтаға, қалғандары дәптерге орындайды.
138 276 : 46 =3006 458 687 : 229 =2003 382 925 : 425 =901
55 590 : 545 = 102 738 123 : 123 =6001 172 216 : 824 =209
685 828 : 218 =3146 305 584 : 142 =2152 215 292 : 132 =1631
- Наурыз тойында қандай ұлттық тағам жасалады?
 
№9 тапсырма. Тақтаға орындау.
- Балалар, наурыз тойында көптеген ұлттық ойындар ойналады. Бүгінгі тапсырмаларды орындау арқылы сол ойындарға тоқталамыз.
 
(498+4578) +422= 5 498 7896 +(2100+4)= 10 000
78987-(7887+400)= 70 700 87896-(796+83000)= 4 100
399968+(4524+32) =404 524 789654-(80654+9000)=700 000
 
«Көкпар»  ойыны. 
- Бұл қандай ойын? Қазір №10 тапсырманы қай қатар бірінші орындаса көкпарда сол қатар жеңеді. 
2 оқушы тақтаға орындайды, қалғандары дәптерге орындайды.
141 715 : 46 = 3080 (35) 374 699 : 82 =4569 (41)
273 712 : 34 = 8050 (12) 927 561 : 203=4569 (54)
 
Сергіту сәті: Бөрше Сымбат: «Наурыз» С .Сейфуллин
 
«Бәйге» ойыны
- Бұл қандай ойын? Қазір №11 және №12 тапсырмаларды орындау арқылы жеңімпаздарды анықтаймыз. 
 
№11 тапсырма. Тақтаға орындалады
А) 1 тәсіл 365 * (50+30) =29200 тонна
2тәсіл 365*50+365*30=29200 тонна
 
Ә) 250:5 =50 қорап сүт
350:5=70 қорап ашыған сүт
50*7=350 қорап сүт
70*7=490 қорап ашыған сүт 
 
№12 тапсырма 
а) 16 326 : 6 =2 721 (авт) – кызыл
2752 + 2721 =5473 (авт) – қызыл және жасыл 
16326  – 5473 = 10 853 (авт) – ак 
ә) 236 * 425 =100 300 (бөлшек) – барлық жұмысшы жасап шықты
100 300 : 25 = 4 012 (бөлшек) – сатуға жіберілді
100 300 – 4 012 =96288 (бөлшек) – қалғаны 
96 288 : 2 = 48 144 (бөлшек) – машина жасайтын зауыт сатып алады
 
«Қыз қуу» ойыны. 
- Бұл қандай ойын? Қазір №13 тапсырманы орындау арқылы жеңімпазды анықтаймыз. 
 
№13 тапсырма
14 728 : 28 : 2 + 78 336 : 306 + 1005 : 5 * 9 = 2328
 
«Айтыс» ойыны
- Бұл қандай ойын? Қазір №14 тапсырманы орындау арқылы жеңімпаздарды анықтаймыз. 
№14 тапсырма
А) түсіндіру  
Ә) 225: (3*5)=  15 210: (3*7)=10 18006: (3*2)=3001
9120: (5*3)=608 900: (5*9)=20 80000: (5*8) =2000
 
Б) 360: (8*9) =5 189: (7*3) =9 720: (9*5)=16
2100 : (6*7)=50 315: (5*7)=9 432: (9*8)=6
 
Сабақты қорыту: 
Электрондық оқулықтан тест орындау.
Рефлексия: 
- Оқушылар енді алдарымызда жатқан суреттерге қарайық. Кім «мен бүгін сабаққа өте жақсы қатыстым. Бәрін түсіндім.» дегендерің күліп тұрған баланың суретін көтеріңдер. Бұл 5 деген баға. 
- Ал «мен бүгінгі сабаққа жақсы түсіндім. Сабаққа жақсы қатыстым. Бірақ дұрыс жауап бере алмадым. Келесі сабақта жақсы қатысам» дегендерің жайдары тұрған баланың суретін көтерің. Бұл 4 деген баға. 
- Ал «мен сабаққа дұрыс қатыса алмадым» дегендерің мұңайып тұрған баланың суретін көтерің. Бұл 3 деген баға. Бірақ бұл суретті ешкім көтермейді деп ойлаймын. Өйткені барлықтарыңда сабаққа жақсы қатыстыңдар. Жарайсыңдар.
Бағалау: Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау, мадақтау.
Үйге тапсырма: «Үш таңбалы санға көбейту мен бөлу» тақырыбы бойынша  6 мысал дайындау

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін пысықтау
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.
Қашықтықты, жылдамдықты, уақытты табу.
2217*205 түріндегі үш таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдері.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу
Қысқаша көбейту әдістері
ОНДЫҚТАРДЫ ОНДЫҚТАРҒА АУЫЗША БӨЛУ
Қайталау Есеп,теңдеу шығару
Бірдей сандарды қосу.
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 7888 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык