|
|
Қатынас және пропорция
№ |
Өтілетін сабақтың тақырыбы |
Сағ |
Мерзімі |
Оқытудың негізгі мақсаттары
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Қолданылған әдебиеттер |
Ресурстар |
І тоқсан(54 сағат) |
||||||||
Оқып-үйренудің мақсаттары: Оқушылардың қатынас, пропорция, масштаб туралы білімдерін дамыту. Рационал сандарға амалдар қолдана білуге үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін бағалауға үйрету. |
||||||||
1-12 |
5-сыныптардағы математика курсын қайталау
|
12
|
|
5-сыныпта өтілген материалдарды еске түсіре отырып, жай бөлшектерге, ондық бөлшектерге амалдар қолдануды; Проценттерге есептер шығаруды; Бұрыштар мен дөңгелек диаграмманы сала білуді қайталау. |
«Ой қозғау» стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау |
Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады |
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. |
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар |
|
І тарау. Қатынас және пропорция |
24 |
|
|
|
|
|
|
13 |
Қатынас |
1 |
|
Түсіндіру әдісі арқылы қатынас туралы түсінік беру; Қатынастың қасиетін пайдаланып қатынастарды түрлендіруді үйрету.Қатынас туралы ұғымды, анықтамасын таныстыру; |
Түсіндіру әдісі, пікір алмасу, диалогтік оқыту, қалай оқыту керектігін үйрету, жұптық жұмыс, жұптық бағалау |
Кеспе қағазбен жұмыс істейді, өздіктерінен орындайды. Сандарды берілген қатынаста бөлуге үйренеді; Екі санның қатынасын процентпен өрнектей алады. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді |
Кеспе қағаздар, үлестірмелі тапсырмалар, формула, сурет |
|
14-19 |
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. |
5 |
|
Өзара тең қатынастардан пропорция құруды; Пропорцияның негізгі қасиетін, пропорцияның белгісіз мүшелерін табуды үйренеді. |
Сұрақ-жауап, Өзара оқыту стратегиясы , топтастыру, диалогтік оқыту, кері байланыс, құрылған критерий бойынша бағалау |
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді. Пропоцияның негізгі қасиеті туралы толық мағлұмат алады |
Слайд, кеспе қағаздар, флипчарт |
|
20-22 |
Шамалардың тура және кері пропорционалдығы |
3 |
|
Тура пропорционал , кері пропорционал шамалар мәндерінің өзгерістерін пропорциямен жазуды; Шамалардың тура және кері пропорционалдығына есептер шығаруды үйрету. |
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу, миға шабуыл, жұптық бағалау |
Тура және кері пропорционал шамаларды айыра біледі. Есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады |
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. |
Слайд, таратпалар, үлестірмелі тапсырмалар |
23 |
1-бақылау жұмысы |
1 |
|
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Өздік жұмыс
|
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады |
Таратпалар |
|
24-30 |
Пропорцияның көмегімен есептер шығару |
6 |
|
Мәтіндік есептерді пропорцияның көмегімен шешуге үйрету; Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуда пропорцияны қолдануға дағдыландыру. |
Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру |
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйренеді |
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар |
|
31-32 |
Масштаб. |
2 |
|
Картаның масштабын табуды; Берілген масштаб бойынша жер бетіндегі қашықтықты табуды үйрету. |
Түсіндіру әдісі, топтық жұмыс, сәйкестік тест |
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолдана алады |
Үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, дидактикалық материалдар |
|
33-35 |
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера |
3 |
|
Сыни тұрғыдан ой қозғау арқылы тақырыпты ашу. Шеңбердің ұзындығын өлшеуді; Дөңгелектің ауданын табуды; Шар және сфера туралы түсінік беру. Тақырыпты меңгеру деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау. |
Ой қозғау, диалогтік оқыту, пікір алмасу, топтық және жұптық жұмыс, «Негізгісін таңда», «қатесін түзету» |
Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын таба алады; Шеңбердің ұзындығын өлшеу тәсілдерін қолдана алады; Есептер шығару барысында алған білімдерін пайдалана алады |
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. |
Слайд, сурет, кеспе қағаздар |
36-37 |
Қайталау |
2 |
|
Өтілген тақырыптарды пысықтау. СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету |
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады |
Слайд, таратпалар |
|
38 |
2-бақылау жұмысы |
1 |
|
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Өздік жұмыс |
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады |
Таратпалар |
|
|
ІІ тарау. Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
|
50 |
|
|
|
|
|
|
39-40 |
Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу. |
2 |
|
Шамалардың өзгерістерін оң санмен және теріс санмен жазуды; Өрнектердегі оң сандар мен теріс сандарды жазуды үйрету. Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндеуді үйрету. |
Өзара оқыту стратегиясы. Жұптық және топтық жұмыс, диалог, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, Венн диаграммасы |
Оң және теріс сандарды ажырата алады. Координаталық түзуге оң және теріс сандарда кескіндей алады. |
Слайд, сурет, кеспе қағаздар, есептер жинағы |
|
41-42 |
Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар |
2 |
|
Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту. |
«Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру |
Қарама-қарсы сандарды ажырата алады. Бүтін сандар туралы түсінік алады; Рационал сандар жиынымен танысады. |
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. |
Слайд, кеспе қағаздар, сурет |
43-45 |
Санның модулі. Белгісізі модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеулерді шығару |
3 |
|
Санның модулінің анықтамасын; Санның модулін тауып, оны жазуды; Модулі берілген санды координаталық түзуде кескіндеуді үйрету. |
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, «Табыс» ағашын отырғызу |
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана алады. |
|
|
46-48 |
Рационал сандарды салыстыру |
3 |
|
Рационал сандарды координаталық түзуде салыстыруды; Рационал сандарды салыстыру нәтижелерін тура теңсіздікпен жазуға дағдыландыру. |
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тест |
Рационал сандарды салыстыра біледі, алған қажетті мәліметтерді қолдана алады. |
|
|
49 |
3-бақылау жұмысы |
1 |
|
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру |
Жеке жұмыс |
Өздіктерінен жұмыс орындай отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады. Білімдері нақтыланады |
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. |
Таратпалар |
50-51 |
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу |
2 |
|
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйрету; |
Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру |
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қоса алады. Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Өздеріне деген сенімділіктері артады |
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар |
|
52-54 |
Теріс рационал сандарды қосу |
3 |
|
Теріс сандарды қосу алгоритмін түсіндіру; |
«Табыс» ағашын отырғызу, жапырақтардың түстері бойынша бағалау |
Алгоритмді теріс сандарды қосуға есептер шығаруда қолдана алады, сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді |
Слайд, формула, дидақтикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |