Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 1070 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-01-2015, 20:41
|
Пікірлер (1)
|
№2. Бір ертіндіде 30% (көлемі бойынша) азот қышқылы, ал екіншісінде 55% азот қышқылы бар. 50%-тік 100 литр азот қышқылының ертіндісін алу үшін бірінші және екінші ертіндіден қанша алу керек? (жауабы 20л, 80л) №3. Құрамында никельдің мөлшері 5% және 40% болатын болаттың екі түрлі сорты бар. Құрамындағы никельдің мөлшері 30% болатын 140т болат алу үшін екі сорттың әрқайсысынан неше тоннадан алу керек? (40т, 100т) |
"Ұстазы жақсының ұстамы жақсы" дегенді үнемі есте сақтау қажет.Осы тұрғыда ауыл мектебінің мұғалімі қандай болуы дегенге келетін болсақ.Меніңше мұғалім қызметінің өзіндік ерекшеліктері бар.Жеке тұлға ерекшеліктердің, өмірдегі тұрмыстық жағдайдың, отбасындағы қарым-қатынастық әрбір балаға және отбасына жеке тұрғыда қарауға мүмкіндік береді. |
Жалпы кез-келген жаңалықты енгізіп,оны игеру,тәжіриеден өткізу уақыт еншісінде екені белгілі,ендеше электронды оқытуды да толықтай білім саласына енгізсе,оның болашағы зор болатындығына аз да болса уақыттың арасында көзіміз жетті. Білекке сенер заманда-ешкімге есе бермедік. Білікке сенер заманда-қапы қалып жүрмейік. |
Сонымен бірге біз бағалау жүйесін зерттеуге үлес қосып жүрген екі педогог В. Пучкова және Ю. Шоринаның еңбектерін бағалау жүйесіндегі құнды еңбектер қатарына жатқызуға болады. Мұғалім оқушыларды ынталандыру үшін оқу процесіне қатысты түрлі іс – әрекетін мадақтай отырып, баға қоржынына алғашқы капитал жинақтатады, ал ол кейін құнды жиынтыққа айналады. |
Аз ғана уақыттың аралығында, осы атқарылған істердің нәтижесі ретінде, өз сабақтарымды сабақ беретін сыныптарымда жаңа түрде өткізумен қатар «Білімділер порталына» бірнеше сабақтарымды жүктедім. Дегенмен, әлі де болса бізді ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Әлі де толассыз еңбек етіп, жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етемін. |
Білім берудің ұлтгық моделіне көшкен қазіргі мектепке ойшыл, зерттеуші, тәжірибелік қызметте педагогикалық үйлестіруді шебер меңгерген іскер мұғалім қажет екендігі аз айтылып жүрген жоқ. Қазір заман да, қоғам да өзгерген. Бүгінгі балалардың мақсатгары да, құндылыктары да, идеялары да бұрынғыдан мүлде баскаша. Өйткені олар - өзінің болашағына тиімділік тұрғысынан қарайтын, іскерлікке бейім, жоғары талап қоя білетін адамдар. Олай болса, бұл коғам кез келген педагогтан өз пәнінің терең білгірі ғана болу емес, теориялық, нормативтік - құқықтық, психологиялык - педагогикалық, дидактикалык әдістемелік тұрғыдан сауатты және ақпаратгық компьютерлік технология құралдарының мүмкіндіктерін жан - жақты игерген ақпараттык құзырлығы қалыптасқан маман болуын талап етіп отыр. |
Әр оқушы білім ордасына келгенде, алдымен өзінің жанына жақын адамды яғни мектептің жүрегі бола білген ұстаздарын іздейді. Екінші бір анасын іздегендей. Ал, ұстаз болса, оқушыларын іздейді, бейнебір өз балаларын көруге асық болғандай. Сыныптағы оқушыларының түгелдігін, амандығын көріп көңілі көншиді. Ол әр оқушыны жүрісінен, даусынан, бет – ажарынан таниды. Көңілсіз кездерін қас – қабағынан танып қояды. Егер оқушылары қиналса, жыласа, мұңайса ұстаз жүрегі де қарс айырылады. Өзінен туған бауыр еті балаларына қарағанда, шәкірттеріне көп көңіл бөледі, қиналғанда қол ұшын беріп демейді. Тіпті, әріптестерімен шәкірттері үшін сөзге де келіп қалатын кездері болады |
Тәуелсіз Қазақстанның өзінің нысаналы дамуы Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың «Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Жолдауымен ерекшеленеді. Жолдауының басты мақсаты – Қазақстанның ең дамыған 30 мемлекеттің қатарына қосылуы. Ол – «Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің кемел келбеті.Біздің болашаққа барар жолымыз қазақстандықтардың әлеуетін ашатын жаңа мүмкіндіктер жасауға байланысты. ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз – белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар. |
Ақыл-ойы кембағал оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ерекшеліктеріне байланысты, соның ішінде ойлау қабілетінің ауызекі-логикалық пен саралау-сараптау формаларының бұзылуы,тарихи уақытты меңгеру мен түсінуді,тарихи даталардың тиісті тарихи оқиғалармен ара қатысын белгілеуді (яғни, себеп-салдар, уақыттық тәуелділіктерді анықтау) қиындатады да арнайы әдістемелік тәсілдерді қажет етеді. |