|
|
География пәнінен тізбектелген сабақ жоспары
Күн және күн жүйесі, Ғарыштық кеістіктің заттық табиғаты
Ғарышты зерттеу және ғарыштың экологиясы
Жердің пайда болуы, жер планетасының пішіні, өлшемі, қозғалысы
Ай- жердің серігі
2014-2015 оқу жылы
Сабақ 1- сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: 09.10.2014 Орны: 5-дәрісхана |
Барлық оқушы саны:15 Қатысқаны:15 |
|
||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Күн және күн жүйесі, Ғарыштық кеңістіктің заттық табиғаты |
|
|||||
Жалпы мақсаттар |
Күн және күн жүйесімен танысу, күн жүйесіне кіретін планеталарды білу, планеталарды танып, айырмашылықтарын айта алу. |
|
|||||
Түйінді идеялар |
Күн- тіршілік нәрі. Жер шары- біздің үйіміз. |
|
|||||
Оқыту нәтижелері |
Күн және күн жүйесі туралы біледі, планеталарды танып ажырата алады. |
|
|||||
Дереккөздер |
Интернет материалдары (видео), оқулықтағы материал |
|
|||||
Сабақ барысы |
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
||
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру - үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
4 Мин.
4 Мин.
3 Мин.
|
|
ІІІ Топқа бөлінеді, өткен жақсы бір естеліктерді еске алу арқылы көңіл күйді орнықтырады, шапалақ арқылы білдіреді. «Миға шабуыл» сұрақтарына жауап береді. |
Жақсы сөз, қол шапалақтау арқылы бағалау. |
|
||
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады |
5 Мин.
15Мин.
|
1.Күн жүйесі және олардың өлшемдері туралы видео көрсету. 2. оқулық мәтінімен жұмыс. INSERT, Әр топ түртіп алу, астын сызу әдісін қолданады. І топқа- күнге сипаттама. ІІ топқа- жерге ұқсас ғаламшарларға сипаттама. ІІІ топқа- ірі ғаламшарлар. |
Видео көру және оны оқулық мәтінімен байланыстра түсініп постерлер жасайды. |
Топтпр бірін-бірі бағалайды, смайликтер арқылы. |
|||
3-кезең: Ой-толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
- синтез, бір-бірімен ой бөліседі
- сабақ қорытындысы
|
4 Мин.
4 Мин.
|
«Сен маған-мен саған» әдісі арқылы топтар бір-біріне сұрақ қояды. «Экспрес тапсырма»: I. Бос орынға тиісті сөзді жазыңыз.
|
Әр топ өзара алған білімдерін бір-біріне сұрақ қою арқылы сынайды, жылдам жауап беретін сұрақтарды орындайды. |
Жұптық бағалау, балдық жүйе арқылы бағалау. |
|||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
3 Мин.
|
Ғарышты зерттеушілер және кейінгі зерттеушілер, Қазақстандық Ғарышкерлер туралы ақпарат жинау. |
|||||
Рефлексия
|
3 Мин.
|
«б-б-б» кестесі.
|
2014-2015 оқу жылы
Сабақ 2- сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: 16.10.2014 Орны: 5-дәрісхана |
Барлық оқушы саны:15 Қатысқаны:15 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ғарышты зерттеу және ғарыштың экологиясы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Ғарышты зерттеушілер туралы білу, ғарыш экологиясына не әсер жасайтынын және оның алдын алуға болама? болмайма?-деген сұрақ шеңберінде ой толғау. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар |
Жұмбаққа толы аспан әлемі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері |
Ғарышты зерттушілермен танысады, ғарыш экологиясын біледі, эколгияға не зян екенін ажыратады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Дереккөздер |
Интернет материалдары (видео, фотолар), оқулықтағы материал. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру - үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
4 мин
8 мин
|
|
Қозы,лақ,бұзау- дың дауысын салу арқылы 3 топқа бөлінеді.
Ғарышкерлер туралы слайд-Аяужан, ғарыш туралы жазбаша деректер-Алдияр, Дияс. Мақал-мәтел-барлығына.
|
Смайликтер арқылы, бас бармақ арқылы бағалау. |
|
||||||||||||||||||||||||||
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады
|
3 мин мин
12мин
4 мин |
|
Топтасып жұмыс жасайды, мозайканы құрастырып болған соң, сұрақтардың жауаптарын оқулық мәтіннен табады, кейін тақтаға шығып, әр топ өз сұрақтары бойынша жауап береді.
Сыни ойлау дағдылары қалыптасады. |
Топтар өзара бірін-бірі бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
3-кезең: Ой-толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
- синтез, бір-бірімен ой бөліседі
- сабақ қорытындысы
|
4 мин
3 мин |
Семантикалық карта:
Түйінді идея ашылады |
Картаны сәйкестендіре жауаптарын шешкен соң, жұптар өз ара карталарын алмастырады.
Түйінді ойды өздері айтады. |
Критерий бойынша жұптық бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
3 мин |
Эссе жазу. |
Ғарышты зерттеу тақырыбы бойынша «мен ғарышкер болсам...» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
|
4 мин
|
Бағдар шам.
|
Тақырыпты қалай меңгергенін түстер арқылы айтады. |
Қорытынды баға. |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |