|
|
Жануарларға да ауа керек
Пәні |
Дүниетану |
|||||||||||||
Тақырыбы |
Жануарларға да ауа керек |
|||||||||||||
Сілтеме |
Дүниетану 2-сынып, Атамұра баспасы 2013 К.Жүнісқызы. Н.Жапанбаева |
|||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
С оқушы |
В оқушы |
А оқушы |
|||||||||||
Мәтіннің мазмұнын оқып, сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру |
Жануарлар тіршілігіне ауаның қажет екенін түсінуге баулу |
Оқушыларға жануарлардың мекендейтін жерлері мен олардың тыныс алу тәсілдерін меңгерту |
||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Мәтіннің мазмұнын түсінеді, қойылған сұрақтарға жауап бере алады. |
Жануарлардың тіршілігіне ауаның қажет екенін түсінеді, мәтіннің мазмұнын айта біледі. |
Мәтіннің мазмұнын айта біледі, жануарлардың мекендейтін жері мен тыныс алу тәсілдерін түсіндіріп, дәлелдеп жеткізеді. |
|||||||||||
Негізгі идеялар |
|
|||||||||||||
Оқыту әдістері |
«Басбармақ» әдісі |
|||||||||||||
Тапсырмалар
|
Постер қорғау, сұраққа жауап беру, суретпен жұмыс, жұптық жұмыс. |
|||||||||||||
Бағалау критерийі
|
Формативті бағалаудан жиынтық бағалауға Жинаған суреттерін санап, ең көп жинаған оқушыларды бағалау 6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3»
|
|||||||||||||
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||
3 минут
|
І. Психологиялық дайындық Әрбір адам – Туысым, достым, жұрағат. Әрбір сабақ – Үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісің – Тірлік, тірек, адамдық. Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық. |
Мұғаліммен сәлемдесу. - Оқушыларды «Молекула» ойыны бойынша 3-топта бөлініп, отырғызу. - Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады. - Топ ережесін естеріне түсіру |
||||||||||||
6 минут |
ІІ. Үй тапсырмасы «Әңгіме кестесі» стратегиясы Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі «Кір жаятын жіп» Сүтқоректілер Құстар Балықтар Жәндіктер Қосмекенділер Бауырымен жорғалаушылар |
- «Әңгіме кестесі» арқыл үй тапсырмасын еске түсіру, бұл тапсырмада жануарлар дүниесінің әр түрлілілігін кесте бойынша бөліп жазу. - 3 минут - «Кір жаятын жіп» арқылы үй тапсырмасын бекіту |
||||||||||||
3 минут
|
ІІІ. Мағынаны тану Қызығушылықты ояту
Бейнеролик көрсету: «Су асты тіршілігі»
(Оқушы жауабын мұғалім толықтырып отыру)
|
Барлық жануарларға су, ауа, жылу, жарық және қорек керек. Жануарлар да адамдар сияқты ауамен тыныс алады. Тіпті, суда, топырақта мекендейтінде. Топырақта бос орынның бәрі ауаға толы. Топырақты қопсыту, оған ауа кіруіне ықпал етеді. Топырақ неғұрлым жұмсақ болса, онда жануарлар соғұрлым көп болады. суда тіршілік ететін киттер мен дильфиндер өкпемен тыныс алады. Сондықтан олар міндетті түрде су бетіне шығып тыныс алады. Қыста балықтар ойықтар маңына топталады. Неліктен? Өйткені мұз арқылы суға ауа өтпейді де, балықтарға ауа жетпейді.
|
||||||||||||
7 минут
|
ІҮ. «Миға шабуыл» Өрмекшінің, балықтың, түлкінің суреттеріне назар аудар. Бұл жануарлардың өмір сүруіне қажетті жағдайлар мен өмір сұру ортасы туралы әңгімеле
|
|
||||||||||||
6 минут |
Ү. Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқу, кестені толтыру
|
Берілген мәтінді мұғалім басшылығымен межелі жерге дейін оқып, кесте де берілген сұрақтар бойынша жауап тауып, кестені толтыру. Мұғалімнің қосымша сұрақтарына жауап беру:
|
||||||||||||
4 минут |
ҮІ. «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы Дәптермен жұмыс
Қандай ортада тіршілік етсе де, кез – келген жануарға ауамен тыныс алу қажет, онсыз ол тұншығып өледі.
|
Күннің жадысы мен сабақтың тақырыбын жазу
|
||||||||||||
7 минут
|
ҮІІ. Ойтолғаныс
1-топқа:Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар 2-топқа:Жануарларға ауа қажет екенін дәлелде 3-топқа: Су астындағы жануарлар қалай тыныс алады?
|
Оқушылардың сөздік қорларын молайту, сөйлеу мәдениетін дамыту
|
||||||||||||
7 минут |
ҮІІІ. Сабақты бекіту Сұрақты ұстап ал
|
Ойын арқылы жаңа сабақты бекіту, бүгінгі алған білім, білік дағдыларын «Бас бармақ» әдісі арқылы тексеру |
||||||||||||
2 минут
|
Формативті бағалаудан жиынтық бағалауға Жинаған суреттерін санап, ең көп жинаған оқушыларды бағалау
|
6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
||||||||||||
Үйге тапсырма |
1.Жануарларға да ауа керек мәтінін оқу және мазмұнын айту. 2. «Топырақ арасында тіршілік ететін жануарлар» тақырыбына фото-суреттер дайындау |
|||||||||||||
Пән мұғалімі |
Кабиева Айнур Кайраковна
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |