Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Рационал сандарды салыстыру


Рационал сандарды салыстыру

Рационал сандарды салыстыру

Тақырыбы: Рационал сандарды салыстыру

Сабақтың мақсаты: 

Білімділігі: рационал сандарды салыстыра білу,ауызша есептеу дағдаларын қалыптастыру, білімдерін тиянақтау;

Дамытушылығы: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және логикалық ойлау ,шығармашылық қабілетін дамыту;

Тәрбиелілігі: оқушыларды адамгершілікке , ұжымдыққа, білімалуға бәсекелестікке баулу.

Сабақтыңтүрі: білімдерін талдап қорыту және жүйеге келтіру сабағы

Сабақтынтипі: қайталау – пысықтау сабағы

Сабақтың көрнекілігі: таблица, тест есептері, сұрақтаржазылғанкарточкалар, бағалаупарағы

Cабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастырукезеңі

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру;

ІІ. Үйжұмысынтексеру

ІІІ. Викториналықсұрақтар

Интерактивтітақтадажауаптарыжасырылғансандаржазылғанкестедеоқушыларсұрақтарғажауапбереді.

№1

Кеше күнүш градус суықболған,бүгінкүнекі градус жылы. №6

Тарбағатайжоталарыныңеңбиікжерітеңіздеңгейінен 2992 м биіктікте,Каспийойпатытеңіздеңгейінен 28 м тереңдікте.

№2

Координаталықтүзудегеніміз не? №7

Қандайсандарқарама-қарсысандардепаталады?

№3

Мынасандарғақарама-қарсысандардыжазыңдар:-3;9;0,3; - 1/7

№8

Санақ басы болатын Онүктесініңкоординатасы неге тең?

№4

Мынасандарменбүтінсандаржиыныныңэлементтерінтеріпжазыңдар:-99;-1/9;0;99; 9 №9

Бүтінсандаржиыны мен рационалсандаржиыныныңарақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектеріменкескіндеңдер

№5

Натурал сандаржиынымен бүтінсандаржиыныныңарақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектеріменкескіндеңдер. №10

 

Санныңмодулідегеніміз не?

 

ІV. Деңгейліктапсырмалардыорындау

Қайтоптыңоқушыларының 5 минуттақаншатапсырмаорындайтынынанықтау.

Рационалсандардысалыстырыңдар:

І топ ІІ топ

А деңгейі

-6  *  0

-100 * 9,2

-8,1  * -1,8 Адеңгейі

-7 * 0

-3,5 *-5,3

-5 * 5

В деңгейі

|-4,5| *  | 4,5 |

| -50 | * | 15  |

 | -3,4 |* |-1,4 | Вдеңгейі

   |5,6 | *  | -5,6 |

                       | -76 | * | 67  |

 | 2/5|* |-3/5 |

С деңгейі

1,9 < * < 2,4

-4,9 < * < -3,2

-0,5< * <  0,2

С деңгейі

-0,5 < * < 0,2

20,4 < * < 21,2

-9,5 < * <  - 7,25

 

 

V. Оқулықпенжұмыс №370

-3 < -1                          -0,99 > -100                             - 3/8 < -1/4

-1/4 >-2/5                     -7/4 < -1,5                                0  > -0,86

                                VІ.    Тақтада :№372

 1< 13/8 < 2                 -1 < -0,2 < 0                -16 < -15,2 < -15

 2< 2,3 <3                     -11 < -10,1 <- 10        -19 < -18,2 <- 18  

-8<-7,8 < -7                   0 < 0,9 < 1

 VІІ.    «Кім қырағы » сайысы  /30 секунд/

Төмендегісөздердіңестеқалғанынжазу.

І баған ІІ баған ІІІ баған ІV баған

Теріс санКөбейтуОң сан Мектеп

Модуль Теңсіздік Бүтін сан Формула

Нүкте Рационал Жиын Түзу

 VІІ.  Тест тапсырмалары

VІІІ.    Сабақты қорытындылау/ оқушылардыңбағаларынбағалаупарағынабелгілеу/.

Үйгетапсырма:  №371,№374

Бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, және салыстыру.
«Рационал сандар» тарауын қайталау
Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау
Рационал сандарды қосуды қайталауға арналған жаттығулар
Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарды бөлу.
Рационал сандарды бөлу
Рационал сандарды қосу
Рационал сандарды көбейту
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 1770 | Қосты: Мусина Анипа Жәнібекқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык