|
|
Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданы.
Күні: |
Сыныбы: 11 «Ә», «Б» |
Пәні: геометрия |
Мұғ: Солтанаева А.С. |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданы |
||||||
Жалпы мақсаты: |
Цилиндр жазбасы мен бетінің ауданы туралы мәліметтерді білу және тапсырмаларды орындауда қолдана алуларына жағдай жасау |
||||||
Қүтілетін нәтиже: |
Оқушылар цилиндр жазбасын сыза алады; Бетінің аудандарын табу формуласын біледі; Есептер шығару арқылы оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту, кеңістіктегі ориентациясын қалыптастыру. Практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы пәннің қолданбалы мүмкіншілігін көрсету. |
||||||
Ресурстар: |
Оқулықтар, мұғалім-оқушы, АКТ, үлестірме қағаздар |
||||||
Іс-әрекет түрлері: |
1. Топқа бөлу 2 Мағынаны тану. 3. Есептер шығару
|
4. АКТ көмегімен жаңа тақырыпты түсінгендерін толықтыру. 5. «Нақты жауап» айдары |
6. Бағалау: қалыптастырушы және жиынтық бағалау 7. Рефлексия: «мен бүгін не білдім...» |
||||
Пайдаланылған құралдар: |
Оқулық, Цилиндрдің макеттері , презентация, слайдттар, бағалау парақшалары, стикерлер, таратпа материалдар |
||||||
Уақыт (минут) |
Оқытуда қолданылатын модульдер |
Мұғалім іс-әрекеті |
Бағалау |
Оқушы іс-әрекеті |
|||
10мин
7мин
15 мин |
Сыни тұрғыдан ойлау;
АКТ
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог); АКТ
Жас ерекшеліктеріне сай оқыту;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау |
«Миға шабуыл» стратегиясы.
«3 минуттық үзіліс» стратегиясы. Өзін-өзі формативті бағалау Жаңа сабақты түсіндіру
Мұғалім оқушыларға цилиндрдің жазбасын асалуды ұсынады . Осы сұрақтар төңірегінде оқушылардың жауаптарын тұжырымдай келе сабақтың тақырыбын нақтылап, мақсатын тұжырымдатады
«ЖАДА» қолдану Нақтылау, теореманы беру, бірігіп дәлелдеуге ұсыныс жасау Теорема. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы табан шеңберінің ұзындығын оның биіктігіне көбейткенге тең, яғни Цилиндрдің толық бетінің формуласын қорытып шығаруды ұсынады.
Мағынаны ажырату. Дайын сызбадағы тапсырмаларды ауызша орындау. ( тапсырма экранда көрсетіледі)
Топқа бөлу. Топқа бөліну тәсілін анықтауды оқушыларға тапсырады. Оқушылардың шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.
|
формативті
Формативті
Формтивті |
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген суреттерге қарай отырып, олармен өздерінде қандай ассоциация туындағанын айтады.
Оқушылар слайдтарда берілген тапсырмаларды орындайды
Оқушылар жұптарының тапсырмаларын өзара салыстырып, талқылайды. Ортақ қорытынды жасайды. Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. Егер цилиндрдің радиусы , ал биіктігі H болса, онда оның бүйір беті қабырғаларының ұзындығы 2πR мен H болатын тіктөртбұрышқа жазылады. Осы жазбаның ауданы 2πRH цилиндрдің бүйір беті ретінде алынады.
Мұғалімнің бағыттауымен теореманы дәлелдейді. Цилиндрдің толық бетінің ауданы табу үшін оның бүйір бетінің ауданына табандарының ауданын қосу керек:
Тапсырмаларды ауызша орындап, алған білімдерін қолданады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар топтағы рөлдерді өзара бөліседі. |
|||
5мин |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сыни тұрғыдан ойлау |
Рефлексия Мен бүгін не білдім...» |
Өзін бағалау
|
Сабақ аяқталғаннан кейін күткен нәтижеге жету, жетпеуіне сәйкес стикерлерін орналастырады. |
|||
Үйге тапсырма: |
№38, §4 оқу , Шығармашылық тапсырма: «Сызбада берілген есептер» дайындау |
||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |