|
|
Шектер туралы теоремалар.
Сабақтың тақырыбы: Шектер туралы теоремалар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Функцияның шегін есептеу әдістерін оқып-үйрену, теоремаларды қолдана білу дағдыларын бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Шығармашылық белсендіктерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды бірлесіп жұмыс істеуге үйрету, ұқыптылыққа, адалдыққа, еңбекті сүюге тәрбиелеу. Өзін-өзі басқаруға, шапшандыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:
Ой -қозғау: Өткен сабақ бойынша сұрақтар, сұрақ-жауап іздендіру;
Ой- қорыту:Деңгейлік тапсырмалар орындау, есептер шығару
Ой- толғау:Сұрақ-жауап, өз пікірін білдіру, рефлексия.
Сабақтың түрі мен типі: Жаңа білімді бекіту, аралас сабақ.
Өткізу формасы: Топтық, жұптық, жекелеп.
Сабаққа керекті құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі тапсырмалар, тірек сызбалар, флипчарттар, бағалау парағы.
Әдебиеттер:
- Алгебра және анализ бастамалары. авт.А.Е. Абілқасымова т.б
- Арнайы цикл математикасы. Оқу құралы. авт.А.Е. Жүнісбеков т.б
- Алгебра и начала анализа.Учебное пособие. авт.М.И. Каченовский т.д
- Математикадан практикалық тапсырмалар. Өз құрастыруыммен.
Сабақтың технологиялық картасы
|
Сабақтың кезеңдері |
Ұзақтығы |
Оқытушының іс - әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
1
|
Ұйымдастыру. |
3 мин |
Оқушыларды түгендеу. Сабақты тақырыбымен таныстыру.
|
Оқу құралдарын даярлап қою.Сабаққа қажетті анықтамалар,формулаларды қайталау.
|
2
|
Үй тапсырмасын тексеру. |
15 мин |
1.Ауызша сұрақтар қою 2.Тақтада жұмыс істеу 3.Тест тапсырмасы |
Үйге берілген тапсырмаларға жауап береді.Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.Тест тапсырмасының жауабын іздеу
|
3
|
Жаңа тақырыпты игеру |
20 мин |
Шектер туралы теоремаларын қарастыру.Оқушыларға ізденіс жұмысын беру. Үлестірмелі карточкалар бойынша. |
Қажетті мағлұматтарды жазып алу, есте сақтау.Өз бетінше есептеп нәтиже алады.Ізденеді,жауабын тексереді.
|
4
|
Сергіту сәті |
3 мин |
Оқушылардың қызығушылықтарын ояту
|
Талдайды,нәтижесін береді |
5
|
Жаңа тақырыптың игерілуін тексеру |
20мин |
Әр деңгейлі тапсырмалар береді.Жеке жұмысты ұйымдастырады. №113 (а,в) №124 (а) |
Топқа бөлініп есептейді. Тез, дұрыс жауабын іздейді. Ережені есте сақтауға мысалдар орындайды.
|
6
|
Өтілген тақырыпты бекіту
|
8 мин |
Деңгейлік, жеке тапсырмалар беру, тексеру |
Берілген тапсырмаларды дұрыс орындап,жауабын белгілеу.Өзара тексеру. |
7 |
Қайталау - оқу анасы
|
5 мин |
Анықтауыштарды есептеу
|
Анықтауыштарды есептеп шығарады |
8
|
Үй тапсырмасын беру |
2 мин |
Түсіндіріп үй тапсырмасын береді |
Дәптерлеріне жазып алу, нақтылау. |
9 |
Оқушыларды бағалау Рефлексия |
4 мин |
Әр оқушыға сапалы баға қою Оқушылардың өтілген сабақ туралы пікірін білу. |
Тыңдайды,пікірлерін білдіреді. Өз ой пікірін айтады |
1.Ұйымдастыру.
Оқушылар сабағымызды бастамас бұрын бір-біріңе және бүгінгі сабаққа келіп отырған қонақтарға жылы жүзбен тағы бір амандасып алайық та,жұмысымызға сәттілік тілейік!
(Оқушылар сәлемдеседі де, бір –біріне жақсы тілектер:Сәттілік тілеймін! Табысың мол болсын! Жақсы бағаларың көп болсын т.б. тілектер айтып барып отырады).
1-слайд.Сабақтың тақырыбы: Шектерді есептеу тәсілдері
2-слайд. Сабақтың мақсаты:
3- слайд.Сабақ ұраны: Білгенің бір тоғыз, білмегенің тоқсан тоғыз
4-слайд. Әдіс-тәсілдері
5-слайд. Сабақтың түрі мен типі
6 слайд. Өткізу формасы
7 слайд. Сабаққа керекті құрал-жабдықтар.
8 слайд. Қолданылған әдебиеттер
2. Үй тапсырмасын тексеру.
9 слайд. Ауызша сұрақтар. Функцияның шегінің анықтамасы
Анықтама. х аргументі ұмтылатын сан f(х) функциясының анықталу облысының ішінде жататын болса, онда оның сол нүктедегі мәні – функцияның шектік мәні болып табылады.
Мысалы: х 2 f(х)=1+х2 Д (f)=R
f(2)=1+2 2=5
10 слайд. 2. Кім осы ұғымды толық түсіндіре алады?
Анықтама: Егер кез-келге ɛ>0 саны үшін δ=δ(ɛ)>0 саны табылып, барлық х а үшін теңсіздігі орындалғанда теңсіздігі орындалса, онда А санын f(х) функциясының х-тің а-ға ұмтылғандығы шегі деп атайды.
11-слайд. Белгіленуі:
12- слайд. Мына шектерді есептеңдер:
а)
ә)
Тест тапсырмалары.
Шектерді есепте:
1.
А) 10; В) 25; С) 30 Д) 17; Е) 20
2.
А) -1; В) 1; С) 0; Д) 2; Е) – 2
3.
А) 4; В) 8; С) 9; Д) 10; Е) – 12
4.
А) 0; В) 3; С) 2; Д) 1; Е) 10
5.
А) 0; В) 3; С) 2; Д) 1; Е) 10
6.
А) 1; В) 2; С) 0; Д) 3; Е) 4
13 слайд. Жауаптары:
- В
- А
- Е
- Е
- С
- Д
3. Жаңа тақырыпты игеру
Функция шегін табу үшін есептеулерді жеңілдететін теоремаларды келтірейік.
14слайд.
1 теорема. Функциялар қосындысының (айырмасының) шегі шектердің қосындысына (айырмасына) тең, яғни:
g(х)
15 слайд.
2-теорема. Функциялар көбейтіндісінің шегі шектердің көбейтіндісіне тең, яғни:
g(х)
16 слайд.
Салдар. Тұрақты көбейткішті шек таңбасының алдына шығаруға болады, яғни:
17 слайд.
3- теорема. Екі функция қатынасының шегі шектердің қатынасына тең (бөлімінің шегі нөлден өзгеше болуы керек), яғни
Мұнда g(х) 0
18 слайд. 4.Сергіту сәті.
Есеп. Қызыл кітапқа енген мына аңдардың ішінен Қазақстанда мекендейтін ең ірі жабайы аңды атаңдар.
а) Архар в)Құлан б)Джейран
19 слайд. Құланның биіктігі 1,5 м, салмағы 150-170 кг, мүйіздерінің арасы 1,5м, салмағы- 20кг.
5. Жаңа тақырыпты игерілуін тексеру.
Міндетті деңгей. Оқулықтан № 123 (а,в), №124 (а).Қосымша тапсырма(алгоритмдік)
20 слайд. Шекті есепте.
6.Өтілген тақырыпты бекіту.
Деңгейлік тапсырмалар.
1-деңгей.
а)
А) 10; В) 2; С) 13; Д) 11; Е) 12
б)
А) 1; В) -3; С) 0; Д) 1; Е) -1
2-деңгей.
а)
А) ; В) ; С) ; Д) 1; Е)
б)
А) ; В)0; С)2; Д) 3; Е)
3-деңгей.
А)4; В) - ; С) ; Д) ; Е) 9
- 21 слайд. Қайталау- оқу анасы.
Есепте(ауызша)
а) б)
ә) в)
8.22- слайд. Үй тапсырмасын беру
Алгебра және анализ бастамалары. авт.А.Е. Абілқасымова §7 № 123 (ә,б) №124 (ә,б)
9.Оқушыларды бағалау. Рефлексия.
Бағалау парағы бойынша.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |