|
|
Сын есім
|
Қазақ тілі |
||||||||||
Сабақтың атауы |
Сын есім |
||||||||||
Сілтеме |
Қазақ тілі 2 – сынып Атамұра баспасы 2013 жыл Т.Қ. Оспанова, М.В. Маркина, Ж.Т. Қайыңбаев, К.Ә. Ерекешова. |
||||||||||
Жалпы мақсаттар |
|
||||||||||
Оқыту нәтижесі |
|
||||||||||
Негізгі идеялар |
|
||||||||||
Тапсырмалар
|
|
||||||||||
Бағалау критерийі
|
Жинаған балықтарын санап, ең көп жинаған оқушыларды бағалау 6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
||||||||||
|
Жүргізетін жұмысым
|
||||||||||
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||
4минут
|
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық. |
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушыларды геометриялық пішін бойынша 4-топта бөлініп, отырғызу. Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады |
|||||||||
6 минут |
ІІ. Үй тапсырмасы Сөз тартары:зат есім, етістік.
|
- Алдынғы сабақтарда өтілген сөз таптары туралы не білетіндіктерін сұрақ – жауап арқылы еске түсіру |
|||||||||
5 минут
|
ІІІ. Мағынаны тану Крестиктер – нөлдіктер әдісі
|
Оқушылар кестеден сан таңдайды - Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. - Жауап дұрыс болағн жағдайда, сол квадратқа крестик қояды. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, басқа оқушы сұраққа жауап беруге болады. Квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.
|
|||||||||
5 минут
|
ІҮ. «Ойлану баспалдағы» стратегиясы Жалпақ Қалың Тақтай Тегіс Ұзын Сын есім туралы түсінік беру Слад арқылы № 4 |
Бұл жаттығудың мақсаты- оқушылардың бақылау, байқау қабілетін арттыру, бір заттың әр алуан белгісін аңғара білуге үйрету |
|||||||||
6 минут |
Ү. Оқулықпен жұмыс 427-жаттығу Өлеңді көшіріп жазып, сын есімді табу Кең жайлауда гүл терем, Бағатыным қошақан. Асау құлын үйретем, Өсіремін ботақан |
428-жаттығуда суреттегі зат атауларының әрқайсысына қатысты бірнеше сын есім тауып жаз: ұзын, биік, жасыл, әдемі-терек |
|||||||||
6 минут |
ҮІ. «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы Көркем жазу сәті -------------------------------------------------------------------- (Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі. 429- жаттығу Берілген сөздерден сөйлем құрап жазу |
Қазақстанда шұрайлы жер көп. Біздің сынып кең және жарық. Тоғжан әдемі кеудеше алды. |
|||||||||
7 минут
|
ҮІІ. Суретпен жұмыс Топпен жұмыс Сұрақтар арқылы түлкіні сипаттап бер:
|
Оқушылардың жауабы: Түлкі-қу, айлакер, жүрген жері ай-шу,т.б. |
|||||||||
4 минут |
ҮІІІ. Сабақты бекіту Топтастыру әдісі. 1 топ. Таза, кең, алтын.
|
Бүгінгі сабақты түсінген және түсінбегені туралы сұрау. «Басбармақ» әдісі |
|||||||||
2 минут
|
ІХ. Бағалау критерийі Жинаған балықтарын санап, ең көп жинаған оқушыларды бағалау |
6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
|||||||||
Үйге тапсырма |
Ереже жаттау 430- жаттығу |
||||||||||
Пән мұғалімі |
А. Кабиева |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |