|
|
Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау
Оқушының аты жөні: ____________________________________ Сынып:____
Жауапкершілік және парыз |
||||||
1 |
Менің сыныбымның ұжымы жақсы жұмыс істеу үшін өзім соған ұмтылу керек |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Сыныптың жұмысын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгіземін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Сыныпта жеке іс-шараларды өзім ұйымдастырамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Сыныптың жұмысын қорытындылауды өткізуге қатысамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Ұқыптылық |
||||||
1 |
Қітапханалық кітаптарына ұқыптылықпен қолданамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Мектеп жиһазына ұқыптылықпен қараймын (сызбаймын, парталарды шимайламаймын) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
өз киімдеріме ұқыптылықпен қараймын (тазалап, қадағалап отырамын) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Табиғи ресурстарды үнімдеймін (электроқуатты, су, қағаз, дәптерді аяғына дейін қолданамын) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Тәртіптік |
||||||
1 |
Мектеп жарлығында жазылған ережелерді білемін, қадағалаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Сабақты назар қойып тындаймын, мұғалімнің түсіндіргенде басқаларға бөгет жасамаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Сыныпта (мектепте) өткізілген сыныптан тыс іс-шараларға қатысамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Сыныптың ұжымдық жұмыстарының нәтижелеріне жауапкершілікпен қараймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Оқуға жауапкершілікпен қарау |
||||||
1 |
Мектепке үй жұмысын орындап келемін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Үй жұмысын орындағанда үлкендерден көмек сұраймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Қосымша әдебиеттерді қолданамын (ғаламтормен қолданамын) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Ұқыптымын, жауапкершілігім мол, өз сөзімде тұрамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Қоғамдық еңбекке қатынасым |
||||||
1 |
Маған берілген тапсырмаларды уақытында орындаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Еңбек рейдтеріне қатысамын (мектептің, сыныптың, мектеп ауласын жинауға көмектесемін) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Ата-анам берген тапсырмасын орындаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Парыз тапсырмаларды ұқыпты орындаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Ұжымдастыру, жолдастық сезім |
||||||
1 |
Менің жолдастарымның басқа сынптастармен қарым-қатынасына қанағатымын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Мектептің барлық ұжымының қызығушылықтарына қол ұшын беруге дайынмын (қоғамдық ұйымдарда және басқа ұйымдарда) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Үлкендердің тапсырмасын немесе сыныптастарымның үй жұмысын орындауға көмектесемін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Жұмысымның нәтижелеріне және жолдастарымның жұмысының нәтижелеріне атап өтуге дайынмын. |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Мейірімділік және ұжымдастыру |
||||||
1 |
Басқа оқушыларға көмектесуге ұмтыламын, қиындықтар туындағанда кішілерге көмектесемін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Ұлкен адамдармен сыпайымын, үлкен адамдарға орын беремін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Кішілерге қамқормын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Маған әрқашан көмекпен келуге болады |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Адалдық және әділдік |
||||||
1 |
Оқушы өз әрекеттері үшін жауапты деп ойлаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Егер бір жамандық жасасам, міндетті түрде мойындаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
мен жоқта менің іс-әрекетім туралы үлкенге айтқан жолдасымды сөз қыламын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Кез келген ұжымның алдында өзімнің пікірімді анық және басқа жерде айтамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Қарапайымдық |
||||||
1 |
өзімнің табыстарымды айта кетіп, жолдасымның табысы туралы да ұмытпаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Адамды ақшамен емес сыйлайды деп ойлаймын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
Кейде мақтануды жақсы көремін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Басқа ұлттың ұлдарымен және қыздарымен дос бола аламын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Мәдени деңгей |
||||||
1 |
Айына 1 рет мұражайға, театрға, көрмелерге барамын |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2 |
Теледидарлық бағдарламалардың арасынан оқу- танымдық фильмдерді қараймын. (жануарлар және өсімдіктерді дүниесі туралы, жазушылардың, кино әртістердің өмірі мен әрекеттер туралы бағдарламаларды. Қазіргі заманғы музыка мен эстраданы ғана емес, сонымен қатар классикалық музыканы тыңдаймын) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
өз сөзімді қадағалаймын, мен болған жерде дөрекі сөздерді қолдануға жол бермеймін |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
Қоғамдық жерлерде тәртіп ережелерін қадағалаймын (сонын ішінде көлікте) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Әр пункт бойынша есептеуін шығару.
Балаларға айту: «Сауалнаманың сұрақтарын оқу, көп ойланбау, өзіңіздің жауаптарыңызды 5 балдық шкаласы бойынша бағаландар»
«0» - әрқашан жоқ немесе ешқашан
«1» - өте сирек, кездейсоқ.
«2» - «иә» жауабынан гөрі «жоқ», кейде есіме түсіремін
«3» - «жоқ» жауабынан гөрі «иә», кейде ұмытып кетемін
«4» - әрқашан «иә», үнемі
Әр пунктің нәтижесін қосып 16-ға болу керек (ұпайдың жоғарғысы), (3+4+3+4)/16, содан кейін барлық пунктердің нәтижесін қосып 9-ға болу (1+0,9+0,7+0,6+0,5+1+1+1+0,2)/9
0,5 дейін- тәрбиенің төмен деңгейі
0,6- тәрбиенің ортадан төмен деңгейі
0,7-0,8- тәрбиенің орта деңгейі
0,9 дейін- тәрбиенің ортадан жоғарғы деңгейі
1- тәрбиенің жоғары деңгейі
Содан кейін әр оқушының көрсеткіштерін қосып оны оқушы санына бөлу керек осылай сыныптың тәртіп деңгейі анықталады.
Пән мұғалімдерді 9 пункт 5 балдық шкала бойынша оқушыларды қосымша сұрақсыз бағалайды.
Солай ата-аналарды бағалайды.
Содан кейін көрсеткіштерді тең қойып шешімдерін жасайды:
- Төмен деңгей: әлсіз, тәртіп нашар
- Орта деңгей: «өзіндік» білімі бар, қоғамдық жұмыстарға жауапкершілігі жоқ
- Жақсы деңгей: тәртібі де, әрекеттері де сәйкес келеді, өз бетінше жұмыс істей алады, қоғамдық позициясы жақсы
- Жоғары деңгей: тәртібі де, әрекеті де нық орнаған, өз бетінше жұмыс істей алатын, қоғамдық және азаматтық позициясы белсенді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |