|
|
Талаптан да білім мен өнер үйрен
Түсінік хат
1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметі 2014 жылы Орта білім берудің(бастауыш,негізгі орта,жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
2.Бастауыш сыныптардағы(1-4-сыныптар) әдебиеттік оқу пәні оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту,яғни сөздік қорын байыту,байланыстыра және грамматикалық тұрғыдан жүйелі сөйлеуге үйретуді,сөйлеу мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Пәннің мақсаты-дұрыс,мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгерту,оқушыны шығарма авторының көзқарасын түсінуге жетелеу және мәтінді қабылдаушы оқырман ретінде тәрбиелеу,сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру,ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілік тәрбие беру.
Пәннің міндеттері:
1)оқу сапасын(дұрыс,түсініп,шапшаң мәнерлеп) жетілдіру
2)ауыз әдебиетінің жанрларымен,отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру.
3) ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармаларының басты тақырыбын,басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын айқындау.
4)талданып отырған мәтіннің жанрлық сипатын анықтау;
5)әдеби теориялық білім негіздерін қалыптастыру;
6)оқылған шығарма сюжеті ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашылық жұмыс түрлерін(өлең,әңгіме құрастыру,мәтінді сахналау,мәтін бойынша сурет салу,мақал жазу,шағын үзіндіге сценарий жазу т.б )орындауға машықтандыру
Сағат саны:136 аптасына 4сағат
Жоспар пән бойынша бұйрыққа сәйкес, Ы.Алтынсарин атындағы білім беру академиясының оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып жасалынды.
Оқулық авторлары: Т.М.Әбдікәрім , С.Р.Рахметова, Б.Т.Қабатай Алматы "Атамұра" 2014 жыл
Әдебиеттік оқу пәнінен орта мерзімді жоспар 3- сынып
136 сағат
І жартыжылдық жоспар
Апта |
№ |
Сабақ тақырыбы, мақсаты |
Сағат саны |
У А кыты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер, оқыту формасы
|
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
|
Үйрену барысын бағалау Критерийлері:
|
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
|
||||||||||||||||
I тарау Талаптан да білім мен өнер үйрен (17сағат) |
|||||||||||||||||||||||||
|
1 |
«Әліппенің атасы» Мәтінді түсініп оқу,
|
1 |
|
А. А.Байтұрсынұлының тұңғыш қазақ әліппесінің авторы екенін есте сақтай біледі. Ә. Мәтінді түсіне оқиды,талдайды; салыстыра отырып,негізгі ойға қорытынды жасайды Б Мақал-мәтел- дердің мағынасын талдай отырып ойын,зейінін,есте сақтау қабілеттер ін, сөз тіркестері арқылы сөйлеп тілдері дамиды. |
Диалогтік әдіс топтық жұмыс көшбасшылықты анықтау жоғары мәртебелі сұрақтар |
Мәтінді дауыстап оқып беру. Мазмұнын әңгімелеу Интернеттен материал жинақтау
|
Түсініп оқу мәтін мазмұнын аша білу сұрақтарға нақты жауап тапсырмаларды мүлтіксіз орындау бірін –бірі бағалау |
Электронды оқулық,интербелсенді тақта,ғаламтор мат\ы Мамандық иелерінің суреттері,білім,оқу туралы мақалдар кестесі. |
||||||||||||||||
2 |
Оқуға шақыру А.Байтұрсынұлы Өлеңді түсініп оқып,ақынның білімге ,еңбекке,мектепке деген сезімдерін ұға білуге мүмкіндік жасау. Тақырыпты өмірмен байланыстыру. |
1 |
|
А.Өлеңді тарау тақырыбымен байланыстырады.Автор шығармашылығымен танысады. Ә. Бөлімге бөліп мәнерлі,сезім- мен оқиды,оқушы- ның сөздік қоры байиды Б.шығармашылық қиялы дамиды
|
*түсіндіру *оқу *талдау жинақтау өмірде қолдану мысалдар келтіру |
Білім алудың маңызы туралы өз ойларын ортаға салу
Сызбамен жұмыс істеу,сөзжұмбақ құрастыру |
автор туралы мағлұмат білу өлеңді нақышына келтіріп оқу мазмұнын аша білу Жатқа айту Өзін-өзі бағалау |
Интербелсенді тақта,Оқулық кешені,электронды оқулық, суреттер,флипчарт , маркер,автор- дың өмірбаяны ,портреті, шығармашылығы |
|||||||||||||||||
3 |
«Дала жұлдызы» С.Мәуленов Мәтінді түсініп оқып ,ұлы ұстаз ды құрмет тұтады,оқуға деген құштарлықтары ашылады. |
1 |
|
А.Ыбырай Алтынсариннің өмір жолы туралы білімдерін айқын тұжырымдайды. Ә.Шығармашылық- пен жұмыс орындайды. Б.Кейіпкерден үлгі ала отырып,алғырлыққа,қайсарлыққа,батылдыққа,білімге құштар ірі тұлға болып өсуге үйренеді. |
Блум таксономиясы бойын- ша деңгейлі сұрақ- тар |
Біздің еліміз өсіп-өркендеуі,дамуы, алға қадам басуы үшін ,қоғамға қандай адамдар керек? (шығарма жазу) Суретпен әңгіме құрау |
Оқыту үшін бағалау: топтық, жұптық, бағалау өзін-өзі бағалау, көшбасшылық бағалау.
|
Ыбырай Алтынсариннің өмірбаянынан , еңбегінен сыр шертетін оқу құралдары мен әдеби материалдар . |
|||||||||||||||||
4 |
«Өнер-білім бар жұрттар» А.Ы.Алтынсарин Өлеңді оқи отырып ұстаз арманын ұғу. |
1 |
|
А. Өлең шумақтарын зерттей оқу арқылы мазмұнын түсініп,идеясын ашады. Ә.Сөзді байланыс- тырып сөйлеп, жеке жұмыс істеу қабілеттері жетіледі. Б. «Өнер ,білім бар жұрттар» өлеңі арқылы оқу мен өнердің адам өміріндегі рөлін түсіндіреді,ой жүгіртеді,қазіргі заманмен байланыстырады. |
түсіндіру оқу талдау жинақтау өмірде қолдану мысалдар келтіру
|
Білім туралы мақал –мәтелдер жинақтау мақалдардың мазмұнын түсіндіру
|
мәнерлеп оқу өлең мазмұнын аша білу сұрақтарға нақты жауап тапсырмаларды мүлтіксіз орындау |
Ғылым,білім жетістіктері туралы материалдар, хрестоматия,суреттер,парақ А 3, Түрлі маркерлер,стикерлер |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
6 |
«Әке арманы» М.Әуезов
Әңгімені оқу, мазмұнын түсіну. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру |
1 |
|
А.Мәтінді диалогпен оқып жаттығу. Ә. Мәтін мазмұн- ын түсінгенін дәлелдеу мақсат- ындағы ауызша жұмыстар арқылы әңгімелеу дағды- лары дамиды. Б. Оқушының сөздік қорын байыту мақсатын да сөздікпен жұмыс және әңгімелеп айту шеберлігі мен сөз өнерін оқушылар жете меңгереді
|
сұрақ-жауап ой қозғау Ойландыру дәлелдеу мысалдар келтіру мәртебелі сұрақтар |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . |
формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау, уәж беру; |
Электрондық оқулық ,автор суреті,шығармашылығы,еңбектері ,Абай ,Шоқан,Ыбырай суреттері,ноутбук, парақ А 3, Түрлі түсті маркерлер,стикерлер |
|||||||||||||||||
7 |
«Адам болам десеңіз» Абай Өлеңнің идеялық мазмұнын ашу арқылы жатқа айту,есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету. |
1 |
|
А.Өлеңдегі негізгі ойды,идеяны ашады,ұғынады. Ә.Абай өлеңдері арқылы білім дәрежелері одан әрі кеңейді,оқушылардың ой-өрісі,сауаттылығы,сөйлеу тілдері өлең жолдарындағы көркем сөздерді жинақтайды,сөздік қорлары молайды. Б.Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді таниды,адамгершілікке тәрбиеленеді. |
СТО,Диалогтік оқыту. Оқыту формасы:жаппай, топтық, жұптық.
|
1. «Менің Абай атам» атты айдармен бүгінгі сабақтан түйген ойларын қағаз бетіне түсіру.
2.Сыныптағы еңбекқор баламен сұхбат жүргізу үшін,сұрақтар тізбесін жазу. |
Оқыту үшін бағалау: топтық, жұптық, бағалау өзін-өзі бағалау, көшбасшылық бағалау.
|
Сызба-кестелер,Абай атамыздың портреті,өмірінен суреттер . ноутбук, парақ А3, Түрлі түсті маркерлер,стикерлер |
|||||||||||||||||
8 |
М.Дулатов «Қырдан келген жас қазақ»
Мәтін мазмұнын түсініп оқу. |
1 |
|
А.Шоқанның кім екенін таниды,мақтаныш етеді. Ә.Бөлімдерге ат қойып,дәлелдейді. Б. Елін,халқын сүю әр адамның борышы екендігін байқайды. Өз-өзіне сын көзбен қарауға дағдыланады. |
Сыни ойлау Топтық , жұптық жұмыс |
Шоқан туралы жаңа дерек тауып жазу. |
Оқыту үшін бағалау: топтық, жұптық, бағалау өзін-өзі бағалау, көшбасшылық бағалау
|
Автор,Шоқан суреттері,деректер маркер лер,тақта,бор, қосымша материа лдар |
|||||||||||||||||
|
9 |
«Ауылға келген мұғалім.» Мәтінді түсініп оқу |
1 |
|
А.М.Жұмабаевтың бала кезі туралы мағлұмат алады. Ә.Мәтінді бөлімдерге бөліп ат қояды Б.шығармашылық жұмыстар арқылы «зерттейді,ізденеді,салыстырады. . |
Жұпта, топта талқылау ,ортақ ойды ортаға салу. Венн диаграммасын салып салыстыру. |
Кейіпкерлерді сипаттайды. Суретке қарап әңгіме құрастырады. |
түсінікті ырғақпен оқу мәтін мазмұнын аша білу сұрақтарға нақты жауап тапсырмаларды мүлтіксіз орындау |
М.Жұмабаев туралы деректер,флипчарт,маркер,хрестоматия
|
||||||||||||||||
10 |
М.Гумеров «Күмән»
Мәтінді түсініп оқу Мәтін тақырыбын ашу. |
1 |
|
А.Автормен танысады , мәтінді оқып мазмұнын түсінеді,адамдардың бойындағы жалақорлық сияқты жаман қасиеттердің тигізетін зиянын түсінеді, ойланады. Алдыңғы сабақпен байланыстырады. Ә.шығармашылық тапсырмалар арқылы ізденеді. Б.мәтін арқылы достыққа ,бір-біріне деген адалдыққа ,шыншылдыққа тәрбиеленеді. |
Топтық жұмыс сыни ойлану |
Сөзжұмбақ шешу, Рөлмен оқу. Суретпен әңгіме. Кейіпкерлерге мінездеме беру.
|
түсінікті ырғақпен оқу мәтін мазмұнын аша білу сұрақтарға нақты жауап тапсырмаларды мүлтіксіз орындау |
М.Зверев портреті, кітаптары, құстар суреттері, плакат,маркер,
|
|||||||||||||||||
11 |
Қ.Мырза Әли «Мұғалима» Өлең авторымен таныстыру,өлеңдегі кейіпкердің ойы мен сезімдерін өз сезімдерімен салыстыру
|
1 |
|
А.Өлеңді оқи отырып,идеясын тарау тақырыбымен байланыстырып ашады . Ә.Ұстаз туралы өз ойларын жеткізе отырып ,шығармашылық қабілеті шыңдалады. Б.ұстазды қадірлеу,адам баласын жақсы көру,жақсылыққа қызмет етудің не екенін ажыратады. |
Жұпта сұрақ-жауап *ой қозғау *Ойландыру *дәлелдеу *мысалдар келтіру сұхбаттасу.
|
Жеке жұмыс-«Мейірімді мұғалімнің» қасиеттерін тізіп жазу Топтық жұмыс «Сүйікті ұстаз бейнесі» атты портрет салу. |
өзін-өзі бағалау, топтық бағалау; формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау, уәж беру; |
Автор суреті, Мәтіннің желісіне салынған сюжетті суреттер . |
|||||||||||||||||
12 |
«Дос сөзі» Н.Ғабдуллин Мәтін мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру.
|
1 |
|
А.Әңгіме мазмұнынан түсінгендерін сұрақтар мен тапсырмалар арқылы орындайды. Ә.оқушылар өз ойларын қорытындылай біледі.Тіл белсенділігін арттыру,есте сақтау қабілеттері мен оқу және жазу мәдениеттері дамиды. Б. Адал достықты құрметтейтін азамат болуға үйренеді. |
СТО,Диалогтік оқыту. Оқыту формасы:жаппай, топтық, жұптық рөлдік |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
түсінікті ырғақпен оқу мәтін мазмұнын аша білу сұрақтарға нақты жауап тапсырмаларды мүлтіксіз орындау |
Автор туралы мәлімет,сурет Кесте, флипчарт , маркерлер, тақта,бор ,дәптер. |
|||||||||||||||||
|
13 |
Б.Ысқақов «Кім жүйрік» Мәтін мазмұнын түсініп,мәнерлеп оқу. |
1 |
|
Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқып талдайды,талқылайды және қорытынды жасайды,жаңа тақырыптың мазмұнын өздері ашады. Ә.Тіл байлығын,сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілі дамиды. Б.Өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа,ұқыптылыққа үйренеді. |
СТО,Диалогтік оқыту. Оқыту формасы:жаппай, топтық, жұптық рөлдік |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Сенім білдіру, мадақтау, жеке кеңес, өзін-өзі бағалау |
Авторсуреті,мәлімет «Жолда жүру ережесіне» байланысты сюжетті суреттер, ең алғашқы көлік түрлерінің суреті.
|
||||||||||||||||
14 |
Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау» Өлеңнің басты идеясы арқылы білім мен адамның ғажайып күші мен ұлылығын паш ету. |
1 |
|
А.Өлең мазмұнын ашады. Негізгі идеясын түсінеді. Қорытынды жасайды. Ә.Тілдік қорларын дамиды. Б.Белгілі адамдарға еліктеп мамандық таңдауға үйренеді.. |
Тәжірибелік жұмыс,топтық әңгіме, |
Мына мамандық иелерінен есімі белгілі кімдерді білесің? Дәптерге жазу. Ғарышкер:...,...,..., Ұстаз:..,..,..,..., Ғалым...,...,...,..., |
Формативті бағалау: жұптық бағалау, көшбасшылық бағалау,
|
Автор суреті Хрестоматиядан мамандық иелері туралы тауып оқу Мамандық иелерінің суреттері. |
|||||||||||||||||
15 |
Ұшқыш болғым келеді. Қ.Аманжолов Өлең шумақтарындағы ақын ойына қарай тақырып тауып, түсінгендерін ашуға мүмкіндік беру. |
1 |
|
А.Оқушылардың таным мүмкіндіктері анықталады.Өлеңнің мазмұнын аша отырып,мәнерлеп оқуға жаттығады. Ә.Шығармашылық қиялы арқылы сезімдері мен ішкі ойларын жеткізу шеберліктері шыңдалады. Б.Ой-өрісі,есте сақтау қабілеттері дамиды.Еңбек ете білуге үйренеді. |
Сыни ойлау стратегиялары. диалог, сурет салу, демонстрациялау, топтық,жұптық, жеке |
Өз ойларын жазу Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау, уәж беру; |
Нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер тізбегі, плакат, фломастер,түрлі түсті қарындаштар |
|||||||||||||||||
16 |
Р.Босилек «Жақсылардың жақсысы» Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра түсінуге мүмкіндік беру.
|
1 |
|
А.мәтіннің негізгі айтпақ ойын оқушылар өздері табады. Ә.Мәтінді ықшамдап,кейбір қосымша ойды алып тастап,тек басты-басты ойларды таңдап алып мазмұндауға үйренеді. Б.Еңбекқорлыққа,білімпаздыққа үйренеді
|
Ассоциациязерттеушілік әңгіме, визуалдандыру; топтық, жеке жұмыс |
1.Мәтін мазмұнын ашу. 2.Білім туралы мақал айту. 3.Кітап,ұршық, және өрмек туралы жұмбақтар құрастыру. |
Сенім білдіру, мадақтау, жеке кеңес, өзін-өзі бағалау |
Флипчарт, маркер, Мақал,мәтелдер жинағы |
|||||||||||||||||
|
17 |
Адамдық - борышың Шәкәрім Құдайбердіұлы Тарауды қайталау Өткенді қайталау.Алған білімдерін қорытындылау. |
1 |
|
А. Өлең идеясын оқушылардың өздері ашады. тарауды қайталап,қорытындылайды. Ә.Шығармашылыққа үйренеді Б.Білімге деген құштарлықтары ашылады. .
|
Өлеңді жаттау.Білімдерін тексеру. Топтастыру Жеке жұмыс |
Тарауда өткен тақырыптарды осы өлеңмен байланыстырып қорыту. жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау, уәж беру; |
Жұмбақтар Мақал-мәтелдер «Әдебиеттік оқу» хрестоматиясы |
||||||||||||||||
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |