Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Фигуралар


Фигуралар

Сабақ тақырыбы Фигуралар

Жалпы мақсаты Балаларға тіктөртбұрыш,төртбұрыш,үшбұрыш,шаршы,доңгелек, сопақша секілді геометриялық пішіндерді ажыратуға,дұрыс  айтуға  заттардан  өздеріне  таныс фигураларды таба  білуге үйрету.
Оқу нәтижелері Сабақ соңында оқушылар:
Балалар сабақ соңында геометриялық пішіндерді таныпжәне ажыратып, заттардың арасынан таба білуге үйренеді.
1.Сәлемдесу.
Сәлем саған Жер-ана!
Сәлем саған Нұрлы күн!
Аман-есен болайық,
Бейбітшілік қалайық.
 
1. Сергіту сәті «Қара жорға»
 
2. Балаларды  топқа  бөлу. 
 
 
3. Ой қозғау: әр топқа әртүрлі пішіндегі кубиктер беріледі, пішіндер туралы оз ойларын айту.
 
4. 4. Балаларға геометриялық пішіндер туралы   түсіндіру
 
 
 
5. Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер беріледі. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастыру сұралады. 
 
6. 6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғау.(Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.?)
Оқушылар амандасады.
 
1. «Қара жорға» биін билейді.
2. Балалар пішіндер  бойынша топқа бөлінеді.
3. Балалар  пішіндер туралы оз ойларын айтады.
 
 
4. Балаларпішіндер туралы түсінік алады.түсінгендерін қайталап  
 
5. Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер алады. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастырады.  
 
6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғайды.(Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.?)
Үй тапсырмасы
2мин Балалар үйде    әртүрлі геометриялық   пішідерді    түрлі түсті қатты қағаздан қиып жасап      әкелу.
Өзіндік бағалау:
Оқушылар күтілетін нәтижелерге жеттіме? Балалар күтілетін  нәтижеге жетті, себебі топпен жұмыс жасағандықтан барлығы қызығып сабаққа  қатысып отырды. 
Не сәтті болды? Топтық жұмыста балаларға әрқайсысына жауапты рөл бөліп бергенімде бала  жауапкершілікпен қатысып отырды.
Не сәтсіз болды?Уақыттын тығыздығы.
Неліктен?Себебі МАД тобының балалары жәй жұмыстанады.
Нені өзгертуге болады? Неліктен? Келесіде мен маркермен сурет салып жұмыстануды берер едім. Себебі балалардың қолы жазуғажылдам үйреніп икемделуі үшін

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
«Бұрыш, тікбұрыш, тіктөртбұрыш».
Сиқырлы жолдар.
Ұқсасын тап
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндердің ғажайып елі
Геометриялық пішіндердің ғажайып елі
«7 саны»
Математикалық фигуралар
Пішіндер әлеміне саяхат
Әртүрлі дөңгелектер
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 5673 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык