|
|
Т. Жұртбай «Бала Мұхтар мен Абай»
07.04.2014 |
Ана тілі |
|
Сабақтың атауы |
Т. Жұртбай «Бала Мұхтар мен Абай» |
|
Сілтеме |
Әдебиеттік оқу. 2 – сынып Атамұра баспасы 2013 жыл Б.Т. Қабатай, С.Р. Рахметова, Ә.С. Амирова |
|
Жалпы мақсаттар |
|
|
Оқыту нәтижесі |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар
|
|
|
Бағалау критерийі
|
Формативті бағалау 6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
|
|
Жүргізетін жұмысым
|
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті |
4 минут
|
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Бестік болсын бағамыз, Білімнен бақыт табамыз. Өнер, білім көп оқып, Өсе берсін санамыз. |
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушыларды 4-топта бөлініп, отырғызу. Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады |
6 минут |
ІІ. Үй тапсырмасы: Т. Жұртбай «Қоңыр қозы» Мәтінді баяндап беру «Серпілген сауал» Мәтіндегі оқиға қай кезде болған? Оны неден аңғардың? Жыл мезгілі суреттелген жолдарды табу Мұхтардың атасының аты кім? Әжесінің ше? Бала Мұхтар неге «Қоңыр қозы» атанған? Бала Мұхтар атасымен қайда жиналды? Абай ауылында Мұхтар не нәрсеге қатты қызықты? |
- - 5-6 оқушыдан түсінік сұрап, үйден жазып келген мәтінді мәнерлі баяндау
- «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту |
5 минут
|
«Әлемді шарлау»
Тұрсын Жұртбай туралы электронды оқулықтан мәлімет беру
|
Т. Жұртбайдың өмір жолы мен шығармашылығымен таныстыру |
4 минут
|
ІҮ. Мағынаны тану Қызығушылықты ояту Сөзжұмбақ шешу |
- Көктемде ненің шуағы молаяды? - - Төлдер қайда асыр салып жүр? - Жер бетін қандай кілем жапқан - Қаңқылдаған қаздар қалай ұшып барады? - Қаздар қайда қонады? - Аспан қандай?
|
7 минут |
Ү. Оқулықпен жұмыс Мәтінді баяндап беру
Сұрақтар:
|
Мұхтар Әуезов туралы электронды оқулықтан мағлұмат беру
|
4 минут |
ҮІ. «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы 1- тапсырма: Сөзжұмбақтағы жасыл сұр торкөздегі сөзді тақырып етіп, әңгіме құрастырып, жаз. |
Күннің жадысы мен жаңа тақырыпты жазу. «Көктем» тақырыбына әңгіме жазу |
7 минут
|
ҮІІ. Суретпен жұмыс
|
Оқушылардан оқулық бойынша сұрақтар беріп, сол берілген сұрақтар аясында жауаптар іздеу, өздерінде осындай негізгі ойға құрылған әңгіме құрастырып айтқызу |
4 минут |
ҮІІІ. Сабақты бекіту «Топтастыру» әдісі Мұхтар Әуезов туралы не білесің? «Пікірлер ағашын» толтыр. (М. Әуезов туралы мәліметтер толтыру)
- Бүгінгі сабақ ұнады ма? - «Басбармақ» әдісін пайдалану |
Оқушылардың бүгінгі тақырып бойынша түсініктерін қорытындылау. Жаңа сабақты бекіту |
3 минут
|
ІХ. Бағалау критерийі Суреттерді жинау арқылы, жинаған суреттеріне ұпай сандарын белгілеп, фармативті бағалау
|
6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
Үйге тапсырма |
Мәтінді түсініп оқу Мәтін бойынша сурет салып келу |
|
Пән мұғалімі |
А. Кабиева |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |