|
|
Білімді тиянақтау
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Өткен сабақтарда алған білімдерін пысықтауға қайталау есептерін шығарып, оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін тиянақтау.
- Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту. Тапқырлыққа, ізденпаздыққа, алғырлыққа, ұқыптылыққа баулу. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
- Тәрбиелік: Достыққа, үлкенді сыйлауға, кішіге құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Бекіту, пысықтау.
Сабақтың жұмыс түрлері: топпен, жұппен, жеке дара, өздігінен.
Сабақтың көрнекіліктері: топ аттары, геометриялық фигура, тапсырмалар, алгоритм, бағалау парағы, ұрандар.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
- Сабаққа дайындығын тексеру.
«Менің тілегім» ойын түрінде (әр топтағы оқушылар қолдарын қосып ұстап, бір – бірінежақсылық тілейді)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру:
(Әр топтағы спикерлері тексеріп, бағалау парағына белгілейді)
№6 109 бет және Ойлан, тап. /Дұрыс жауап беріледі/
ІІІ Білімді тиянақтау сабағы:
Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз. Ақпанның бірі. Мінездеме берейікші? Айдың ерекшеліктерін атайықшы? Кім айтады?
Ақпан – ай аты, қыс мезгілінің соңғы айы, ең қысқа ай 28-29 күн.
Бір – сан
- Сабағымызды әдеттегідей топпен жұмыс істейміз. Әр топта спикер бар. Ол сарапшы, бағалаушы.
Сонымен, сабағымызды бастайық.
1 кезең: ТАЛАП ұраны: «Талаптыға нұр жауар»
Бұл кезеңде әр топ атын шығару үшін, мына тапсырманы орындайды.
1 топ – үшбұрыш
2 топ – шаршы
3 топ – тік төртбұрыш
4 топ – шеңдер
Бұл тапсырманы орындауға қандай білім қажет болды?
2 кезең: ЕҢБЕК ұраны: «Еңбек - бәрін жеңбек»
Бұл кезеңде математикалық диктант өткізіледі. Мұқият тыңдаймыз.
Мынадай өрнекті жаз:
3 онд 5 бірл пен 4 онд қосындысы болатын;
8 онд 2 бірл пен 5 онд айырмасына болатын;
2 онд 5 бірл пен 4 білр қосындысы болатын;
5 онд 3 бірл пен 8 бірл айырмасы болатын; өрнектер жазып шық.
Бұл тапсырманы орындауға қандай білім қажет болды?
3кезең: ТЕРЕҢ – ОЙ
ұраны: «Терең – ой адамның ең жоғарғы шығармашылық қасиеті»
Яғни, бұл кезеңде оқулық, дәптермен жұмыс орындалады.
№3 111 бет
Шарты:
Қиып алды – 8м, 9м.
28 м
Қалды - ?
Шешуі: 1тәсіл 28-(8+9)=11 м
2 тәсіл 8+9=17 м 28-17=11м
Жауабы: 11 метр сым қалды.
Бұл тапсырманы орындауға қандай білім қажет болды?
Келесі тапсырма: карточка таратылады.
1 топ: үшбұрыш а-7 см, в-4 см, с-7 см. Р-? 18см
2 топ: тік төртбұрыш а-3см,в-6см. Р-? 18 см
3 топ: шаршы а-3 см Р-? 16см.
4 топ: Фигура а-2см, в-3см, с-5см, д-6 см Р-? 16 см
Бұл тапсырманы орындауға қандай білім қажет болды?
Әр топтың спикерлері бағалау парағына бағалап, ұпай санын жазады, мұқият болыңдар.
4 кезең: Қанағат Рефлексия
Әр топқа тапсырма беріледі. Бұл тапсырманы орындарында шығарып, кім тез шығарады.
№4 112 бет
1сағ.45мин.* 2сағ.45мин 2тәул.7сағ.* 2тәул.6сағ.
1сағ.45мин.* 1сағ.40мин. 2тәул.7сағ.* 3тәул.7сағ.
Бұл тапсырманы орындауға қандай білім қажет болды?
Мынадай кеңес бергім келеді:
«ТАЛАП, ЕҢБЕК, ТЕРЕҢ – ОЙ, ҚАНАҒАТ...» - ұлы ақын Абай Құнанбаевтың осы асыл сөздерін кілт ретінде пайдаланып, келесі тапсрыманы орындау:
1сөз / ТАЛАП/ 2сөз /ЕҢБЕК/
42+3 Л-65 93-5 К-88
38+8 А-46 65-6 Е-39
60+5 П-90 41-2 Б-59
10+70 А-80 56+2 Ң-58
94-4 Т-45 63-1 Е-62
Өрнектің мәнің тауып-өсу ретімен қойып шық.
3 сөз /ТЕРЕҢ-ОЙ/ 4 сөз /ҚАНАҒАТ/
О-61 Н-42
Р-31 А-51
Е-21 Ғ-67
Т-11 А-33
Й-71 Қ-29
Е-41 Т-88
Ң-51 А-73
Сандарды өсу ретімен қойып шық.
Ал, енді кім Абай Құнанбаевтың бұл өлеңін айтып береді?
«Ғылым таппай мақтанба»
Қорытындылау.
Бағалау.Үйге тапсырма.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |