Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтыңтақырыбы:Желілер типі. Қандауырша- бассүйексіздер өкілі.
Мақсаты: Желілерге тән белгілерді нақтылай түсіндіру, қандауыршаның құрылыс ерекшелігін, тіршілік әрекетін ашып көрсету және оқулық мәтінімен, ондағы суреттер бойынша жұмыс істеуге дағдыландыру
Уроки / Биология | Көрсетілім: 16587 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Рүстемова Нұргүл Ақылбекқызы | Уақыты: 7-02-2015, 05:47 |


Алматы облысы, Қаратал ауданы, МДШОБ Кәлпе орта мектебінің химия және биология пәндерінің мұғалімі Иманбаева Жанель Бахытжановна
Уроки / Биология | Көрсетілім: 1336 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Иманбаева Жанель Бахытжановна | Уақыты: 3-02-2015, 06:49 |


Шала түрленіп дамитын: турақанаттылар, теңқанаттылар, қандалалар. Толық түрленіп дамитын: қабыршақтылар, қатқылқанаттылар, қосқанатттылар, жарғаққанаттылар. Шала түрленіп дамитын және толық түрленіп дамитын: кейбір отрядтардың өкілдері туралы ақпараттар беру, оларды ажырата алуға үйрету, топта жұмыс жасауға баулу

Уроки / Биология | Көрсетілім: 3025 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Досмағанбетова Фарида Қалдыбайқызы | Уақыты: 31-01-2015, 14:41 |


Полиплоидия. Әріден будандастыру, жасанды мутагенез, селекция жетістігі туралы білу. Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды, шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 8696 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Шайменова Гүлшат Зарубаевна | Уақыты: 27-01-2015, 17:12 |


Сәйкестендір
1 Орталық жүйке жүйесі А) сомалық
2 Шеткі жүйке жүйесі Ә) ми мен жұлын
3 Ми мен жұлыннан шығатын жүйке жасушаларының ұзын өсінділерінің шоғыры Б) вегетативтік
4 Орталық жүйке жүйесінен тыс нейрон денелерінің шоғырлануы Г) жүйке
5 Қаңқа бұлшық еттерінің жұмысын реттейді Ғ) жүйкелер, жүйке түйіндері мен жүйке ұштары
6 Ішкі мүшелердің жұмысын реттейді Д) жүйке түйіндері

Уроки / Биология | Көрсетілім: 4274 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бекказиева Сандугаш | Уақыты: 25-01-2015, 15:39 |


  • Желбезектер немен жабылған?
  • Балық қанқасының құрылысы.
  • Балық сыртынан немен жабылған?
  • Балықта қабағы бар ма?
Уроки / Биология | Көрсетілім: 5140 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Байхошкарова Дана Ермуратовна | Уақыты: 24-01-2015, 23:58 |


Бунақденелілер– буынаятылар типіне жататын көпжасушалы, омыртқасыз жәндіктер.Бунақденелілер класы негізгі екі класс тармағына жіктеледі.Олар туақанатсыздар және қанаттылар класс тармағы.Бұлардың басқа буынаяқтылардан негізгі ерекшелігі – денесі айқын үш бөліктен құралады.Олар:бас, көкірек және құрсақ бөлімдері.Бунақденелілердің барлығы 6 аяқты.Басым бөлігінде қанаттары болады.Екі мұртша, күрделі және жай құрылысты көздер мен көзшелер баста орналасады.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 7278 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Касымбекова Арайлым Исановна | Уақыты: 21-01-2015, 18:50 |


  1. Қарапайым бөліну – біртұтас ағзалар ретіндегі бактериялардың көбеюі. Бактериялық жасушалардың прокариоттардан айырмашылығы бар.

2.Біржасушалылардағы митоз. Амебалар, жасыл эвглена және өзге эукариотты біржасушалы өсімдіктер мен жануарлардың орасан көп мөлшері осылай көбейеді.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 10029 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бугетбаева Джамиля Жетыбаевна | Уақыты: 20-01-2015, 23:48 |


А. Атқарушы нейрондар,  аралық нейрондар

В. Қозғалтқыш талшықтар, сезімтал талшықтар

10. Аралық нейрондар және қозғалтқыш нені құрайды:

А.Сұр затты

Уроки / Биология | Көрсетілім: 3947 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Суттикожанова Сандугаш | Уақыты: 20-01-2015, 21:05 |


Сылақшының оқушысы гипс сумен қосылғанда біраз уақыттан кейін тасқа айналады дегенді естиді. Сөйтіп ол табиғи гипс ұнтағы кльций дигидрасульфатын сумен араластығанымен  де ешқандай өзгеріс байқалмайды. Оған достары тек алебастр (күйдірілген немесе қуырылған) қана қатты деп түсіндіреді. Бұл қалай жүзеге асады?

Уроки / Биология | Көрсетілім: 5721 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Суттикожанова Сандугаш | Уақыты: 20-01-2015, 20:32 |