Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Талаптан да білім мен өнер үйрен


Талаптан да білім мен өнер үйрен

Талаптан да білім мен өнер үйрен

Түсінік хат

1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметі 2014  жылы  Орта білім берудің(бастауыш,негізгі орта,жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.

2.Бастауыш сыныптардағы(1-4-сыныптар) әдебиеттік оқу пәні оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту,яғни сөздік қорын байыту,байланыстыра және грамматикалық тұрғыдан жүйелі сөйлеуге үйретуді,сөйлеу мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

Пәннің мақсаты-дұрыс,мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгерту,оқушыны шығарма авторының көзқарасын түсінуге  жетелеу және мәтінді қабылдаушы оқырман ретінде тәрбиелеу,сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру,ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілік тәрбие беру.

Пәннің міндеттері:

1)оқу сапасын(дұрыс,түсініп,шапшаң мәнерлеп) жетілдіру

2)ауыз әдебиетінің жанрларымен,отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру.

3) ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармаларының басты тақырыбын,басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын айқындау.

4)талданып отырған мәтіннің жанрлық сипатын анықтау;

5)әдеби теориялық білім негіздерін қалыптастыру;

6)оқылған шығарма сюжеті ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашылық жұмыс түрлерін(өлең,әңгіме құрастыру,мәтінді сахналау,мәтін бойынша сурет салу,мақал жазу,шағын үзіндіге сценарий жазу т.б )орындауға машықтандыру

Сағат саны:136  аптасына 4сағат

Жоспар пән бойынша  бұйрыққа сәйкес, Ы.Алтынсарин атындағы білім беру академиясының оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып жасалынды.

Оқулық авторлары: Т.М.Әбдікәрім , С.Р.Рахметова, Б.Т.Қабатай  Алматы "Атамұра" 2014 жыл

 

                                                                          Әдебиеттік оқу пәнінен  орта мерзімді жоспар  3- сынып

136 сағат

І жартыжылдық  жоспар

Апта

 

 

 

Сабақ тақырыбы, мақсаты

Сағат саны

 

У

А

кыты

 

Күтілетін нәтиже

 

Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер, оқыту формасы

 

 

 

 

 

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

 

 

 

Үйрену барысын бағалау

Критерийлері:

 

 

 

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар

 

 

I тарау  Талаптан да білім мен өнер үйрен (17сағат)

 

1

 «Әліппенің атасы»

Мәтінді түсініп оқу,

 

1

 

А. А.Байтұрсынұлының тұңғыш қазақ әліппесінің авторы екенін есте сақтай біледі.

Ә. Мәтінді түсіне оқиды,талдайды; салыстыра отырып,негізгі ойға қорытынды жасайды

 Б Мақал-мәтел-

дердің мағынасын талдай отырып ойын,зейінін,есте сақтау қабілеттер

ін, сөз тіркестері арқылы сөйлеп тілдері дамиды.                                                                                     

Диалогтік әдіс

топтық жұмыс

көшбасшылықты анықтау

жоғары мәртебелі сұрақтар

Мәтінді дауыстап оқып беру.

Мазмұнын әңгімелеу

Интернеттен материал жинақтау

 

Түсініп  оқу

мәтін  мазмұнын аша білу

сұрақтарға нақты жауап

тапсырмаларды мүлтіксіз орындау бірін –бірі бағалау

Электронды оқулық,интербелсенді тақта,ғаламтор мат\ы

Мамандық иелерінің суреттері,білім,оқу туралы мақалдар кестесі.

2

Оқуға шақыру

А.Байтұрсынұлы

Өлеңді түсініп оқып,ақынның білімге ,еңбекке,мектепке деген сезімдерін ұға білуге мүмкіндік жасау.

Тақырыпты өмірмен байланыстыру.

1

 

А.Өлеңді тарау тақырыбымен байланыстырады.Автор шығармашылығымен танысады.

Ә. Бөлімге бөліп мәнерлі,сезім-

мен оқиды,оқушы-

ның сөздік қоры байиды

Б.шығармашылық қиялы дамиды

 

 

 

*түсіндіру

*оқу

*талдау

жинақтау

өмірде қолдану

мысалдар келтіру

 

Білім алудың маңызы туралы өз ойларын ортаға салу

 

Сызбамен жұмыс істеу,сөзжұмбақ құрастыру

автор туралы мағлұмат білу

өлеңді нақышына келтіріп оқу

мазмұнын аша білу

Жатқа айту

Өзін-өзі бағалау

Интербелсенді тақта,Оқулық кешені,электронды оқулық, суреттер,флипчарт , маркер,автор-

дың өмірбаяны ,портреті,

шығармашылығы

3

«Дала жұлдызы»

С.Мәуленов

Мәтінді түсініп оқып ,ұлы ұстаз ды құрмет тұтады,оқуға деген құштарлықтары ашылады.

1

 

А.Ыбырай Алтынсариннің өмір жолы туралы білімдерін айқын тұжырымдайды.

Ә.Шығармашылық-

пен жұмыс орындайды.

Б.Кейіпкерден үлгі ала отырып,алғырлыққа,қайсарлыққа,батылдыққа,білімге құштар ірі тұлға болып өсуге  үйренеді.

 

Блум таксономиясы бойын-

ша деңгейлі сұрақ-

тар

 

Біздің еліміз өсіп-өркендеуі,дамуы,

алға қадам басуы үшін ,қоғамға қандай адамдар керек? (шығарма жазу)

Суретпен әңгіме құрау

Оқыту үшін бағалау: топтық, жұптық, бағалау

өзін-өзі бағалау,

көшбасшылық бағалау.

 

Ыбырай Алтынсариннің өмірбаянынан , еңбегінен сыр шертетін оқу құралдары мен әдеби материалдар .

4

«Өнер-білім бар жұрттар»

А.Ы.Алтынсарин 

 Өлеңді оқи отырып ұстаз арманын ұғу.

1

 

  А. Өлең шумақтарын зерттей оқу арқылы мазмұнын түсініп,идеясын ашады.

Ә.Сөзді байланыс-

тырып сөйлеп,

жеке жұмыс істеу қабілеттері жетіледі.

Б. «Өнер ,білім бар жұрттар» өлеңі арқылы оқу мен өнердің адам өміріндегі рөлін түсіндіреді,ой жүгіртеді,қазіргі заманмен байланыстырады.

түсіндіру

оқу

талдау

жинақтау

өмірде қолдану

мысалдар келтіру

 

 

Білім туралы мақал –мәтелдер жинақтау

 мақалдардың мазмұнын түсіндіру

 

мәнерлеп оқу

өлең мазмұнын аша білу

сұрақтарға нақты жауап

тапсырмаларды мүлтіксіз орындау

Ғылым,білім жетістіктері туралы материалдар,  хрестоматия,суреттер,парақ  А 3,

Түрлі маркерлер,стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

«Әке арманы»

М.Әуезов

 

Әңгімені оқу, мазмұнын түсіну. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру

1

 

А.Мәтінді диалогпен оқып жаттығу.

Ә. Мәтін мазмұн-

ын түсінгенін

дәлелдеу мақсат-

ындағы ауызша жұмыстар арқылы  әңгімелеу дағды-

лары дамиды.

Б. Оқушының сөздік қорын байыту мақсатын

да сөздікпен жұмыс және әңгімелеп айту шеберлігі мен сөз өнерін оқушылар

жете меңгереді

 

 

сұрақ-жауап

ой қозғау

Ойландыру

дәлелдеу

мысалдар келтіру

мәртебелі сұрақтар

 

 

 

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру .

 

 

 

формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау,

 уәж беру;

Электрондық оқулық ,автор суреті,шығармашылығы,еңбектері ,Абай ,Шоқан,Ыбырай суреттері,ноутбук, парақ  А 3,

Түрлі түсті

маркерлер,стикерлер

7

«Адам болам десеңіз»

Абай

Өлеңнің идеялық мазмұнын ашу арқылы жатқа айту,есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету.

1

 

А.Өлеңдегі негізгі ойды,идеяны ашады,ұғынады.

Ә.Абай өлеңдері арқылы білім дәрежелері одан әрі кеңейді,оқушылардың ой-өрісі,сауаттылығы,сөйлеу тілдері өлең жолдарындағы көркем сөздерді жинақтайды,сөздік қорлары молайды.

Б.Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді таниды,адамгершілікке тәрбиеленеді.

СТО,Диалогтік оқыту.

Оқыту формасы:жаппай, топтық, жұптық.

 

 

1. «Менің Абай атам» атты айдармен бүгінгі сабақтан түйген ойларын қағаз бетіне түсіру.

 

2.Сыныптағы еңбекқор баламен сұхбат жүргізу үшін,сұрақтар тізбесін  жазу.

Оқыту үшін бағалау: топтық, жұптық, бағалау

өзін-өзі бағалау,

көшбасшылық бағалау.

 

Сызба-кестелер,Абай атамыздың портреті,өмірінен суреттер . ноутбук, парақ А3,

Түрлі түсті

маркерлер,стикерлер

8

М.Дулатов                       «Қырдан келген жас  қазақ»

 

 

 

Мәтін мазмұнын түсініп оқу.

1

 

А.Шоқанның кім екенін таниды,мақтаныш етеді.

 Ә.Бөлімдерге ат қойып,дәлелдейді.

Б. Елін,халқын сүю әр адамның борышы екендігін байқайды.

Өз-өзіне сын

көзбен қарауға дағдыланады.

Сыни ойлау

 Топтық , жұптық жұмыс

Шоқан туралы жаңа дерек тауып жазу.

Оқыту үшін бағалау: топтық, жұптық, бағалау

өзін-өзі бағалау,

көшбасшылық бағалау

 

Автор,Шоқан суреттері,деректер маркер лер,тақта,бор, қосымша материа

лдар

 

 

9

«Ауылға келген мұғалім.»

Мәтінді түсініп оқу

1

 

А.М.Жұмабаевтың бала кезі туралы мағлұмат алады.

Ә.Мәтінді бөлімдерге бөліп ат қояды

Б.шығармашылық жұмыстар арқылы «зерттейді,ізденеді,салыстырады.

.

Жұпта, топта талқылау ,ортақ ойды ортаға салу.

Венн диаграммасын салып салыстыру.

Кейіпкерлерді сипаттайды.

Суретке қарап  әңгіме құрастырады.

түсінікті ырғақпен  оқу

мәтін мазмұнын аша білу

сұрақтарға нақты жауап

тапсырмаларды мүлтіксіз орындау

 

М.Жұмабаев туралы деректер,флипчарт,маркер,хрестоматия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

М.Гумеров «Күмән»

 

Мәтінді түсініп оқу

Мәтін тақырыбын ашу.

1

 

А.Автормен танысады , мәтінді оқып мазмұнын түсінеді,адамдардың бойындағы жалақорлық сияқты жаман қасиеттердің тигізетін зиянын түсінеді,

 ойланады. Алдыңғы сабақпен байланыстырады.

Ә.шығармашылық тапсырмалар арқылы ізденеді.

Б.мәтін арқылы достыққа ,бір-біріне деген  адалдыққа ,шыншылдыққа тәрбиеленеді.

Топтық жұмыс сыни ойлану

Сөзжұмбақ шешу,

Рөлмен оқу.

Суретпен әңгіме.

Кейіпкерлерге мінездеме беру.

 

түсінікті ырғақпен  оқу

мәтін мазмұнын аша білу

сұрақтарға нақты жауап

тапсырмаларды мүлтіксіз орындау

М.Зверев портреті,

кітаптары, құстар суреттері,

плакат,маркер,

 

 

11

Қ.Мырза Әли  «Мұғалима»

Өлең авторымен таныстыру,өлеңдегі кейіпкердің ойы мен сезімдерін өз сезімдерімен салыстыру

 

 

 

1

 

А.Өлеңді оқи отырып,идеясын тарау тақырыбымен байланыстырып ашады .

Ә.Ұстаз туралы өз ойларын жеткізе отырып

,шығармашылық қабілеті шыңдалады.

Б.ұстазды  қадірлеу,адам баласын жақсы көру,жақсылыққа қызмет етудің не екенін ажыратады.

Жұпта  сұрақ-жауап

*ой қозғау

*Ойландыру

*дәлелдеу

*мысалдар келтіру

сұхбаттасу.

 

Жеке жұмыс-«Мейірімді мұғалімнің» қасиеттерін тізіп жазу

Топтық жұмыс «Сүйікті ұстаз бейнесі» атты портрет салу.

өзін-өзі бағалау, топтық бағалау;

формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау,

 уәж беру;

Автор суреті, Мәтіннің желісіне салынған сюжетті суреттер .

12

«Дос сөзі»

Н.Ғабдуллин

Мәтін мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру.

 

1

 

А.Әңгіме  мазмұнынан түсінгендерін сұрақтар мен тапсырмалар арқылы орындайды.

Ә.оқушылар өз ойларын қорытындылай біледі.Тіл белсенділігін арттыру,есте сақтау қабілеттері мен оқу және жазу мәдениеттері дамиды.

Б. Адал достықты құрметтейтін азамат болуға үйренеді.

 

СТО,Диалогтік оқыту.

Оқыту формасы:жаппай, топтық, жұптық

рөлдік

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

түсінікті ырғақпен  оқу

мәтін мазмұнын аша білу

сұрақтарға нақты жауап

тапсырмаларды мүлтіксіз орындау

Автор туралы мәлімет,сурет Кесте, флипчарт , маркерлер, тақта,бор ,дәптер.

 

 

13

Б.Ысқақов «Кім жүйрік»

Мәтін мазмұнын  түсініп,мәнерлеп оқу.

1

 

Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқып талдайды,талқылайды және қорытынды жасайды,жаңа тақырыптың мазмұнын өздері ашады.

Ә.Тіл байлығын,сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілі дамиды.

Б.Өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа,ұқыптылыққа үйренеді.

СТО,Диалогтік оқыту.

Оқыту формасы:жаппай, топтық, жұптық

рөлдік

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы

Сенім білдіру, мадақтау, жеке кеңес, өзін-өзі бағалау

Авторсуреті,мәлімет

«Жолда жүру ережесіне» байланысты сюжетті суреттер, ең алғашқы көлік түрлерінің суреті.

 

14

Т.Молдағалиев      «Мамандық таңдау»

Өлеңнің басты идеясы арқылы білім мен адамның ғажайып күші мен ұлылығын паш ету.

1

 

А.Өлең мазмұнын ашады. Негізгі идеясын түсінеді.

Қорытынды жасайды.

Ә.Тілдік қорларын дамиды.

Б.Белгілі адамдарға  еліктеп мамандық таңдауға үйренеді..

Тәжірибелік жұмыс,топтық әңгіме,

Мына мамандық иелерінен есімі белгілі кімдерді білесің? Дәптерге жазу.

Ғарышкер:...,...,...,

Ұстаз:..,..,..,...,

Ғалым...,...,...,...,

Формативті бағалау: жұптық бағалау, көшбасшылық бағалау,

 

Автор суреті  Хрестоматиядан мамандық иелері туралы тауып оқу Мамандық иелерінің суреттері.

15

Ұшқыш болғым келеді.

Қ.Аманжолов

Өлең шумақтарындағы ақын ойына қарай тақырып тауып,

түсінгендерін ашуға мүмкіндік беру.

1

 

А.Оқушылардың таным мүмкіндіктері анықталады.Өлеңнің мазмұнын аша отырып,мәнерлеп оқуға жаттығады.

Ә.Шығармашылық қиялы арқылы сезімдері мен ішкі ойларын жеткізу шеберліктері шыңдалады.

Б.Ой-өрісі,есте

сақтау қабілеттері

дамиды.Еңбек

ете   білуге

 үйренеді.

 

Сыни ойлау стратегиялары.

диалог, сурет салу, демонстрациялау, топтық,жұптық, жеке

Өз ойларын жазу

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы

формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау,

 уәж беру;

Нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер тізбегі, плакат, фломастер,түрлі түсті қарындаштар

16

Р.Босилек         «Жақсылардың жақсысы»

Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра түсінуге мүмкіндік беру.

 

1

 

А.мәтіннің негізгі айтпақ ойын оқушылар өздері табады.

Ә.Мәтінді ықшамдап,кейбір қосымша ойды алып тастап,тек басты-басты ойларды таңдап алып мазмұндауға үйренеді.

Б.Еңбекқорлыққа,білімпаздыққа үйренеді

 

Ассоциациязерттеушілік әңгіме, визуалдандыру; топтық, жеке жұмыс

1.Мәтін мазмұнын ашу.

2.Білім туралы мақал айту.

3.Кітап,ұршық, және  өрмек  туралы жұмбақтар құрастыру.

Сенім білдіру, мадақтау, жеке кеңес, өзін-өзі бағалау

Флипчарт, маркер,

Мақал,мәтелдер жинағы

 

17

Адамдық - борышың

Шәкәрім Құдайбердіұлы

Тарауды қайталау

Өткенді қайталау.Алған білімдерін қорытындылау.

1

 

А. Өлең идеясын оқушылардың өздері ашады.

тарауды қайталап,қорытындылайды.

Ә.Шығармашылыққа үйренеді

Б.Білімге деген құштарлықтары ашылады.

 

Өлеңді жаттау.Білімдерін тексеру.

Топтастыру Жеке жұмыс

Тарауда өткен тақырыптарды осы өлеңмен байланыстырып  қорыту. жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру 

формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау,

 уәж беру;

Жұмбақтар

Мақал-мәтелдер

«Әдебиеттік оқу» хрестоматиясы

                                                                        

 Жүктеу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
"Мен соғысты жек көрем"
Тіл және сөйлеу
А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру»
Әліппенің атасы.
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
Жазба
Қайырымды бала Г.Әзімбаева
Біліміңді пайдаға асыр
Абай Құнанбайұлы
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5681 | Қосты: Сугурова Гулсим | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык