Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » «Рационал сандар» тарауын қайталау


«Рационал сандар» тарауын қайталау

«Рационал сандар» тарауын қайталау

Тақырыбы: «Рационал сандар» тарауын қайталау

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: рационал сандарды салыстыра білу, ауызша есептеу дағдаларын қалыптастыру, білімдерін тиянақтау;

Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау және өз беттерімен есеп шығару қабілеттерін дамыту

Тәрбиелік: оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: білімдерін талдап қорыту және жүйеге келтіру сабағы

Сабақтын типі: қайталау – пысықтау сабағы

Сабақтың көрнекілігі:кесте, тест есептері, сұрақтар жазылған карточкалар, бағалау парағы

Cабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі (3мин)

а)Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру;

ә)Топтарға бөлу (қолымдағы түстермен қиылған фигураларды тандау арқылы. «Натурал сандар», «Бүтін сандар», «Рационал сандар»).Бағалау парағын тарату.

ІІ. Үй жұмысын тексеру (№384,388)

Тақырыпты  оқушылар өздері ашу мақсатында алдарында жатқан сөзжұмбақ пен ребусты шешу тапсырмасы беріледі. (3 мин)

ІІІ. Викториналық сұрақтар

Интерактивті тақтада жауаптары жасырылған сандар жазылған кестеде оқушылар сұрақтарға жауап береді.

№1

Кеше күн үш градус суық болған,бүгін күн екі градус жылы.

№2

Тарбағатай жоталарының ең биік жері теңіз деңгейінен 2992 м биіктікте,Каспий ойпаты теңіз деңгейінен 28 м тереңдікте.

№3

Координаталық түзу дегеніміз не?

№4

Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады?

№5

Мына сандарғақарама-қарсысандардыатаңдар:-3;9;0,3; - 1/7

№6

Санақ басы болатын О нүктесініңкоординатасы неге тең?

№7

Мына сандардан бүтін сандар жиынының элементтерін теріп жазыңдар:-99;-1/9;0;99; 9

№8

Бүтін, натурал сандар жиыны мен рационал сандар жиынының арақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеп, практикалық тұрғыдан көрсетіңіз.

№9

Санныңмодулідегеніміз не? (5 мин)

ІV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау

Қай топтың оқушыларының 15 минутта қанша тапсырма орындайтынын анықтау.

Рационалсандардысалыстырыңдар:

І топ ІІ топ ІІІ топ

А деңгейі А деңгейі                             А деңгейі

-6  *  0-7 * 0                                                                                       -8 * 0

-100 * 9,2-3,5 *-5,3                           -4,1 * -2,1

-8,1  * -1,8 -5 * 5                                                                                -6 * 6

В деңгейі В деңгейі                             В деңгейі

|-4,5| *  | 4,5 |                                          |5,6 | *  | -5,6 |                      |7,6 | *  | -7,6 |

| -50 | * | 15  |                                          | -76 | * | 67  |                        |78 | *  | 87|

 | -3,4 |* |-1,4 |                                          | 2/5|* |-3/5 |                        |9,5 | *  | -9,6 |

   

 С деңгейі                                                С деңгейі                              С деңгейі

1,9 < * < 2,4                                          -0,5 < * < 0,2                        2,9 < * < 3,5

 -4,9 < * < -3,2                                      20,4 < * < 21,2                     - 1,9 < * < -1,4

 -0,5< * <  0,2                                       -9,5 < * <  - 7,25                     5,9 < * < 5,4

V. Білім- сыналар сәт

№370.
1) 3|x|=12                                                  3) 0, 9|x|=5, 4                        5) 0, 7|- x|=2, 8
|x|=12: 3                                                          |x|=5, 4: 0, 9                         |- x|=2, 8: 0, 7
|x|=4                                                                |x|=6                                           |- x|=4
X=4; x=- 4                      x=6; x=- 6                                  x=4; x=- 4.

№377. Қосындыны Гаусс әдісін пайдаланып, табыңдар: (жылдамдыққа шығару)

1)|- 5|+|- 7|+|- 9|+|- 11|+|- 13|+|15|+|- 17|+|19|=(5+19)/(2.)*8=96
2)|9|+|- 8, 5|+|8|+|- 7, 5|+|7|+|- 6, 5|+|6|+|- 5, 5|+|5|+|- 4, 5|=(9+4, 5)/2*10=13, 5*5=67, 5
№391

-3 < -1                                                -0,99 > -100                             - 3/8 < -1/4

-1/4 >-2/5                                            -7/4 < -1,5                                0  > -0,86

VІ. Тест тапсырмалары (жұптық жұмыс) (5мин)

Тест тапсырмалары

1)Екі санның бөліндісі сол сандардың …..   деп аталады?

А)мүшесі    В) қатынасы      С)пропорциясы

2) 24:8   қатынасынакеріқатынастыкөрсетіңіз

А)24:8    В)8:24     С)1:8

3)Пропорцияныңанықтамасынберіңіз?

А) Екісанныңбөліндісі

В)Екіқатынастыңтеңдігі     С) Екісанныңкөбейтіндісі

4)Пропорцияныңбелгісізмүшесінтабыңыз?

    6:3=х:45

А)30    В)90    С)60

5)Егербіршамабірнешеесеартқанда (кемігенде), екіншішамасоншаесеартатын (кемитін) болса, ондамұндайшамалар  …… деп аталады.

А)пропорция        В)тура пропорционалшамалар      С)   қатынас

6)Заттың 1 кг құны 60 тгтұрса, 2кг,3 кг заттыңқұны неше тг?

А)240 тг, 300 тг.   В)60 тг,  120 тг.    С)120 тг,  180 тг.

7)Қатынастыңбелгісізмүшесінтабыңыз:  х:7=35.

А) 5   В)235    С)245

8)Есептеңіз: ;

А)4    В)      С).

9) Үлкейтумасштабынакелтірілгенмысалдардыңқайсысы дұрыс?

А)5:1;  1:10;   100:1.     В)1:100;  1:10000;    С)20:1;  25:1;   10:1.

10) Қатынастыңалдыңғымүшесін 3 есеарттырса ,

А)Соңғымүшесі де 3 есекемиді    В)Соңғымүшесі де 3 есеартады  С)Алдыңғымүшесі 3 есекемиді.

VІІ. Қане, оқушылар, тек тақырыппен шектелмей, өткен  тарауды да еске түсірейік:

Қандай тарауды аяқтадық? (Қатынастар мен пропорциялар)

Осы жерде топтар бір-біріне сұрақтар қояды. (Барлығы қағаз бетінде болады. Сабақ соңында бағалайды) (10 мин)

Сабақты бекіту сұрақтары:

1. Санның модулінің анықтамасы?
2. Оң және теріс санның модулі неге тең?
3. Қарама - қарсы сандардың модулі неге тең?
4. Таңбалар ережесін тұжырымдап айтып беру

Үш тұғырлы тіл бойынша таңбалар ережесін өмірмен байланыстыра тұжырымдап айту.

+(+)=+ Менің досымның досы менің досым.
+(-)=- Менің досымның жауы менің жауым.
-(+)=- Менің жауымның досы менің жауым.

-(-)=+ Менің жауымның жауы менің досым


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қатынас және пропорция
Координаталық түзудегі екі нүктенің ара қашықтығына есептер шығару
Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау
Рационал сандарды салыстыру
Көпмүше тарауын қайталау
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Рационал сандарды бөлу
Рационал сандарды көбейту
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 3279 | Қосты: Айтбаева Динаш Қуанышбекқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык