Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » “Көбелекпен кездесу» ертегі терапиясы


“Көбелекпен кездесу» ертегі терапиясы

Тақырыбы: “Көбелекпен кездесу» ертегі терапиясы

Тобы: «Ақбота»II-ші кіші топ
Білім беру салалары:«Таным», «Шығармашылық»
Бөлімдері: “Қоршаған ортамен таныстыру”, “Жапсыру” “Құрастыру”
Мақсаты: Балаларға ертегі арқылы эстетикалық тәрбие беріп, шығармашылық қабілеттерін 
арттыру, ой- қиялын дамыту, елестету арқылы артикуляциялық гимнастиканы және 
қол маторикасының қимыл әрекеттерін дамыту.  Балаларды мейірімділікке, 
қамқорлық жасауға тәрбиелеу.Соныменқатардостыққа, ұйымшылдыққа, жақсы
көңіл-күйдісезебілугебаулу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Бөлмені  оқу іс-әрекетіне сай жабдықтау,қажетті көрнекі 
құралдарын дайындау. Кейіпкерлерді дайындау.
Қажетті көрнекі құралдар:Гүлдер, жәй әуен,көбелекпен  достары, бақа, қоңыз 
кейіпкерлері ,түрлі қалдық -материалдар, қақпақтар,  қиынды 
                                               қағаздар, гүлдің суреттері,желім, қылқалам, майлық,баубақша 
                                                   көрінісі,қатты қағаздан жасалған гүл, қарлығаш,магнит тақтасы, 
                                               магниттер, бау, тескішпен тесілген гүл 
Қостілділік компонент: Цветы – гүлдер,бабочка– көбелек,, жук-қоңыз, лягушка- бақа.
                                                Ласточка-қарлығаш
 
Іс-әрекеткезең-дері               Педагогтың іс-әрекеті Балалардыңіс-әрекеті
мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері
Бүгін күн шуақты болсын.
        Еліміз аман болсын.
        Әдепті бала болайық.
        Бәрімізде дос болайық!
Жаттығу
Балалар, сендер ертегілер еліне саяхатқа барғыларың келе ме?
Көбелек  жылайды: 
-Балалар тыңдайықшы, біреу жылайтын сияқты.Бұл не екен? Мына гүлдің ішінен жылаған дыбыс естілді,ендеше қарайық.Гүлді ашып, ішін қарау, ішінен көбелек шығады.
Көбелек  сен неге көңілсізсің, сені кім ренжітті? 
Көбелек: Менің үйімнің қасындағы ғажайып бақшадағы жайқалған гүлдерімді қатты жел құлатып тастады. Мен достарымсыз қалдым. Мен оларды қатты сағындым. 
Ендеше, балалар, көбелекке  ғажайып бақшасын гүлдендіруге көмектесейік. 
Ендеше ертегілер еліне аттанайық. 
Елестету жаттығулары
-Мінекей,бұл гүл!Бұл гүлде біздің кішкентай көбелек  үнемі отырады. 
Гүлді саусақтарыңмен қиялдай отырып көрсетіңдер. Қолдарыңмен гүлдің ашылып, жабылатынын көрсетейікші. Гүлді иіскеп көрейік. Қандай керемет иіс. Көбелектің қандай кішкентай екенін білеміз. Ал, енді біз бәріміз ол қаншалықты кішкентай екенін саусағымызбен көрсетейік. 
Мен сендердің қаншалықты епті екендеріңді білгім келіп тұр. Шеңбер бойымен тұра қалайық. Оңға бұрылып тұрамыз. Мына айтқанымды мұқият тыңдаңдар!
 
Балалар топқа келген қонақтармен амандасады.    Шаттық шеңбері
 
Балалардың жауаптары
Тыңдайдыкөмектесеміз
 
Шеңбер болып тұрып саяхатқа аттанады
Елестету арқылы барлығы жаттығуды жасайды,
 қимыл-қозғалыс арқылы көрсетеді
Қолдарымен,саусақтарымен гүлді елестете қолмен көрсету
Шеңбер бойымен тұрып, жаттығуды мұқият тыңдап жасайды
Іздену ұйымдастырушы
Сендерге:
1. «Айдахар» дегенде-қолдарыңды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен шеңбер бойымен жәймен жүресіңдер. 
2. «Көбелек» дегенде-отырып, көбелек  сияқты жүрелеп жүресіңдер.
3. «Баспалдақ» дегенде-қолдарыңды иықтарыңның үстіне қойып, жай ғана жүгіресіңдер. 
4. Біз жаттығуларды жасап ғажайып баққада жетіп қалыппыз. 
1. Гимнастика
Балалар, тыңдаңдаршы,дыбысын естіп тұрсыңдар ма? Олар біз жаққа келе жатқан сияқты. 
Қанекей, балалар, гүлдердің қалқаларына тығылып қалайықшы!
Ақырындап оңға қарап көрейік. Ешкім жоқ па екен? Енді, солға қарап көрейік. Жоғары ағаштардың арасын,төмен шөптердің арасын.Қарадыңдар ма?
 Кім екен бізді қорқытқан ,а?
Босаңсу.
Балалар, қорықпаңдар,бұл жерде ешкім жоқ екен.Ол жәй ғана жапырақтар екен.Желмен ойнап, дыбыс шығарып жатқан. Ой, бұзықылар-ай!Мойнымызды босаңсытайық! Бастарыңды,иықтарыңды тербелтіңдер. Мойнымыз жіп сияқты, ал басымыз доп сияқты басымызды салбыратамыз.Кім қорқытқанын қараймыз деп, әбден мойнымыз аурып қалыпты ғой, балалар!
Ква-ква, ква-ква!Бұл не?Бұл бақағой секіріп жүрген. Ол өзінің кішкентай көлшігіне біздің көбелегімізді  алып кетпекші.Бәріміз, бақа сияқты секірейік, қатты айқалайық, жерді тепкілейік,оған жаман түрімізді көрсетейік. Бізден қорқып қашып кетсін.Көбелекке  көмектесейік. Балалар, бақа сендерге тәрбиешінің тілін алмайтын,қырсық болатын,өзінің әдепсіз қылықтарын көрсететін балаларды естеріңе түсірмей ме? Сол кезде олар ұсқынсыз бақаға қатты ұқсап кетеді. Бірақ біз ондай емеспіз ия, балалар? Қане,бір-бірімізге күліп әдемі болайықшы!
Қоңыз ұшып келеді: Ж-ж-ж! Ол терезеге қатты ұрылып,төңкеріліп кетіп,қайта аударыла алмай жатыр.Тез- тез қозғалады.Шаршаған соң ақырын қозғалады. Мінекей қоңыз да аударылып алды да, көбелекті  менсінбей ,кекетіп былай дейді: «Қандай жіңішке аяқтар, және ол екеу ақ екен. Мұрттары мүлдем жоқ екен. Ой, әдемі емес мүлдем. Онымен дос болмаймын»,- деп қатты ызылдап ұшып кетеді.
Қолдарын көтеріп, аяқтарының ұшымен жәй жүреді
көбелек  сияқты жүреді
Қолдарын иықтарының үстіне қойып,жай ғана жүгіреді
Балалар, мұқият тыңдайды
Гүлдердің қалқаларына тығылады (Орындықтардың астына тығылады. )
Оңға-солға ,жоғары- төмен қарайды
 
Мойындарын босаңсытады
Бастарын, иықтарын тербелтеді
Бастарын салбыратады
Бақа сияқты секіріп, қол шапалақтайды ,айқайлайды,жерді тепкілейді,оған жаман түрлерін көрсетеді
Күлімдейді
Қоңыздың ұшып келгеніне таңданады
 Себепті қызығушылығын ояту кезеңі Көбелек  болса ренжіп,жылап келе жатқанда, алдынан қарлығаш кездеседі
Көбелек  оған :-«Айналайын, қарлығаш ,мені өзіңмен бірге алып кетші, маған бұл жер сондай көңілсіз. «Менімен ешкім дос болмайды»
Мені өзім сияқты достарым көп жерге апаршы деп»-өтінеді. Қарлығаш еш қиындықсыз кішкентай көбелекті арқасына отырғызып,достарын іздейді. 
 
Қане, ендеше ,балалар! Біздер өз қолдарымыздан қалдық материалдардан көбелекке  ғажайып бақты сәндеп,  ол келгенше гүлдер жасайық. Қол моторикаларын дамытып жұмыстану. Түрлі материалдардан гүлдерді жасап әсемде
Ой, балалар,қандай  әдемі бақша болд
 
. Ендеше барлығымыз әсем әуенмен қалқып көбелекше ұшайық.Әр жасаған гүлдеріне қолдарындағы көбелектерді қондырады.
Көбелек  өзі қалаған гүліне қонады, ой, қандай жап-жасыл шөптер, гүлдерді санасаң сан жетпейді. Күн жарқырап тұр, қызыл гүлде қызыл көбелек, жасылда...... 
Көбелекқыз: «Рахмет сендерге, балалар! Сендер маған ғажайып бақшаны әсемдеп, достарымды қайтардыңдар! Сендерге алғысым шексіз! Өзінен естелік ретінде өз сыйын береді
Жарайды ендеше балалар, өзіміздің балабақшамызға  түймеқызға көмектескен қарлығаш болып ұшып оралайық
Балалар, түймеқызды не ренжітті?
Балалар айтыңдаршы, қоңыздар түймеқызға ренжітетін қандай сөздер айтты? 
Қане, балалар, ренжіген адамның кейпін көрсетіңдерші, ал енді қоңыздың ұшып кеткенін көрсетіңдер. 
Түймеқыз өте жақсы ғой, балалар! Бірақ қоңыздарға ол ұқсамағандықтан олар оны ұнаттпады,ия балалар! 
Сендер қандай  қыздың көңілін көтеретін  жылы сөздер білесіңдер? Айтып көрейікші.
Сендерге ертегіде қай кейіпкерлер ұнады? 
Қоштасу
Мадақтау
Қарлығаш боп қалқып ұшу
Қоңыздар
Өз ойларын айтады.
Балалар  түймеқызды ренжіткен сөздерді атайды
Сұраққа жауап береді
 
 Рефлексивті  коррекциялаушы
Көбелекқыз: «Рахмет сендерге, балалар! Сендер маған ғажайып бақшаны әсемдеп, достарымды қайтардыңдар! Сендерге алғысым шексіз! Өзінен естелік ретінде өз сыйын береді
 
Жарайды ендеше балалар, өзіміздің балабақшамызға  көбелекке  көмектескен қарлығаш болып ұшып оралайық
Балалар, көбелекті  не ренжітті?
Балалар айтыңдаршы, қоңыздар  көбелекке ренжітетін қандай сөздер айтты? 
Қане, балалар, ренжіген адамның кейпін көрсетіңдерші, ал енді қоңыздың ұшып кеткенін көрсетіңдер. 
Көбелек өте жақсы ғой, балалар! Бірақ қоңыздарға ол ұқсамағандықтан олар оны ұнаттпады,ия балалар! 
Сендер қандай  көбелектің көңілін көтеретін  жылы сөздер білесіңдер? Айтып көрейікші.
Сендерге ертегіде қай кейіпкерлер ұнады? 
Қоштасу
Мадақтау
Қарлығаш боп қалқып ұшу
Қоңыздар
Өз ойларын айтады.
Балалар  көбелекті  ренжіткен сөздерді атайды
 
Сұраққа жауап береді
Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Ертегімен танысып, түсінік алады.Балалар ертегі арқылы эстетикалық тәрбие алып, шығармашылық қабілеттері артады; 
Баланың меңгеруі:Ой- қиялы дамиды, елестету арқылы артикуляциялық гимнастиканы  орындай отырып, қол маторикасы  дамиды;
Баланың жасай алуы:Жаттығуларды қимылмен жасайды, түрлі қалдық материалдардан гүлді бейнелейді, сұраққа жауап береді;
МКҚК «Айгөлек» балабақшасы

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Әжемнің көрпешесі
«Ертегілер еліне саяхат»
Көбелектер әлемі
Ертегілер еліндегі шалқан
Кішкентай гномдар
Ғажайып музыка әлемі
Пішіндер әлеміне саяхат
Ғажайып көбелек
Саңырауқұлақ саясында
Менің сүйікті кейіпкерім
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 7836 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык