Ұзақ мерзімдік жоспар
№ 1.Оқып – үйренудің негізгі мақсаттары 2.Мер-зімі 3.Оқытуда қолданыла-тын әдіс- тәсілдер 4.Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі 5.Оқып –үйренудің нәтижесі 6.Үйрену мақсатын-да бағаны қоса алғанда бағалау 7.Барлық оқушы-ларды сабаққа тарту жұмысы 8.Негізгі дереккөздер
7-8сыныптардағы алгебра курсын қайталау
1. Рационал теңдеу-лер.
Рационал теңдеулер туралы білімдерін және бөлшек – рационал теңдеулерді есептер шағарту арқылы қалыптастыру. Топтық және жұптық жұ-мыс, Блум таксаномиясы, смайликтер бойынша оқы-туды және оқуды бағалау. АКТ – ны қолдану;Диалогтік оқыту және қалай оқу керектігін үйрету; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; жас ерекшеліктеріне сәй-кес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. - Рационал теңдеулерді;
- Бөлшек – рационал теңдеулерді шешуді біледі. Бірлесе жә-не жеке жұмыс жа-сау бары-сында бе-рілген тап-сырмалар мен оқыту үшін және оқуды ба-ғалау, смайлик бойынша оқытуды бағалау. Оқушылар-дың қабі-леттеріне қарай тап-сырмалар беру арқы-лы бағалау. Сызбалар,
кеспе қағаз-дары,плакат-тар, суреттер,
«Математика және физика» журналы,
(«Сыни тұр-ғыдан ойлау жобасы» 41- бет, №3 2012 жыл), форму-лалар жинағы, сызғыш, қа-лам.
2. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Квадрат үшмүшені жіктеуді есептер шығару барысында дамыту. Блум таксано-миясы, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, топ-тық және жұп-тық жұмыс. Тақырыпты ашу кезінде сыни тұрғыдан ойлауды үйрету; АКТ қолдану.Екінші , үшінші ке-зеңдерде оқытудың жаңа тәсілдері; оқыту үшін және оқуды бағалау,жас ерек-шеліктеріне сәйкес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту. - Квадрат үш-мүшені кө-бейткіштерге жіктеуді және есептер шыға-ра біледі. Блум так-саномиясы бойынша оқытуды бағалау жә-не смай-ликтер бо-йынша жиынтық бағаны шығару. Блум так-саномиясы бойынша баларды пәнге деген қызығу-шылығын арттыру. Power Point.
үлестірме ма-териалдары,
«Алгебра» оқулық, 8-сынып;
Электронды
оқулық, сыз-ғыш, қалам, формулалар, Блум таксано-миясы.
3. y=ax² + n функция-сының графигі.
Функциясының графигін салуды дамыту. Оқытудың жа-ңа тәсілдері және жеке жұ-мыс, блум так-саномиясы, смайликтер арқылы оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Қалай оқу керектігін үйрету; диалогтік оқыту; АКТ – ны қолдану; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; да-рынды және талантты балаларды үйрету; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. - Осы функция туралы біледі;
- Оның графи-гін салуды біледі. Блум так-саномиясы бойынша смайлик-пен ба-ғалау Оқушылар-дың қабі-леттеріне қарай тап-сырмалар беру арқы-лы бағалау. Power Point.
үлестірме ма-териалдары,
«Алгебра» оқулық, 8-сынып;
Электронды
оқулық, сыз-ғыш, қалам, формулалар, Блум таксано-миясы.
4. y=a(x-m)² функциясының графигі.
Функциясының графигін салуды дамыту. Маршрут кар-тасы, блум таксаномиясы, жұптық және топтық жұ-мыс, бағдар-шам көздері бойынша оқы-туды және оқуды бағалау. Кіріспе мен тұсаукесер кезеңінде оқытудың жаңа тәсілдері, сыни тұрғыдан ойлауды үйрету;АКТ қолдану; оқыту мен оқудағы көшбасшылық;Негізгі бөлімде жас ерекшеліктеріне сәй-кес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту; Қорытынды кезе-ңінде оқыту үшін және оқуды бағалау. - Осы функция туралы біледі;
- Оның графи-гін салуды біледі. Джексо тә-сілін қол-дану арқы-лы осы кезге де-йінгі алған білімдерінжинақтап бағалау. Джексо әдісі арқы-лы топтық бағалау жүргізу. Кеспе қағаз-дары, оқулық, формулалар, сызғыш,қаламтранспортир, ноутбук, элек-тронды оқу-лық.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3502 |
|
|
|
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
№ 1.Оқып – үйренудің негізгі мақсаттары 2.Мер-зімі 3.Оқытуда қолданыла-тын әдіс- тәсілдер 4.Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі 5.Оқып –үйренудің нәтижесі 6.Үйрену мақсатын-да бағаны қоса алғанда бағалау 7.Барлық оқушы-ларды сабаққа тарту жұмысы 8.Негізгі дереккөздер
7-8сыныптардағы алгебра курсын қайталау
1. Рационал теңдеу-лер.
Рационал теңдеулер туралы білімдерін және бөлшек – рационал теңдеулерді есептер шағарту арқылы қалыптастыру. Топтық және жұптық жұ-мыс, Блум таксаномиясы, смайликтер бойынша оқы-туды және оқуды бағалау. АКТ – ны қолдану;Диалогтік оқыту және қалай оқу керектігін үйрету; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; жас ерекшеліктеріне сәй-кес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. - Рационал теңдеулерді;
- Бөлшек – рационал теңдеулерді шешуді біледі. Бірлесе жә-не жеке жұмыс жа-сау бары-сында бе-рілген тап-сырмалар мен оқыту үшін және оқуды ба-ғалау, смайлик бойынша оқытуды бағалау. Оқушылар-дың қабі-леттеріне қарай тап-сырмалар беру арқы-лы бағалау. Сызбалар,
кеспе қағаз-дары,плакат-тар, суреттер,
«Математика және физика» журналы,
(«Сыни тұр-ғыдан ойлау жобасы» 41- бет, №3 2012 жыл), форму-лалар жинағы, сызғыш, қа-лам.
2. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Квадрат үшмүшені жіктеуді есептер шығару барысында дамыту. Блум таксано-миясы, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, топ-тық және жұп-тық жұмыс. Тақырыпты ашу кезінде сыни тұрғыдан ойлауды үйрету; АКТ қолдану.Екінші , үшінші ке-зеңдерде оқытудың жаңа тәсілдері; оқыту үшін және оқуды бағалау,жас ерек-шеліктеріне сәйкес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту. - Квадрат үш-мүшені кө-бейткіштерге жіктеуді және есептер шыға-ра біледі. Блум так-саномиясы бойынша оқытуды бағалау жә-не смай-ликтер бо-йынша жиынтық бағаны шығару. Блум так-саномиясы бойынша баларды пәнге деген қызығу-шылығын арттыру. Power Point.
үлестірме ма-териалдары,
«Алгебра» оқулық, 8-сынып;
Электронды
оқулық, сыз-ғыш, қалам, формулалар, Блум таксано-миясы.
3. y=ax² + n функция-сының графигі.
Функциясының графигін салуды дамыту. Оқытудың жа-ңа тәсілдері және жеке жұ-мыс, блум так-саномиясы, смайликтер арқылы оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Қалай оқу керектігін үйрету; диалогтік оқыту; АКТ – ны қолдану; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; да-рынды және талантты балаларды үйрету; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. - Осы функция туралы біледі;
- Оның графи-гін салуды біледі. Блум так-саномиясы бойынша смайлик-пен ба-ғалау Оқушылар-дың қабі-леттеріне қарай тап-сырмалар беру арқы-лы бағалау. Power Point.
үлестірме ма-териалдары,
«Алгебра» оқулық, 8-сынып;
Электронды
оқулық, сыз-ғыш, қалам, формулалар, Блум таксано-миясы.
4. y=a(x-m)² функциясының графигі.
Функциясының графигін салуды дамыту. Маршрут кар-тасы, блум таксаномиясы, жұптық және топтық жұ-мыс, бағдар-шам көздері бойынша оқы-туды және оқуды бағалау. Кіріспе мен тұсаукесер кезеңінде оқытудың жаңа тәсілдері, сыни тұрғыдан ойлауды үйрету;АКТ қолдану; оқыту мен оқудағы көшбасшылық;Негізгі бөлімде жас ерекшеліктеріне сәй-кес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту; Қорытынды кезе-ңінде оқыту үшін және оқуды бағалау. - Осы функция туралы біледі;
- Оның графи-гін салуды біледі. Джексо тә-сілін қол-дану арқы-лы осы кезге де-йінгі алған білімдерінжинақтап бағалау. Джексо әдісі арқы-лы топтық бағалау жүргізу. Кеспе қағаз-дары, оқулық, формулалар, сызғыш,қаламтранспортир, ноутбук, элек-тронды оқу-лық.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Жакипова Лаззат Аюбаевна
ОҚО, Қазығұрт ауданы, Қаржан жалпы орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |