|
|
Өрнектер. Формулалар. Санды өрнектер.
Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау
Сағат саны |
Өтілу мерзімі |
Сабақ тақырыбы |
Сабақ мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Модульдердің қолданылуы |
Оқып үйрену барысындағы бағалау |
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
|
|||||||||||||
|
|
Натурал сандарға амалдар қолдануды қайталау. |
|
|||||||||||||||||||
1 |
Натурал сандарға амалдар қолдану. |
Білімдерін дамыта отырып, өткенді қайталау арқылы, жаңа тақырыпты меңгеруге ықпал ету. |
Жаңа тақырыпты ұғынады. Сыни тұрғыдан ойлауға қалыптасады, |
-Жұптық әдіс -Топқа бөлу -Өзара оқыту -Сұрақ-жауап -Зерттеушілік әңгіме -Топтық әңгіме -Кері байланыс |
СТО. АКТ-ны пайдалану. Оқыту мен оқудағыжаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша бағалау, топтық бағалау |
Математика 5-сынып Алдамүратова Т.А. Байшоланов Е.С. «Атамүра» 2010ж. , маркерлер, стикерлер, бағалау парақшасы, постер. |
|
||||||||||||||
2 |
Есептер шығару |
Теңдеуді шешу, амалдарды орындау әдістерін түсіндіру, оқушының білім қорын молайту. |
Теңдеуді шешуге, амалдарды орындауға есептер шығара алады. Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлекция жасайды. |
-Топпен, жұппен жұмыс «миға шабуыл» жалғасын табу. -Сергіту сәті. -Кері байланыс. -Ой қозғау -СТО |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларды анықтау. СТО оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. |
Топтық бағалау, өзін бағалау. |
Слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, оқулық, стикерлер, бағалау парақшасы, кеспе қағаздар, постер. |
|
||||||||||||||
3 І-тарау. |
Өрнектер.Формулалар. Санды өрнектер. |
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады.Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Топтық жұмыс -Практикалық жұмыс -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап -Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
||||||||||||||
4 |
Есептер шығару. |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды. |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
||||||||||||||
5 |
|
Есептер шығару. |
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Топтық жұмыс -Практикалық жұмыс -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
6 |
|
Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін пайдаланып,өрнектерді ықшамдау. |
СТО арқылы формулаларды жазуды,өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда ажырата біледі
|
-Топтық жұмыс -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап -Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
||||||||||||||
7 |
|
Есептер шығару. |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өткен тақырыптар бойынша есептер шығарады |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
|||||||||||||
8 |
|
Есептер шығару. |
Сыни тұрғыдан ойлап отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.Есептер шығару. |
Оқушылар өткен сабақ бойынша формуласын жазады, есептер шығара алады |
-Топтық жұмыс -Есептер шығару -Джиксо әдісі -Сұрақ-жауап |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау. Көшбасшылық. |
Бағдаршаммен бағалау. Формативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
9 |
|
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау.
|
Өткен сабақты пысықтауға есептер шығару.. |
Оқушылар формулалар бойынша есептер шығара алады. |
-Топтық жұмыс -Формулалар жазу -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Дарынды және таланттыларды оқыту |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
||||||||||||||
10 |
|
Есептер шығару |
Жаңа сабақ бойынша, қасиеттері туралы ақпарат бере отырып, өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
. |
Формулаларды жаза біледі, есептерді шығарарда қасиеттерді пайдалана алады.Өзара бірлесіп жұмыс жасай алады. |
-Сәйкестендіру тесті -Топтық жұұмыс «Құпия сөздің кілтін аш» -Миға шабуыл «Жасырын элементтер»
|
СТО АКТ Бағалау Көшбасшылық. Дарынды және таланттыларды оқыту |
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
||||||||||||||
11 |
|
Есептер шығару.
|
Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу.
. |
Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады. |
-Бүктемелі қағаз «Ой сергіту» -Джиксо әдісі салыстырып дәлелдеп үйрен.
|
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту. СТО. АКТ |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
12 |
|
Қосындыны табудың Гаусс әдісі.
|
Көбейтудің қасиеттерін есеп шығаруда дұрыс пайдалану.
. |
Есептер шығарғанда заттардың өлшем бірліктерін қолдана біледі.
|
-Кері реакция құру; -Сұрақ жауап - Есептер шығару
|
Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау. СТО. АКТ |
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
13 |
|
Өзіндік жұмыс. |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету.. |
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды , есептердің шешімдерін табады
|
- «Диалог», -«Сөзмерген», - «Топтастыру» , -«Болжау» , -«Сыңарыңды тап»
|
СТО. АКТ Бағалау Көшбасшылық Дарынды және талант-ты ларды оқыту |
Бағдаршаммен бағалау Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Интер белсенді тақта, Электронды оқулық, . |
|
|||||||||||||
14 |
|
Есептер шығару.
|
Өз ойларын жеткізуге дағдысын жетілдіру, шығармашыл жеке тұлға болып қалыптасу қабілеттерін дамыту... |
Өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады, алған білімдерін өмірде қолданыла алады.
|
-Топпен жұмыс және жұппен жұмысжасайды -Постер қорғайды -«Ой қозғау» жалғасын тап
.
|
Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау. |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
15 |
|
Есептер шығару.
|
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Топпен жұмыс -«Миға шабуыл» әдісі -«Ой қозғау» жалғасын тап
.
|
Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау. АКТ |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
16 |
|
Есептер шығару.
|
Өткенді қайталау
. |
Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
|
-Кері реакция құру; -Сұрақ жауап - Есептер шығару
|
Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау. СТО. АКТ |
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
17 |
|
Есептер шығару.
.
|
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды. |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
|||||||||||||
18 |
|
Есептер шығару.
|
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Сөзжұмбақ -«Миға шабуыл» әдісі -«Ой қозғау» жалғасын тап
.
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Көшбасшылық Сын тұрғысынан ойлау. АКТ |
Бағдаршаммен бағалау . Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау.
|
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
19 |
|
Есептер шығару. |
Өткенді қайталау
. |
Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
|
-Топпен жұмыс -«Ой қозғау» сыңарыңды тап.
.
|
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау. АКТ |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
20 |
|
Өзіндік жұмыс. |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету.. |
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды , есептердің шешімдерін табады
|
-Топпен жұмыс -«Миға шабуыл» әдісі -«Ой қозғау» жалғасын тап
.
|
Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау. АКТ |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
21 |
|
Қайталауға арналған жаттығулар.
|
Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу.
. |
Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады. |
-Топпен жұмыс -«Миға шабуыл» әдісі -«Ой қозғау» жалғасын тап
.
|
Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау. АКТ |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
22 |
|
Қайталауға арналған жаттығулар. |
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Топпен жұмыс -«Миға шабуыл» әдісі -«Ой қозғау» жалғасын тап
.
|
Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау. АКТ |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
2023 |
|
Бақылау жұмысы |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету.. |
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды , есептердің шешімдерін табады
|
- «Диалог», -«Сөзмерген», - «Топтастыру» , -«Болжау» , -«Сыңарыңды тап»
|
СТО. АКТ Бағалау Көшбасшылық Дарынды және талант-ты ларды оқыту |
Бағдаршаммен бағалау Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Интер белсенді тақта, Электронды оқулық, . |
|
|||||||||||||
24 |
|
Пысықтау |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету.. |
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды , есептердің шешімдерін табады
|
- «Диалог», -«Сөзмерген», - «Топтастыру» , -«Болжау» , -«Сыңарыңды тап»
|
СТО. АКТ Бағалау Көшбасшылық Дарынды және талант-ты ларды оқыту |
Бағдаршаммен бағалау Топтық бағалау. Стикерлермен бағалау. |
Интер белсенді тақта, Электронды оқулық, . |
|
|||||||||||||
II-тарау 25
|
|
Натурал санның бөлгіштері. Натурал санның еселіктері. |
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады.Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Топтық жұмыс -Практикалық жұмыс -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап -Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
26
|
|
Есеп шығару |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды. |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
|||||||||||||
27
|
|
Есеп шығару |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды. |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
|||||||||||||
28 |
|
Көбейтіндінің, қосындының және айырманың берілген санның бөлінгіштігі. |
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. |
СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады.Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
-Топтық жұмыс -Практикалық жұмыс -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап -Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
29 |
|
2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері. |
СТО арқылы формулаларды жазуды,өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді. |
Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда ажырата біледі
|
-Топтық жұмыс -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап -Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау. |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
30 |
|
Есептер шығару. |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды. |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
|||||||||||||
31 |
|
9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілері. |
Өткен сабақты пысықтауға есептер шығару.. |
Оқушылар формулалар бойынша есептер шығара алады. |
-Топтық жұмыс -Формулалар жазу -Миға шабуыл -Сұрақ-жауап |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Дарынды және таланттыларды оқыту |
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау |
Оқулық, әдістемелік журналдар, бағалау парақшасы, стикерлер. |
|
|||||||||||||
32 |
|
Есептер шығару. |
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. |
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды. |
-Топқа бөлу -Топтық жұмыс -Сұрақ-жауап -Ойланумен талқылау -Кері байланыс |
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау. |
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау. |
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер. |
|
|||||||||||||
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |