Қорыта келе, қазіргі кездегі барлық білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерінің алдына қоятын басты мақсаты – білім алушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастыру болып табылады. Жалпы осы аталған бағдарламаның: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4243 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 00:08
|
Пікірлер (0)
|
Әр оқушы өз ойын айтады. Оқушылардың пікірі тыңдалады. Оқушылар «Қара жорға»биін билейді. Оқушылар берілген тапсырмаларды шағын топтарда орындайды. Топтар өзара сұрақтар қояды.Сұрақтарға жауап береді. Әр топтан бір оқушы «ыстық орындыққа» отырып әңгімелеп береді. Әр топтан бір оқушы шығып жұмыстарын қорғайды. |
Тәрбиеші:Жарайсыңдар. Мұнда ертекші атайдың сендерге арнаған тапсырмалары мен сыйлығы бар екен (ертегілерден үзінді суреттер,түсті суретті фишкалар) Сұрақ-жауап әңгіме. Кім тапсырмаларды жақсы орындап, сұрақтарға жақсы жауап берсе сол балаларға фишка беремін. -Мына суретте қай ертегі бейнеленген? |
Бұл шараның көрнекілігіне зор көңіл бөлініп, Әл-Фараби, Ахмет Иассауидің өмірі мен шығармашылығына байланысты кітаптар, суреттерден тұратын шағын көрме ұйымдастырылды. Қазақстан картасынан аталған қалалар көрсетілді. Сайыс өз мәнінде өтіп, оқушылардың қызығуын өткізді. |
Тақсыр, хан! Бұл еліктің лағын билетер сыбызғының сырын білсе, сол Асан деген бала біледі. Соның өзін алдыртыңыз!» дейді. Хан Асанды алдыртып, қолына сыбызғыны ұстатады. Асан сыбызғы тартқанда елік лақтарымен билеп ала жөнеледі. Бұл әуенді хан да елтіп тыңдайды. Риза болған Таһир хан «не тілегің бар» - дейді. Асан: «Маған ештеңе де керек емес, анам Жаңыл екеумізге бостандығымызды беріңіз. Тілегім осы»,- дейді. Хан ел алдында берген уәдесін жұта алмай, Асанның тілегін орындайды. |
Аққуды қазақ халқы ежелден қастерлеп, бақыттың бастамасы, жақсылықтың жаршысы, пәктіктің, сұлулықтың белгісі деп есептейді әрі киелі құс төресі санап, оған ешуақытта оқ атпайдыАққудың аталығын «сапар», балапанын «көгілдір», мойнын «сұңғақ» деп дәріптейді Қазақтар аққуды киелі құс деген. Кішкентай сәбиін «көгіодірім» деп еркелеткен. Аққу үш-төрт жасқа дейін аққа емес, сұр қу (егер осылай айту мүмкін болса) боп өседі. |
Ұлы сазгер Н.Тілендиев бір отырыста Садуақастың тартқан күйіне тәнті болып, «Мынау кімнің күйі?» депті. Қазанғап сырбаз, ешкімге бас имейтін, өткір мінезді Сәкең: «Немене, Қазанғап Тілепбергенұлы деген қазақтың ұлы күйшісін білмеушіме ең, бұл сол Қазанғаптың «Кербез Ақжелеңі» деген екен. Сонда Нұрғиса «Ойпырмай, сонда бұл күйді Қазанғаптың өзі қалай тартты екен, сен нағыз тірі Қазанғаптың өзісің ғой» деп, Садуақастың домбыра тарту шеберлігіне өз бағасын берген екен. |
Білімділік: Оқушының бойында азаматтық қасиетті қалыптастыру, оқушының белсенділігін арттыру, білімге ұмтылдыру. |
1-топ:Өсімдіктер : Қытай императоры әнші құс сайрау үшін қандай жағдай жасады? Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың? Егер сабақ ұнаған болса көңіл-күйінді білдіріңдер? |
Бүгін біздің мектебімізде тамаша кеш өткелі отыр. Бұл кеште бала жүрегіне жол таба білген, білім нәрімен сусындатып қана қоймай, бала бойына тәлім-тәрбиенің асыл қазынасын құя білетін, жас та болса ұстаз деген атқа лайық жас ұстаздарымыз сайысқа түскелі отыр. Құрмет пен қошемет көрсетіп, сайыскерлерімізді ортаға шақырайық. |