Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Бұрыш. Бұрыштың шамасы.


Бұрыш. Бұрыштың шамасы.

Бұрыш. Бұрыштың шамасы.

 Тақырыбы:  Бұрыш. Бұрыштың шамасы.

 Мақсаты:

       I.            Бұрыш анықтамасы, градустық өлшемі туралы түсініктерін қалыптастыру.

    II.             Сызба жұмысын орындай білу, градустық өлшем бірлігімен жұмыс істей білу шеберліктерін, таным қабілеттерін арттыру.

 III.            Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Барысы: 

  1. Ұйымдастыру.
  2. Білімді тиянақтау.  Сәуле ұғымын естерінде жаңғырту.

Мұғалімнің іс әрекеті

 Оқушылардың іс әрекеті

1)   Оқушыларға таратылым материалы арқылы геометриялық фигуралар беріледі.

               

 

2)  Сәуленің С нүтесін беттестіріңдер.

 

3) Бұрыштың анықтамасын беруді оқушыларға ұсыну. Элементтерімен таныстыру.

 

4) Оқушыларға проблемалық сұрақ тастау.

 Бұрышты өлшеуге бола ма? Кітаппен жұмыс. Алдымен жұппен, соңынан топпен жұмыс.

 5) Практикалық жұмыс. Карточкадағы бұрыштарды өлшеп көру.белгілеу. Оқылуы. Өлшем бірлігі.

 6)  Бұрыштар тең болуы мүмкін бе? Қалай анықтаймыз?

Алғашқы түсінікті негіздеу.   Түстері әртүрлі бұрыш сызбасы таратылады.

Сызбадағы бұрыштардың түсіне байланысты топ құралады да  өлшемдерінің дұрыстығын тексереді.

 

№1384 есепті шығаруды ұсыну.

   Сабақты қорытындылау.

 Сұрақтар. 

a)      Бұрыш дегеніміз не?

b)      Бұрыштың қабырғалары, төбесі деп нені айтады?

c)      Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады?

d)     Транспортир не үшін қажет?

Бағалау

 

  Үйге тапсырма:  №1385  344 бет сұрақ №1,2,3,5.

Оқушылар осы фигураларды топтастырып, ішінен сәулені таба білуі керек және неге бұл фигураны сәуле деп танығанын түсіндіруі керек.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар СО сәулесін немесе СД сәлесін С төбесінен шығатындай етіп көшіре алуы керек.

Бұрыштың анықтамасын беруде қиналса макеттің көмегімен жетелеу.

 

Оқушылар оқулықтың 342-ші бетіндегі  және 342 бетіндегі транспортирдің өлшем құралы екенін табулары керек.

 

Өлшейді. Дұрыс өлшемін тауып үйренеді.

Белгілейді. Өлшем бірлігін анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

Кітаппен жұмыс. Оқушылар беттестіру арқылы салыстырылатынын анықтайды. 343-ші бет.

 

Транспортирдің көмегімен әр оқушы өзіне берілген сызбада өлшеулер жүргізеді.

 

Бір бірін үйретеді.

 

 

Дәптерлерінде орындайды. Жұппен жұмыс арқылы тексереді.

 

Сұрақтарға жауап беруде топпен қорғауға болады.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Екі жақты бұрыш
«Бұрыш, тікбұрыш, тіктөртбұрыш».
«Математика алғыры»
Санды және әріпті өрнектер
Бұрыш. Бұрыштың градустық өлшемі, түрлері
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктені салу
Үшбұрыштың бұрышын табу
Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫН «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫ»
Жуық мәннің салыстармалы қателігі.
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 5171 | Қосты: Тулебаева Рая | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык