Мақсаты: Желілерге тән белгілерді нақтылай түсіндіру, қандауыршаның құрылыс ерекшелігін, тіршілік әрекетін ашып көрсету және оқулық мәтінімен, ондағы суреттер бойынша жұмыс істеуге дағдыландыру |
|
Шала түрленіп дамитын: турақанаттылар, теңқанаттылар, қандалалар. Толық түрленіп дамитын: қабыршақтылар, қатқылқанаттылар, қосқанатттылар, жарғаққанаттылар. Шала түрленіп дамитын және толық түрленіп дамитын: кейбір отрядтардың өкілдері туралы ақпараттар беру, оларды ажырата алуға үйрету, топта жұмыс жасауға баулу |
Полиплоидия. Әріден будандастыру, жасанды мутагенез, селекция жетістігі туралы білу. Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды, шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады. |
Сәйкестендір |
|
Бунақденелілер– буынаятылар типіне жататын көпжасушалы, омыртқасыз жәндіктер.Бунақденелілер класы негізгі екі класс тармағына жіктеледі.Олар туақанатсыздар және қанаттылар класс тармағы.Бұлардың басқа буынаяқтылардан негізгі ерекшелігі – денесі айқын үш бөліктен құралады.Олар:бас, көкірек және құрсақ бөлімдері.Бунақденелілердің барлығы 6 аяқты.Басым бөлігінде қанаттары болады.Екі мұртша, күрделі және жай құрылысты көздер мен көзшелер баста орналасады. |
2.Біржасушалылардағы митоз. Амебалар, жасыл эвглена және өзге эукариотты біржасушалы өсімдіктер мен жануарлардың орасан көп мөлшері осылай көбейеді. |
А. Атқарушы нейрондар, аралық нейрондар В. Қозғалтқыш талшықтар, сезімтал талшықтар 10. Аралық нейрондар және қозғалтқыш нені құрайды: А.Сұр затты |
Сылақшының оқушысы гипс сумен қосылғанда біраз уақыттан кейін тасқа айналады дегенді естиді. Сөйтіп ол табиғи гипс ұнтағы кльций дигидрасульфатын сумен араластығанымен де ешқандай өзгеріс байқалмайды. Оған достары тек алебастр (күйдірілген немесе қуырылған) қана қатты деп түсіндіреді. Бұл қалай жүзеге асады? |