Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 3815 |
|
|
|
Рационал сандарды салыстыру
Тақырыбы: Рационал сандарды салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:рационал сандарды салыстыра білу,ауызша есептеу дағдаларын
қалыптастыру, білімдерін тиянақтау;
Дамытушылығы:оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін
және логикалық ойлау ,шығармашылық қабілетін дамыту;
Тәрбиелілігі:оқушыларды адамгершілікке ,ұжымдыққа, білім алуға
бәсекелестікке баулу.
Сабақтың түрі: білімдерін талдап қорыту және жүйеге келтіру сабағы
Сабақтын типі: қайталау – пысықтау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: таблица, тест есептері, сұрақтар жазылған карточкалар, бағалау парағы
Cабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру;
ІІ. Үй жұмысын тексеру
ІІІ. Викториналық сұрақтар
Интерактивті тақтада жауаптары жасырылған сандар жазылған кестеде оқушылар сұрақтарға жауап береді.
№1
Кеше күн үш градус суық болған,бүгін күн екі градус жылы. №6
Тарбағатай жоталарының ең биік жері теңіз деңгейінен 2992 м биіктікте,Каспий ойпаты теңіз деңгейінен 28 м тереңдікте.
№2
Координаталық түзу дегеніміз не? №7
Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады?
№3
Мына сандарға қарама-қарсы сандарды жазыңдар:-3;9;0,3; - 1/7
№8
Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?
№4
Мына сандармен бүтін сандар жиынының элементтерін теріп жазыңдар:-99;-1/9;0;99; 9 №9
Бүтін сандар жиыны мен рационал сандар жиынының арақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер
№5
Натурал сандар жиыны мен бүтін сандар жиынының арақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер. №10
Санның модулі дегеніміз не?
ІV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау
Қай топтың оқушыларының 5 минутта қанша тапсырма орындайтынын анықтау.
Рационал сандарды салыстырыңдар:
І топ ІІ топ
А деңгейі
-6 * 0
-100 * 9,2
-8,1 * -1,8 А деңгейі
-7 * 0
-3,5 *-5,3
-5 * 5
В деңгейі
|-4,5| * | 4,5 |
| -50 | * | 15 |
| -3,4 |* |-1,4 | В деңгейі
|5,6 | * | -5,6 |
| -76 | * | 67 |
| 2/5|* |-3/5 |
С деңгейі
1,9 < * < 2,4
-4,9 < * < -3,2
-0,5< * < 0,2
С деңгейі
-0,5 < * < 0,2
20,4 < * < 21,2
-9,5 < * < - 7,25
V. Оқулықпен жұмыс №370
-3 < -1 -0,99 > -100 - 3/8 < -1/4
-1/4 >-2/5 -7/4 < -1,5 0 > -0,86
VІ. Тақтада :№372
1< 13/8 < 2 -1 < -0,2 < 0 -16 < -15,2 < -15
2< 2,3 <3 -11 < -10,1 <- 10 -19 < -18,2 <- 18
-8<-7,8 < -7 0 < 0,9 < 1
VІІ. «Кім қырағы » сайысы /30 секунд/
Төмендегі сөздердің есте қалғанын жазу.
І баған ІІ баған ІІІ баған ІV баған
Теріс сан Көбейту Оң сан Мектеп
Модуль Теңсіздік Бүтін сан Формула
Нүкте Рационал Жиын Түзу
VІІ. Тест тапсырмалары
VІІІ. Сабақты қорытындылау/ оқушылардың бағаларын бағалау парағына белгілеу/.
Үйге тапсырма: №371,№374
Бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |