Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » «Функция» тарауына қайталау жаттығуларын орындау.


«Функция» тарауына қайталау жаттығуларын орындау.

Сабақтың тақырыбы: «Функция» тарауына қайталау жаттығуларын орындау.

Сабақтың мақсаты:

  1. білімділігі: Тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау, білімдерін есептер шығару барысында тексеру, міндетті деңгейін бақылау.
  2. дамытушылығы: Алған білімдерін дамыту, сана сезіміне сіңіру, дарындылығын анықтау.
  3. тәрбиелілігі: Оқушылардың теориялық білімін практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа, жинақылыққа, еңбекқорлыққа баулу.

Әдісі: Топтық.

Сабақтың түрі: Қорытынды сабақ.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, деңгейлік тапсырмалар, парақшалар.

  1. Ұйымдастыру бөлімі.

Сыныпты үш топқа бөлемін.

«Тапқырлар», «Алғырлар», «Ойшылдар».

Сабақты төрт деңгейлік құрылымға бөлемін

  1. Танымдық деңгей (ауызша сұрақтар)
  2. Алгоритмдік деңгей
  3. Эвристикалық деңгей
  4. Шығармашылық деңгей.

І. Танымдық деңгей.

Тақырып бойынша қайталау сұрақтарын қоямын.

  1. Функция дегеніміз не?
  2. Аргумент деп қандай айнымалыны айтады?
  3. Функция графигінің анықтамасын айтып беріңдер.
  4. Сызықтық функцияның графигі қандай сызық болады?
  5. y=kx+l функциясының графигі қалай салынады?
  6. y=3x+5 функциясының графигінен l дің мәні неге тең?

ІІ. Алгоритмдік деңгей.

 

Тест тапсырмалары

f (x) =  x- l               l -?

  1.   f (-7) = - 5,9      l -?

а) 2,9                 ә) -2,9           б)  3          в) -3

  1.  f (2) =               l -?

а)               ә) -                б)               в) -1

  1.      f (-2,8) = - 2        l -?
  2.       (x) =  x-  l                 l -?

а)  -0,8             ә)1,2           б)  0,8          в) 3

Дұрыс жауаптар:

  1. А         2.  Б       3. Б

ІІІ. Эвристикалық деңгей.   Кітап бойынша № 1413

   “Функция” сөзі латынның functio  сөзінен шыққан, қазақша орындау, атқару дегенді білдіреді. “Функция” терминін математикаға 1694 жылы тұңғыш енгізген неміс физигі, математигінің есімін табу үшін тапсырмалар орындаймыз. ( Готфрид Вильгельм Лейбниц).

  1.  f (2) = 6               6= 2 k              k=3                          Л
  2.  f (7) = -35           -35 = 7 k          k= -5                        Е         
  3.   f (3) = 27            27 = 3 k           k=9                          Й       
  4.   f (0,5) = 4            4= 0,5 k          k=8                          Б       
  5.   f (5) = 1             = 5 k          k=                            Н
  6.   f (4) = -32            -32 = 4 k          k=-8                       И   
  7.  f (5) = 25               25= 5 k          k=5                          Ц

IV.  Шығармашылық  деңгей

Деңгейлік тапсырмалар

І деңгей                   ІІ деңгей                  ІІІ деңгей

№  1409                   №  1414                   № 1417

Үйге тапсырма: №  1424,  1425      Бағалау.    Қорытынды.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Функция тарауын қайталау
Квадраттық функция тақырыбын қайталау
Рационал сандарды бөлу.
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер және оларды шешу
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау
ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІНДЕГІ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Жай бөлшек» тарауына қайталау жаттығуларын орындау.
Жай бөлшек» тарауына қайталау жаттығулары
Квадрат функция
Функция туралы ұғым
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 1817 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык