|
|
Математика пәнінен қайталау сабағы
|
Математика |
|
Сабақтың атауы |
Қайталау |
|
Сілтеме |
Математика 2-сынып Атамұра баспасы 2013 ж. Т.Қ.Оспанов, М.В.Маркина, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ә.Ерекешова |
|
Жалпы мақсаттар |
|
|
Оқыту нәтижесі |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар
|
|
|
Бағалау критерийі
|
Оқушылар парақшалар арқылы өзін – өзі бағалау |
|
|
Жүргізетін жұмысым
|
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті |
4 минут
|
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық. |
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушыларды геометриялық пішін бойынша 4-топта бөлініп, отырғызу. Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады |
6 минут |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 7 209 – бет
|
- Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін атау - 3х2=6 - Көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні - 6:2=3 - Бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні |
5 минут
|
ІІІ. Мағынаны тану Қызығушылықты ояту Тізбектей есептеу
5 + 9 – 8 + 9 – 8 + 5 + 6 – 7 – 4 = 7 75 – 25 + 16 – 40 + 14 – 33 = 7
|
Ұшбұрыштарды сана және оларды ата
|
7 минут
|
ҮІ. Оқулықпен жұмыс
1 –2 тапсырма: көбейту мен бөлу компонентерін атау Қорытынды: егер бөлгішті бөліндінің мәніне бөлсе, онда бөлгіш шығады Бөлгіш- 2 ні бөліндінің мәні – 3 ке көбейт. Нәтижені табу. Оқушыларға қорытынды жасату Қорытынды: егер бөлгішті бөліндінің мәніне көбейтсе, онда бөлінгіш шығады.
|
Электронды оқулықпен жұмыс
Көбейту мен бөлу амалдарына әр түрлі тапсырмалар орындату. Оқушы түсініктерін бекіту
|
6 минут |
Ү. «Детальдарын қосу» әдісі
|
3 – тапсырманы оқушылар өз беттерімен орындау 8 : 4 = 2 4 x 2 = 8 8 : 2 = 4 Осылай есепті жалғастыру 4 – тапсырмада өрнек түрінде жазып, мәнін табу 5х2 10:2 6х2 |
5 минут |
ҮІ. «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы 5-тапсырманы тақтада орындау Ш: Ақ саңырауқұлақ – 45 ? саңырауқұлақ Қозықұйрық -? 10-ы кем Ш: 45+(45-10)=80 (с) Жауабы: барлығы 80 саңырауқұлақ терді |
Кері есеп құрастыру Ш: Ақсаңырауқұлақ-? 80 (с) Қозықұйрық – 35 Ш: 80-35=45 (с) Жауабы: 45 ақсаңырауқұлақ |
5 минут
|
ҮІІ. «Кім жылдам» ойыны Әр қатарға көбейту мен бөлу амалдарына есептер беріледі, соны шапшаң орындау 2х4; 4х5; 6х5; 4х2; 2х3; 7х9; 5х5; 4х3; 2х6
12:2; 14:7; 18:6; 48:6; 25:5; 40:8; 24:6; 36:9 |
Шығармашылық тапсырма: А-дан Б-ға жетуге болатындай сандарды таңда. Сандар қайталануы мүмкін |
5 минут |
ҮІІ. Сабақты бекіту «Кел ойнайық» - өрнектердің мәнін тауып, сөз құрастыру 100 70 21 57 63 59 Д ә п т е р
|
Оқушылардың бүгінгі тақырып бойынша түсініктерін қорытындылау. Жаңа сабақты бекіту |
2 минут
|
Оқушылар парақшалар арқылы өзін – өзі бағалау |
6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
Үйге тапсырма |
№ 7 211 – бет |
|
Пән мұғалімі |
А. Кабиева |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |