|
|
«Әйел –ана» Ақселеу Сейдімбек.
Сабақ: 2- сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: 13.30 Орны: 23 кабинет |
Барлық оқушы саны: 21 Қатысқаны: 21 |
|||||||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
|
||||||||||
Сабақ тақырыбы |
«Әйел –ана» Ақселеу Сейдімбек.
|
||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Ертегінің негізгі идеясын ашу, өз ойларын еркін жеткізу. Мәтінмен жұмыс жасата отырып сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу |
||||||||||
Түйінді идеялар |
Ана – тіршіліктің алтын арқауы. Бүгінде ұрпақ өсіруімен қатар, жаугершілікте ерлермен бірге атқа қонып, қолына қару алса, бейбіт кезеңде бесік тербетіп, ұл - қыздарын даналық пен көрегендікке, ізет пен ілтипатқа баулыған Әйел- Аналар қандай құрметке болса да лайық.
|
||||||||||
Оқыту нәтижелері |
Ертегінің мазмұнын біледі, негізгі идеясын түсінеді,ойымен бөлісе алады
|
||||||||||
Дереккөздер |
Оқулық, постер,АКТ стикер, қосымша материалдар
|
||||||||||
Сабақ барысы |
Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау (форматив., суммативті) |
|||||||
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: ұйымдастыру
үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады |
Сергіту сәті (2мин)
«Ыстық орындық» (сұрақ жауап өткен сабақпен байланыс) (5мин)
Топтастыру (3мин)
«Автобус аялдамасы» стартегиясы (7мин) |
«Қызыл өрік» әнін қояды
Оқушыларды үй тапсырмасын бағаттайды
Оқушыларды гүлдернің суреттері арқылы топтарға бөлу 1.Раушан гүлі 2.Жауқазын гүлі 3.Қызғалдақ гүлі 4.Қоңырау гүлі
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ана» дегеніміз кім сұрағына постер жасау тапсырылады. Ана туралы түсініктерін біледі. |
Оқушылар тақтадан көрсетіліп тұрған «Қызыл өрік» әніне салынған сергіту сәтін жасайды
Бір оқушыны «Ыстық орындыққа» отырғызу арқылы сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар 4топқа бөлінеді 1.Раушан гүлі 2.Жауқазын гүлі 3.Қызғалдақ гүлі 4.Қоңырау гүлі
«Ана» дегеніміз кім сұрағына оқушылар толықтырулар енгізеді. Постер қорғау арқылы тақырып пен мақсатты айқындайды. |
«Бармақ-пен » бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
|
|||||||
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады |
Слайдпен жұмыс (АКТ) (5 мин)
Тізбектеп оқу. (10мин)
«Түртіп алу» стратегиясы арқылы сөздік жұмысын жүргізу. (10мин) |
Слайдтан сурет көрсетеді. Оқушыларға Неге әйел –ана ер адамдарды арқасына көтеріп алған? деген сұрақ қояды. Оқушыларға Әйел Ана әңгімесін қатесіз, тізбектеп оқып шығып, топ көшбасшылары өз топтарына түсінікті сөзбен түсіндіріп беру ұсынылады.
Оқушылар тібектеп оқып шыққаннан соң мағынасы түсініксіз сөздерді түртіп алуға мүмкіндік туғызады.Мұғалім аралап топтарды тыңдап, көмек көрсетеді. Ғұмыр кешу – өмір кешу. Қанқұйлы дұшпан – қылмыскер, жау Тұяқ жалғар- ұрпағын жалғастыратын адам. Тұтқынға алу –қамауға алу |
АКТмен жұмыс жасайды, өз ойларын жеткізе алады. Сұраққа толық жауап беруге үйренеді.
Оқушылар әңгімені оқып шығады. Көшбасшылар өз топтарына түсіндіріп береді.
Әңгімені қайта оқиды.Таныс емес сөздерді қарындашпен түртіп алады мағынасын түсіндіреді,түсінбесе мұғалімнен, сыныптан, яғни, басқа топтан сұрайды |
Қолпаштап отырады
|
|||||||
3-кезең: Ой-толғаныс:
сабақ қорытындысы
|
«Мен саған, сен маған» стратегиясы (4 мин)
«2 минуттық мақала» стартегиясы
Синквеин әдісі (3 мин)
«ББҮ » сызба әдісі (2 мин) |
Мәтінмен жұмыс істеуге бағыттау. Мәтін ішінен әр топ сұрақтар дайындауға мүмкіндік беру.
1-2 топ.«Асыл ана» тақырыбына эссе жазғызу 3-4 топ «Ана» тақырыбына төрт жол өлең құратуға бағыт беру. 1.Зат есім, зат есім 2.Сын есім, сын есім 3.Зат есім, етістік 4. Сын есім , етістік
Сабақты қорыту кезеңінде «ББҮ» кестесін толтыруға бағыт береді.
|
Әр топ сұрақ дайындайды. Мәтін бойынша сұраққа жауап арқылы ойлау ізденімпаздық дағдылары қалыптасады
1-2 топ «Асыл ана» тақырыбына эссе жазады. Оқушылар жазып топта оқып, «Үздік мақаланы» анықтап айтады. 3-4 топ «Ана» тақырыбына төрт жол өлең құрайды. Үздік өлеңді анықтайды.
Оқушылар бүгінгі өтілген тақырып бойынша «ББҮ» кестесін толтырады. Не білетіндерін, не білгілері келетіндерін, не үйренгендерін кестеге жазады. |
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
ББҮ кестесі
«Қол шапалақтау» арқылы бағалау.
Кері байланыс. |
|||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
(2 мин) |
Үйге тапсырма: оқу, мазмұндап, оқулықтағы 3 тапсырманы дәптерге орындап келуге береді. 51-55 бет |
Үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады |
|
|||||||
Рефлексия
|
(2 мин) |
Топ басшыларының бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады.Жас ерекшелігін ескеру.
|
|
Жиынтық бағалау
|
|||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |