Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Бала Абай



Бала Абай

01.04.2014

Ана  тілі

Сабақтың атауы

Бала Абай

Сілтеме

Әдебиеттік оқу.    2 – сынып     Атамұра баспасы  2013 жыл

Б.Т. Қабатай,  С.Р. Рахметова,  Ә.С. Амирова

Жалпы мақсаттар

  • Абай туралы мағлұмат беруді жалғастыра отырып, М. Әуезов туралы білім беру.

Оқыту нәтижесі

  • Шығармашылықпен  жұмыс  істеуге  ықпал  ету,  ойлау  шеберлігі  мен  сөйлеу  мәдениетін  дамыту

Негізгі идеялар

  • Ұлы адамдарға деген құрмет сезімдерін ояту, олардың балалық шағымен таныстыру

Тапсырмалар

 

  • Сөзжұмбақ шешу
  • «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы
  • «Ұйқасын тап» тап ойыны
  • «Басбармақ» әдісі

Бағалау критерийі

 

 Суреттерді жинау арқылы, жинаған суреттеріне ұпай сандарын белгілеп, формативті бағалау

                6 – 9  ұпай – «5»  

               5 – 7  ұпай – «4»

       3 – 5  ұпай – «3»

 

Жүргізетін жұмысым

 

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушылардың іс-әрекеті

4        минут

 

 

 

І. Ұйымдастыру

Мұғаліммен сәлемдесу.

Оқушыларды  4-топта бөлініп, отырғызу. Оқушылар  бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады

6 минут

ІІ.  Үй тапсырмасы:

Өткен тоқсанда өткен материалдарды еске түсіру

Алғашқы қоңырау, Әбілмансұр, Атан түйе шөккен жер.

5-6 оқушыдан түсінік сұрап, үйден жазып келген «Үйшік» ертегісін мәнерлі баяндау

5 минут

 

Мағынаны тану

Қызығушылықты ояту

Ребус шешу

Кітап   Домбыра    Ай

А б а й

Абай ата туралы не білесің?

«Пікірлер ағашына» жаз

  1. Ол кім?
  2. Қайда туған?
  3. Қандай өлең жазған?
  4. Әкесінің аты кім?

4        минут

 

 

 

ІҮ. Кезбе тілші

 

-          Наурыз мейрамын қалай қарсы аласыз?

-          «Жиырма тиын» әңгімесі не туралы баяяндалған?

-          Еңбек туралы қандай мақал – мәтел білесің?

-          «Ұзынсары» дегенді қалай түсінеміз?

-          Көктем туралы не айтар едің?

7 минут

Ү. Оқулықпен жұмыс

 Мәтінді мәнерлеп оқыту

Оқушыларға іштей оқыту

Сұрақтар:1. Мәтінде кімдер туралы айтылған?

  1. Бала Абай нені жақсы көреді екен?

Мұхтар Әуезов туралы электронды оқулықтан мағлұмат беру

 

4 минут

ҮІ. «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы

Абайдың әжесінің аты..............

Абайдың шешесінің аты.............

Күннің жадысы мен жаңа тақырыпты жазу

7 минут

 

ҮІІ. Суретпен жұмыс

Суретте кімдер бейнеленген деп ойлайсыңдар?

 

Олар тұрған үйді сипаттап көр

 

 Оқушылардан оқулық бойынша сұрақтар беріп, сол берілген сұрақтар  аясында жауаптар іздеу, өздерінде осындай негізгі ойға құрылған әңгіме құрастырып айтқызу

4 минут

ҮІІІ. Сабақты бекіту 

-          Бүгінгі сабақ ұнады ма?

-          «Басбармақ» әдісін пайдалану

Оқушылардың бүгінгі тақырып бойынша түсініктерін қорытындылау.

Жаңа сабақты бекіту

3 минут

 

ІХ. Бағалау критерийі

Суреттерді жинау арқылы, жинаған суреттеріне ұпай сандарын белгілеп, фармативті бағалау

 

 6 – 9  ұпай – «5»  

 5 – 7  ұпай – «4»

       3 – 5  ұпай – «3»

Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқу

2- тапсырманы орындап келу

Пән мұғалімі

А. Кабиева

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ауа. Ауаның қасиеті.
Абай мен Әбіш
Сын есім
Математика пәнінен қайталау сабағы
Жануарларға да ауа керек
Т. Жұртбай «Бала Мұхтар мен Абай»
Бала Абай
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
ХҮІІІ ғасырдың екінші жартысындағы Ресей отаршылдығына қарсы ұлт-азаттық қозғалыстар
«Бағалау - оқушылардың оқу мақсатын бағындыру құралы»
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 2669 | Қосты: Кабиева Айнур Кайраковна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык